Arvonta Arvonta: Voita Contour RollerMouse Red plus -hiiriohjain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Olisi kiva kokeilla, niskat vetää nykyisin aika herkästi jumiin kotona, kun työn puolesta joutuu istumaan koneen ääressä jatkuvalla syötöllä.

Ei olisi illalla käsi niin kipeä ja olisi helpompi run.....eikun leipoa pullaa.

Töissä tullut käytettyä, olisihan tuommoinen mahtava kotiinkin ei ranne olisi hellänä aina.

Tulisi itselle käyttöön kun tulehdusta kymmenestä selkään saakka. Mielenkiinnolla jään seuraamaan miten tällainen tuote auttaisi.

Tulee istuttua koneella niin koulussa kuin kotonakin tehden koulu -ja asiakastöitä joten menisi tarpeeseen. Joutunut opettelemaan hiiren käytön vasemmallakin kädellä kun välistä oikea ranne kipeänä.

Tämä on oikeasti hyvä, sain aikoinaan kinuttua töihin, kun menin liiasta hiirityöstä ihan kipsiin, ei saanut kaadettua enää edes maitotölkin puolikkaastakaan ilman kipua.

Jos voittaisin tämän, niin voisin vaikka pelata vaimon kanssa kilpaa Pongia, sillä hänellä on jo vastaava hiiriohjain töiden puolesta.

Voisi leikkiä pankkineitiä, esim. Ei kun siis ranteet olisivat optimaalisessa asennossa pitkien työpäivien aikana.

Ihan mielenkiintoista tuollaista olisi kokeilla, mutta luulen ettei jäisi käyttöön kuitenkaan.

Virkailijoilla näitä on nähnyt usein käytössä ja mielenkinitoistahan tuollaista olisi päästä kokeilemaan ihan omassa käytössä. Koneella tulee vietyttä välillä turhan paljon aikaa, joten olisihan se hyvä laittaa ergonomia kuntoon.

Mulla on jo töiden takia ranteet paskana. Toi vois auttaa ettei kotidatailussa jatkuis sama.

Käsi on niin kipeä ettei voi edes PUBGia pelata. Jospa tällä helpottaisi ja tulisi kana-ateria!

Olisi aidosti jännittävää kokeilla tällaisen vehkeen soveltuvuutta näperrysvetoiseen CAD-puuhasteluun, vaikka muutaman Youtube-videon pikakelailukatselu jättikin lähinnä hämmentyneet tunnelmat.

Mielenkiinnosta. Tuollaisia nähnyt lähinnä virastoissa ja kyllä tavis hiirellä tulee särkyä. Tämän takia ei oikein tule enää pelailtua ja muutenkin aika vähän oltua tietokoneella (mikä voi tietty olla hyväkin asia). :D

hiirikäsi vaivaa. työfysioterapeutin kautta sain tälläisen hommattua jo työpaikalle, nyt tarvitsisi vielä kotiin samanlaisen.

Just viikko sitten alkoi infernaaliset rannekivut oikeassa ranteessa. Kelpais.

Kelpaisi, varmasti parantaisi tämänkin toimistotyöläisen elämänlaatua selvästi.

Tässä just lasken että monta kalexia ton myyntirahoilla sais=)
Joten tarpeeseen kyllä tulis.

Osallistun vain arvontaan koska vahvat ranneliikkeet päivittäisen treenauksen ansiosta.

Töitä tulee tehtyä toimistolla aika paljon, joten oisi sinne jepa.

Toimistolla on yksi tuollainen.. Ihan hyvä sätös.
Tuon voisi pistää kotitoimistokoneelle...

Olen joskus jututtanut vastaavanlaisen laitteen käyttäjää ja hän oli kovin tyytyväinen. Olisi kiva kokeilla.
Työkoneelle ilmestyikin äskettäin Contour Rollermouse Free3. Näppärä mutta vaatiihan se totuttelua.

Itse en tarvitsisi, mutta äidille olisi tarpeen. Normaali hiiri rasittaa vanhuksen kättä liikaa ja vaikea käyttää hermovaurioituneella kädellä.

Töissä olen vastaavaa kokeillut ja totuttelun jälkeen varmaan ihan käyttökelpoinen.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 724
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom