Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee mieleen Barney HIMYMistä, mutta vesileima pilaa kokonaisuudenMikä helvetti toi on?
Näyttää vähän lehmältä jolla valtikka kädessä, toivottavasti jotain järkevää julistettavaa ^^
Pakko myöntää että sama avatar ollut kuvatiedostona varmaan 7v työpöydällä ja nyt vasta huomasin vesileimanTulee mieleen Barney HIMYMistä, mutta vesileima pilaa kokonaisuuden
Onpas tarkat silmät! En erottanut kuin tarkkaa tihrustamalla.Tulee mieleen Barney HIMYMistä, mutta vesileima pilaa kokonaisuuden
Pakko myöntää että sama avatar ollut kuvatiedostona varmaan 7v työpöydällä ja nyt vasta huomasin vesileiman
Vai onko vika näytöissä? Minä kun kuvittelin tämän TN-kuranäytön olevan huono värintoistoltaan ja kontrastiltaan, mutta kyllä tuo ihan pikkukuvasta jo näkyyOnpas tarkat silmät! En erottanut kuin tarkkaa tihrustamalla.
Työpaikan kolmen euron näytöillä joutui ihan tihrustamaan ja kotona UHD-näytöllä ei näy mitään kun kaikki on niin pientä.Vai onko vika näytöissä? Minä kun kuvittelin tämän TN-kuranäytön olevan huono värintoistoltaan ja kontrastiltaan, mutta kyllä tuo ihan pikkukuvasta jo näkyy
En tiedä viasta, testailin kahvia juodessa eri näytöillä(!):Vai onko vika näytöissä? Minä kun kuvittelin tämän TN-kuranäytön olevan huono värintoistoltaan ja kontrastiltaan, mutta kyllä tuo ihan pikkukuvasta jo näkyy
aittis:n avatarin keskellä lukee "colourbox"Missä muka vesileiman näätte? kertokaa.
Miksen saanut hyvää arvostelijaa5/5 putintrolli
Miksen saanut hyvää arvostelijaa