Asioita joita et ole huomannut

Nii siis tarkoitin, että en ole tiennyt, että ketut parittelee pyllyt vastakkain. Nalkkiin jääminen on kyl tuttua koirienki osalta.
Aloittavatko ne rakastelun pyllyt vastakkain? Sen verran aikaa viimeksi näkemästäni kettudokumentista, että en tiedä. Tässä ainakin kuva, miten olen luullut asian olevan.

978.avif

Aloittavatko ne rakastelun pyllyt vastakkain? Sen verran aikaa viimeksi näkemästäni kettudokumentista, että en tiedä. Tässä ainakin kuva, miten olen luullut asian olevan.

978.avif

Joo, oli varmaa iltiksen toimittajan omaa tarinaa. Lopputulema on vaa se "peräpäistä" lukittautuminen.

Aloittavatko ne rakastelun pyllyt vastakkain?
Eivät, vaan jörnivät menemään koirien tapaan koira-asennossa ja jäävät nalkkiin kuten koirillekin tapaa käydä. Tiedän, koska kysyin Suomen johtavalta ketunkyrpäasiantuntijalta.

Katselen juuri VUORIHIIHTOA, olympia lajia. Jos en omilla silmillä näkisi YLEn lähetystä luulisin, että itseäni kusetetaan.
En myöskään ollut huomannut. Tosin tämä ei ole ihme, sillä sain juuri myös tietää, että laji on nyt ensimmäistä kertaa mukana talviolympialaisissa.

Viimeksi muokattu:
Eivät, vaan jörnivät menemään koirien tapaan koira-asennossa ja jäävät nalkkiin kuten koirillekin tapaa käydä. Tiedän, koska kysyin Suomen johtavalta ketunkyrpäasiantuntijalta.
Puolustelen vielä itseäni, ku iltis sai mua huijattua tällä väitteellä (linkki artikkeliin aiemmassa viestissä, ei ole korjattu):
Ketut parittelevat tyypillisesti takapuolet vastakkain. Ketut parittelevat tammikuun ja maaliskuun välisenä aikana.
Kaipa toi onnistuis sillee, että naaras olisi perse kunnolla pystyssä ja koiras sillee "reverse-doggystylellä" jynkyttäis.. pitäis iha melkeinpä koittaa :hmm:

Puolustelen vielä itseäni, ku iltis sai mua huijattua tällä väitteellä (linkki artikkeliin aiemmassa viestissä, ei ole korjattu):
Lisättäköön vielä, että letkautukseni takana ei oikeasti ole varmaa tietoa siitä, etteikö kettujen parittelu voisi tapahtua myös perse edellä. Kukaties on jotain erityisiä kinkykettujen populaatioita, jotka touhuavat poikkeavasti.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 895
Jäsenet
81 879
Uusin jäsen
lisa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom