Arvonta Arvonta: Voita HTC:n U11-älypuhelin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
En ole omistanut.

Windows Phonen alkuaikoina harkitsin HTC luureja ulkonäön takia, samoin tänä kesänä Android -leiriin siirtyessä oli juurikin tämä U11 yksi potentiaalinen vaihtoehto, mutta ei kuitenkaan päätynyt taskuun.
 
En ole koskaan omistanut HTC-puhelinta, mutta kiinnostaa kyllä.
 
Nykyinen puhelin on HTC One M9, joten tästä hyvä seuraaja sille.
 
Joskus muinoin katselin HTC Senseä, mutta kauppaan jäi. Samsung tarttui muistaakseni tuolloin mukaan.
 
Uusi puhelin alkaa olla pari vuotta niinpä olen katsellut puhelimia niin tämä olisi ensimmäinen HTC :)
 
En ole, kiinnostaisi kyllä kokeilla meidän rankemmissa olosuhteissa ko. luuria :)
 
Eipä ole HTC:tä tullut omistettua, mutta eipä se kai ihmekään kun vasta ensimmäinen älypuhelin kauan palvelleen Nokian jälkeen käytössä.
 
Joskus herran vuonna 2011 suunnittelin ostavani kaverilta käytetyn HTC:n joka oli siihen aikaan lippulaivapuhelin. En kuitenkaan ostanut ja täten en ole omistanut.
 
HTC 10 löytyi itseltä, sitten vaimo osti Iphone 7 minulle ja otti itse sen kympin. Voisihan tuota Iphonen vaihtaa HTC:n. :vihellys:
 
Omistin HTC Heron enkä kyllä ole sen jälkeen harkinnutkaan toista HTC kätkätintä. Mutta jos ilmaiseksi saa niin voin tällä kertaa suostua. :smoke:
 
En ole omistanut, mutta viime aikoina puhelimenvaihtoa harkitessa myös HTC on ollut vakava vaihtoehto.
 
En ole omistanut tai harkinnut ostaa. Nykyinen kännykkä tosin ollut n.5 vuotta jo käytössä niin ei ole tullut edes mietittyä uutta luuria pitkään aikaan.
 
En ole omistanut. Olen harkinnut mutta yhteen HTC aikaan neljän megapikselin kamera ei vakuuttanut ja myöhemmissä taas ei näytön laatu. U11 kiinnostaisi mutta on vielä liian hintava. Siinä luurissa olisi muuten kaikki kohdallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole kyllä tullut HTC:n luureja omistettua, kun luotettava OPO vielä raksuttaa. Ehkä se seuraava luuri sitten...
 
Desire HD oli käytössä 5 vuotta. Toimi hyvin, vaikka päivitykset loppuivatkin siihen melko aikaisessa vaiheessa.
 
en ole
omistanut HTC puhelinta, mutta kaverillani on sellainen ja tämä on todella hyvä puhelin, olen harkinnut vaihtamista.
 
En ole vielä omistanut, enkä koskaan harkinnut hankkivani.
 
Peräti kolme HTC puhelinta on ollut. Desire, One X, ja One (M8).

Kaikista olen pitänyt, mutta parhaat muistot on tuosta Desire. Se oli oma ensimmäinen Android puhelin, ja siirryin siihen Nokia N95:sta. Tuossa kun vaihtui puhelin, niin Desire oli jotain aivan uutta ja käsittämättömän hienoa vs N95. Mun ensimmäinen "nykymallinen" puhelin, eli koko etuosa pitkälti ruutua. Plus näyttöhän oli amoled, eli aivan uskomattoman hienon näköinen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
256 255
Viestejä
4 454 439
Jäsenet
73 680
Uusin jäsen
Scitech

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom