HTC Desire - 2011 kesästä(?) vuoteen 2015 asti oli käytössä.
Hyvä luuri, eikä oisi ollut tarvetta vaihtaa, mutta alkoi 500 megan ram ja sisäinen muisti vähän tahmaamaan. Onhan näissä nykyluureissa toki myös tehokkaammat prossutkin... ja paremmat näytöt, kamerat ym...
En ole omistanut, mutta olen harkinnut. Hinta on ollut ainoa mikä on ollut vähän esteenä, ja samoin UI:ta kun päivitettiin niin Axon 7 -toiveet kääntyi vähän muihin puhelimiin. Toki jos arpaonni suosii, niin puhelin tulisi enemmän kuin tarpeeseen
En ole omistanut, mutta mielessä on käynyt hankkia. Itsellä käytössä Huawei P8, mutta toi EMUI-käyttöliittymä ei oikein nappaa. Mielessäni käynyt HTC:n lisäksi Motorola, mutta toi HTC houkuttelee enemmän.
En ole omistanut HTC:n puhelinta. Desire Z kiinnosti fyysisen näppäimistön ansiosta mutta olin vasta hommannut SGS1:n joten se jäi kokeilematta. Sittemmin on luurit kyllä näyttäneet ihan hyviltä mutta ostopäätös on aina kohdistunut johonkin muuhun merkkiin (ZTE, Sony).
Minulla oli joskus testipuhelimena HTC:n windows mobile. Puhelimesta ei voinut sanoa mitään, kun käyttöjärjestelmä oli käytännössä käyttökelvoton (vaikka ei sitä reikänauhalta sentään pitänyt bootata...)