Arvonta Arvonta: Voita HTC:n U11-älypuhelin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
HTC One V:tä katselin aikoinaan, mutta päädyin johonkin Lumiaan. HTC Desire HD on ollut lainassa kaverilta pari kertaa oman puhelimen rikkouduttua.
 
HTC HD2 ollut kaksi kertaa, HTC One S, HTC One M7 kolme kertaa (yksi rikkinäinen vielä kaapissa), HTC One M8s.

Välillä miellytivät, kunnes alkoivat harmittamaan :D
 
En ole omistanut HTC:n puhelinta, mutta joskus olen harkinnut yhtenä vaihtoehtona.
 
HTC Desire - 2011 kesästä(?) vuoteen 2015 asti oli käytössä.


Hyvä luuri, eikä oisi ollut tarvetta vaihtaa, mutta alkoi 500 megan ram ja sisäinen muisti vähän tahmaamaan. Onhan näissä nykyluureissa toki myös tehokkaammat prossutkin... ja paremmat näytöt, kamerat ym...
 
En ole omistanut, mutta olen joitain malleja joskus seurannut silmällä sillä. :)
 
Joskus on HTC One malleja katseltu ja mietitty, mutta ei sen pidemmälle ole ostopäätöstä saanut.
 
Olisin ostanut HTC Desiren mutta ne oli kaikki myyty loppuun ja hankittua tuli sitten Samsung Galaxy - ja sillä tiellä oltiinkin aika pitkään.
 
Lähin tuttavuus kaverin omistama puhelin sukupolvi pari sitten. Liian kallis omaan budjettiin, mutta hieno palkintopuhelimena.
 
Omistin HTC One S:n. HTC:n oma tuki oli kauhea, päivityksiä tuli satunnaisesti ja puhelimen tuki loppui ennenkuin 2 vuoden kytkysopimus.

Oli kuitenkin hardwaren puolesta erittäin pätevä puhelin.
 
En ole omistanut, mutta olen harkinnut. Hinta on ollut ainoa mikä on ollut vähän esteenä, ja samoin UI:ta kun päivitettiin niin Axon 7 -toiveet kääntyi vähän muihin puhelimiin. Toki jos arpaonni suosii, niin puhelin tulisi enemmän kuin tarpeeseen :)
 
En ole omistanut. Kavereilta kyllä on löytynyt vuosien varrella useampikin malli joita ovat kehuneet.
 
En ole omistanut. One m7 ja m8 harkinnut, mutta kilpailijoiden tuotteet menneet edelle.
 
En ole koskaan omistanut, mutta useasti olen aikonut hankkia. Ehkäpä arvonnan myötä pääsisin tutustumaan kyseiseen merkkiin.
 
En ole omistanut, mutta mielessä on käynyt hankkia. Itsellä käytössä Huawei P8, mutta toi EMUI-käyttöliittymä ei oikein nappaa. Mielessäni käynyt HTC:n lisäksi Motorola, mutta toi HTC houkuttelee enemmän.
 
HTC:ta en ole ikinä omistanut, nykyinen OPO menossa jo aika vanhaksi joten päivitys uuteen luuriin olis paikallaan.
 
En ole omistanut HTC:n puhelinta, enkä ole harkinnut ostamista. Nysistä olisi kyllä tarvetta päivittää.
 
En ole koskaan omistanut HTC:n tuotteita ja HTC U11 olisi ensimmäinen sellainen tuote...
 
En ole omistanut HTC:n puhelinta. Desire Z kiinnosti fyysisen näppäimistön ansiosta mutta olin vasta hommannut SGS1:n joten se jäi kokeilematta. Sittemmin on luurit kyllä näyttäneet ihan hyviltä mutta ostopäätös on aina kohdistunut johonkin muuhun merkkiin (ZTE, Sony).
 
Joskus oli sellainen HTC mulla missä oli Windows Mobile muistaakseni.
 
Minulla oli joskus testipuhelimena HTC:n windows mobile. Puhelimesta ei voinut sanoa mitään, kun käyttöjärjestelmä oli käytännössä käyttökelvoton (vaikka ei sitä reikänauhalta sentään pitänyt bootata...)
 
Koskaan en oo omistanut, mutta useampi kiinnostava laite on ollut lähellä päätyä omistukseen.
 
Aikonaan tuli ostettua HTC Wildfire S ja vieläkin löytyy laatikon pohjalta.
 
Joskus oli Desire ja Desire HD. Hyvä fiilis jäi HTC merkistä. Oli laadukkaan oloisia varsinkin Desire HD!
 
HTC Desire Mini, pelaa vieläkin, mutta tallennustila loppu. Mielestäni tuo malli oli laadukas ja näppärän kokoinen.
 
Taisin jonkun mallin aikoinaan omistaa, mutta en edes muista sitä sen tarkemmin. Melko vieras merkki minulle.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 225
Viestejä
4 453 724
Jäsenet
73 675
Uusin jäsen
Larnuji

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom