Mzxqpgrfa
Tukijäsen
Tuote: Arzopa 14" 1080 FHD portable monitor
Hinta: 40€ + mahdolliset postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon.de 3.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kuitti on takuu loppunut
Muuta huomioitavaa:
vain USB-C liitännät käytössä, HDMI ei toimi enää
- kaksi USB-C littäntää voi kytkeä vaikka kaksi lähdettä tai toisesta liitännästä syöttää sähköä jos ei riitä. Minulla näyttö on toiminut kaikkien koneiden kanssa suoraan myös Samsung Galaxy Ultra puhelimen kanssa ilman lisävirtaa. Lisävirta oli käytössä ainoastaan silloin kun käytin HDMI -> USB-C aktiivista adapteria sen jälkeen kun olin pudottanut näytön sohvapöydältä ja se putosi lattialle HDMI kaapelin ottaessa iskun vastaan, silloin näytön mini HDMI liitin lakkasi toimimasta. Syyskuussa 2023 vaihdoin tietokonetta ja siitä lähtien olen käyttänyt näyttöä USB-C - USB-C kaapelilla. Näyttö on toiminut normaalisti, eli HDMI liittimen rikkoutuminen ei ole haitannut toimintaa.
- suojakuori/teline kiinnittyy magneetilla
- mukaan alkuperäiset usb-c - usb-c kaapeli ja usb-a - usb-c
laitteen HDMI liitin ei siis toimi jos sinulla on usb-c -> hdmi adapteri niin sellainen ei toimi toiseen suuntaan hdmi -> usb-c
Kuvat on oikeasti otettu huhtikussa kun tämä oli jäänyt pois käytöstä, nyt vasta ensimmäistä kertaa myynnissä
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): ESPOO
Toimitustapa: nouto, postitus
Maksutapa: Mobilepay, Pankkisiirto, käteinen
Hinta: 40€ + mahdolliset postikulut
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon.de 3.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kuitti on takuu loppunut
Muuta huomioitavaa:
vain USB-C liitännät käytössä, HDMI ei toimi enää
- kaksi USB-C littäntää voi kytkeä vaikka kaksi lähdettä tai toisesta liitännästä syöttää sähköä jos ei riitä. Minulla näyttö on toiminut kaikkien koneiden kanssa suoraan myös Samsung Galaxy Ultra puhelimen kanssa ilman lisävirtaa. Lisävirta oli käytössä ainoastaan silloin kun käytin HDMI -> USB-C aktiivista adapteria sen jälkeen kun olin pudottanut näytön sohvapöydältä ja se putosi lattialle HDMI kaapelin ottaessa iskun vastaan, silloin näytön mini HDMI liitin lakkasi toimimasta. Syyskuussa 2023 vaihdoin tietokonetta ja siitä lähtien olen käyttänyt näyttöä USB-C - USB-C kaapelilla. Näyttö on toiminut normaalisti, eli HDMI liittimen rikkoutuminen ei ole haitannut toimintaa.
- suojakuori/teline kiinnittyy magneetilla
- mukaan alkuperäiset usb-c - usb-c kaapeli ja usb-a - usb-c
laitteen HDMI liitin ei siis toimi jos sinulla on usb-c -> hdmi adapteri niin sellainen ei toimi toiseen suuntaan hdmi -> usb-c
Kuvat on oikeasti otettu huhtikussa kun tämä oli jäänyt pois käytöstä, nyt vasta ensimmäistä kertaa myynnissä
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): ESPOO
Toimitustapa: nouto, postitus
Maksutapa: Mobilepay, Pankkisiirto, käteinen
Viimeksi muokattu: