Arvonta Arvonta: Voita HTC:n U11-älypuhelin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
En ole omistanut, mutta olisihan tuo hyvä päivitys Huawei P9 liteen.
 
HTC:n puhelinta en ole omistanut, tabletin kylläkin ja siihen olin erittäin tyytyväinen. HTC 10 oli kovassa harkinassa viimeksi uutta puhelinta metsästäessä, mutta hintaa oli vähän liikaa.
 
Onhan tuota merkkiä tullut harkittua mutta muut merkit vieneet voiton toistaiseksi.
 
HTC 10 ollut nyt 1,5v käytössä, johon olen ollut hyvin tyytyväinen. Nämä nykyiset mallit eivät enää ole houkuttelevia 3,5mm jackin puutteen, nykymittapuulla isojen bezelien ja korkean hinnan takia.
 
Ensimmäinen älypuhelimeni oli htc desire hd. Hyvä puhelin oli kunnes tiputin asfaltille... Lievästi sanottuna harmitti lun luuri oli kuitenkin maksanut sen ~650€
 
Harkinnut siinä missä monen muunkin valmistajan luureja, mutta eipä ole ainakaan tähän mennessä tullut ostettua.
 
Kaksi (2) on ollut. Loistavia luureja aikanaan molemmat. Legend ja One M7
 
HTC Desire HD oli aikoinaan eka Android puhelin minkä omistin. Ihan tyytyväinen olin siihen.
 
Aikoja sitten ostin ensimmäisen "älypuhelimen" joka oli HTC Touch Cruise ( Windows mobile 6.0 ), androidin aikaan ei ole tullut kokeiltua.
 
En ole koskaan omistanut enkä harkinnutkaan. Ostan aina halpispuhelimia. Mutta ihan mielenkiintoisia ja laadukkaita tuotteita HTC:lla ollut.
 
En ole omistanut, mutta joskus kylläkin harkinnut ostamista.
 
En ole koskaan omistanut HTC:n puhelinta, vaikka harkinnassa se onkin monta kertaa ollut.
 
Ensimmäinen älypuhelimeni oli HTC Touch Pro 2, joka oli tyylikäs puhelin jossa oli todella hyvän tuntoinen QWERTY-näppäimistö.
 
Taskussa pyörinyt mm. Htc Diamond, Desire, EVO, One S, One M8, 10. Nyt kiikarissa u11 tai u11+
 
Ikuna ei ole htc:tä ollut eikä sen puoleen ole harkinnassakaan ollu :)
 
En ole omistanut HTC:ä. Aikaisemmin HTC:n kamerat eivät olleet kovin kilpailukykyisiä, mutta nykyisin HTC on samalla viivalla muiden kanssa, joten hankkiminen olisi mahdollista.
 
En ole omistanut vielä! Harkinnassa ollut ja kohta toivottavasti omistan.
 
Ensimmäinen kosketusnäytöllinen luuri oli htc Legend. Nyt käytössä htc One M8s.
 
HTC Desire S on tuossa pöydällä ja vieläkin toimii varapuhelimena. Tämä olisi varmasti varteenotettava vaihtoehto jos Android luuria olisin nyt hommaamassa.
 
En ole koskaan omistanut HTC puhelinta. Ei oikein HTC tarjoa alle 5-tuumaista hyvällä suorituskyvyllä. En vaan ole törmännyt.
 
Desire Z oli aikanaan ensimmäinen älyluuri. Edelleen olen sitä mieltä, että fyysisellä näppiksellä on parempi kirjoitustuntuma.
 
En ole omistanut. Joku Htc Onen malleista oli aikanaan kiikarissa.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
En ole omistanut, mutta tuo uusi HTC ois kyllä aika makian näkönen vanhan tilalle:eek:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 453 191
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom