Arvostele edellisen avatar

Ilkeästi tungettu liian pienikokoinen kypärä norsulle, selvästi sattuu

verinen korppi raamattu kädessä, melko imelää 4/10

Hyvin hämmentävä avatar. Pointsit erilaisuudesta ja kivasta väristä, 8/10

Mikä helvetti toi on? ;)
Näyttää vähän lehmältä jolla valtikka kädessä, toivottavasti jotain järkevää julistettavaa ^^

Pakko myöntää että sama avatar ollut kuvatiedostona varmaan 7v työpöydällä ja nyt vasta huomasin vesileiman :vihellys::vihellys:
Onpas tarkat silmät! En erottanut kuin tarkkaa tihrustamalla.
Vai onko vika näytöissä? Minä kun kuvittelin tämän TN-kuranäytön olevan huono värintoistoltaan ja kontrastiltaan, mutta kyllä tuo ihan pikkukuvasta jo näkyy

Vai onko vika näytöissä? Minä kun kuvittelin tämän TN-kuranäytön olevan huono värintoistoltaan ja kontrastiltaan, mutta kyllä tuo ihan pikkukuvasta jo näkyy
Työpaikan kolmen euron näytöillä joutui ihan tihrustamaan ja kotona UHD-näytöllä ei näy mitään kun kaikki on niin pientä. :D

En tiedä viasta, testailin kahvia juodessa eri näytöillä(!):
1. Graafikon "kalibroitu" näyttö. Tämä paras mihin pääsen käsiksi: Tihrustamalla näkee isosta kuvasta.
2. Oma duuninäyttö (suht perus IPS, kalibrointia ei ole tehty). Tihrustamalla näkee juuri ja juuri pikku kuvasta kun tietää mitä etsiä
3. Myyjän normi TN-paneeli missä brightness aika kovalla (aika hailakoita värit), näkyy selvästi!

Mutta tosiaan näytöissä 1&2 resoluutiot paljon kovemmat joten thumbnail todella pieni.

Palataan aiheeseen, Rantakemistin kuva toimis tinderissä ^^

Lohkare autonromun päällä, ei oikein iske. Ja ei, en erota tuosta pienestä potretista mitään vesileimaa niin kuin sillä olisi merkitystä.

Vapaavalintaisen FPS-pelin tiedostoista löytynyt "vent" -niminen textuuri, jossa ihan pienoinen perspektiivi-virhe, jota ei kuitenkaan lowpoly -aestetiikan keskeltä sen kummemin huomaa.

Väittäisin ettei tuo kello ainakaan toimi enään, vähän ylikellotettu??:eek: Salvador Dali tulee myös mieleen.... Ihan vekkuli avatar, pisteeni tälle esitykselle: ****/*****

Lenny, paremmin tunnettu Carlin parhaana ystävänä ja Homerin toiseksi parhain ystävä. Näyttäisi olevan humalainen. Peukusta tulee 3/5. Vähän ehkä turhahko hahmo simpsoneissa mutta menkööt.

"SKUIRTLE" mässäämässä. oon tallannu tollasen päälle aamuyöllä, täysillä! :smoke:

Vahva ja pehmeä, siitä tytöt tykkää. Vai oliko se toisinpäin? 6/10.

Omituisesti oikeaa alanurkkaa tuijottava tummaihoinen pallo, 3,5/5

Käyttis cd:llä vielä herran vuonna 2016. 3/5

Häiriintynyt satanisti sonni joka on jo törmännyt johonkin farmeriraukkaan 3/5

Mytologinen heppa. Liian monta koipea aivan solmussa mikä lie peelsepuuppiversio. 4/5

Hyvin naamioitunut 5/5

Melko Sampsamainen. Ponin tasoa asteikolla hiirestä norsuun.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 539
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom