Arvonta Arvonta: Voita HTC:n U11-älypuhelin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
HTC Desire oli, mutta se on oli laadullisesti niin suuri pettymys, että en ole tämän jälkeen uskaltanut HTC:n puhelinta ostaa.
 
Kyllä olen. HTC Desire oli usean vuoden, mutta lopulta meni kiertoon. Uusikin kelpaisi.
 
Desire ja One m7, olisin vieläkin HTC:n omistaja jos puhelimet olisivat samaa tasoa kuin muinoin, tämä U11 ilmeisesti on jo lähelle?
 
Omistin HTC One M7 mallin. Yksi parhaista puhelimista joita olen omistanut (samalla myös kallein). Oli käytössä lähes neljä vuotta ilman ongelmia :)
 
1506586632448996263907.jpg
Tämä palveli vuosina 2011-2013 :cool:
 
Sama kuin monella muulla, en ole omistanut mutta harkittu on, tosin aina löytynyt paremmin vaatimuksiin sopiva tähän mennessä
 
HTC 10 käytössä, erittäin pätevä laite. Tyylikäs ulkoasu, ei bloatwarea, päivitykset suht nopeasti ja hyvä kamera.
 
En ole omistanut HTC puhelinta, käytössäni on edelleen ikävä kyllä ensimmäisiä Lumioita mitä tuli silloin joskus aikoinaan.
 
Oma vanha HTC One M8 Red on vielä käytössä jälkikasvulla mutta alkaa olla jo melko palasina.
 
Juuri vaihdoin iPhonesta Androidiin. HTC kävi mielessä, mutta tuli tartuttua Gigantin tarjouksesta Galaxy S8 kuitenkin.
 
En ole. Keskihintaiset ovat olleet spekseiltään liian huonoja ja hyvät taas liian kalliita.
 
Ei ole kokemusta merkistä, mutta suosiota näyttää riittävän
 
HTC Touch HD oli mun ensimmäinen kallis älypuhelin. Microsoftin Win Mobile käyttöjärjestelmänä ja 5 megapikselin kamera.
 
Viimeksi muokattu:
HTC Desire oli ensimmäinen android puhelin. Kytkykaupan mukana tullut Mega Desire puhelinliittymä edelleen käytössä.
 
HTC oli aikonaan harkinnassa mutta tuli tilattua Oneplus One kun satuin kutsun saamaan.
 
Ei ole HTC:tä aikaisemmin ollut mutta olen harkinnut, hinta vaan ollut kilpailijoihin nähden yleensä kova.
 
En ole koskaan omistanut. Pitkään harkitsin Desireä aikanaan, mutta jäi jostain syystä hankkimatta.
 
Enpä ole kyllä ikinä omistanut HTC:n luuria. Harkinnut olen kun olen ollut vaihtamassa luuria, mutta valinta ei ole osunut HTC:n luuriin.
 
HTC One S:n olen omistanut. Mainio luuri, josta vain softatuki loppui vähän aikaisin, mutta custom-puolelta löytyi onneksi pelastus.
 
Aiemmin omistin HTC Desire Z:n, oli siihen aikaan kätevä puhelin liukunäppiksineen.
 
Enpä ole omistanut. HTC oli yksi vaihtoehdoista aikoinaan, mutta päädyin kuitenkin Samsungiin.
 
HTC 11 on ollut ensimmäinen HTC jota olen oikeasti harkinnut ostaa erittäin laadukkaan kameransa ansiosta.
 
HTC 8X oli aikanaan, ja oli kyllä loistava laite.
 
HTCn uutuudet erittäin kiinostavia, mutta budjetin ulkopuolella.
 
En ole omistanut tai harkinnut, kun iOS nappaa käyttiksenä tällä hetkellä enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 453 191
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom