Arvostele edellisen avatar

En näe kenenkään avatareja. Otin ne pois siinä toivossa josko ne poistaisivat tuon vitun turhan tilan käyttäjä infon alapuolelta. Jokaisessa viestissä, jopa niissä yksirivisissä vastauksissa jää ihan helvetisti tyhjää tilaa jonka voisi tiivistää kokonaan pois. Ei kiinnosta yhtään teidän rumat avatarit. Menkää peeloilemaan hiekkalaatikolle.

Turhanpäiväinen muovinen estonauha.....

Ei jatkoon 1/10

Ps. Jos et näe avatareja, miksi kommentoit tänne?

Tuo mieleen sienimiehet eli sellaset jotka vetää suippomadonlakkeja ja luulee olevansa jonkun valaistuksen kokeneita. 4/5

Ei erotu joukosta. Liian tumma ja liian yksityiskohtainen. Snipperihan siellä kyyhöttää, ku tarkemmin tutkii. 2/5, ei jää mieleen.

Valitettavasti en osaa vielä yrityksistä huolimatta täällä lainata useita viestejä, joten tulee tuplaviestit....

:nb:

Jos ei jää mieleen, olen onnistunut tehtävässäni....

:psmoke:

Rehellinen suomalainen työ_miäs. Antaisin tulla urakoimaan meikäläisen työmaalle/5

Tykkään kissoista, ei niitä noin saa roikottaa. Ja anime tai mitä genreä tuo nyt edustaakaan ei ole minun makuuni.

2/5, mutta tämä on sitten minun henkilökohtainen mielipiteeni.​

joku epämääräinen palanut tuhnu vanhan kattilan pohjassa, 1/5 ei herättänyt tunteita

Onko se korva? :think:

2/5

Ellei nimi olisi mikä se on, en tajuaisi ollenkaan mikä toi on. Näyttää joltain kuivuneelta puskalta. Ilmeisesti ihan tarkoituskin...

Aika likanen äijä rööki kädessä. Maistuu salamilta ja Suomelta 2/5

Hieman negatiivissävytteinen ja kieltävä. Yksinkertainen mutta selkeä. Synkeähkö. -3,7/5

Sitruksinen, makea(imelä), pehmo. Tasapainosta 3.5 / 5.
Kaipaisi terävää seuraksi ja +1.

hungry hungry hippo... pankille haiseva hipposlainen 3/5

Viimeksi muokattu:
Veneilevä piratebayn kannattaja pääkaupungistamme? 3/5

Melko mitäänsanomaton pallo jossa tekstiä. Mut melko Design silti 3/5.

Viimeksi muokattu:
Aromikas, viipyilevä ja hieman kukkainen. Asteikolla moposta jumbojettiin, noin täysperävaunu.

Jostain kumman syystä tulee Chewbacca mieleeni. Ehkä karvattomana? 3/5

Vapaapainija maskilla tietyssä maassa, kun se ihgu karvaturri star warsissa, jonka kanssa haluaisin pelata shakkia.... (olen tietoinen karvaturrin kyvystä olla huono häviäjä ja se on hänen ongelma :cigar:)

Oheinen avatar saa mieleeni nuoren miehen ammattikoulusta, joka on ottanut velkaa (pikavipit) 500 euron autonsa virittämiseksi tumppatumppa autoksi (kuulee kilometri ennen kohtaamista bassosta...)

Kotistereot samaa ajatusmaailmaa eli se jumputus ja äänenpaine on tärkeämpi kuin itse musiikki...

Nimimerkki nostaa kuitenkin pisteitä, kun on rehellinen.

7,5/10

Statistiikka

Viestiketjuista
261 543
Jäsenet
74 820
Uusin jäsen
Niemi_81

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom