Arvonta Arvonta: Voita Contour RollerMouse Red plus -hiiriohjain

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Töissä tuli jokin aika sitten tenniskyynärpään oireita hiirikäteen, vaikka työergonomia tuntui olevan hyvällä mallilla. Otin käyttöön Contourin RollerMouse Pro2:sen, ja oireilu lakkasi muutaman päivän jälkeen. Nykyään ei tavallista hiirtä tule käytettyä töissä juuri ollenkaan.

Kotikoneella tulee myös vietettyä paljon aikaa, siellä on käytössä ainoastaan tavallinen hiiri. Sinne olisi loistava lisä tämä arvonnassa oleva tuote, jonka mukana saisi hiiren korvikkeen lisäksi myös ranteille paremman tuen. :)

Tämä minulle koska myisin sen ja rahoittaisin sillä (ylihintaisen) näytönohjaimen päivityksen :smoke:

Teen 3D-suunnittelua ja tällä hetkellä on työkäytössä Contourin Unimouse, joka varasti paikan 3Dconnexionin cadmouselta. Ergonomisin perinteinen hiiri mitä olen käyttänyt, vaikka ei tosin säädettävyytensä vuoksi ole perinteistä nähnytkään. Siksi Contourin muutkin tuotteet saavat kiinnostusviisarin värähtämään, tuntuu olevan ainut oikeasti erilainen valmistaja rgb-pelihirvitysten rinnalla. Rolleria tuskin kovin moni käyttää näissä hommissa, mutta olen valmis ihmiskokeeseen mikäli minulle siihen tilaisuus suodaan.

Ehdottomasti näin kotikonttorissa koodaavalle, että hieman saisi ranteille helpotusta.

Joskus päässyt vähän vastaavanlaista kapistusta testaamaan. Vaikutti ihan kivalta ohjaimelta, mutta korkean hinnan takia jäänyt ostamatta.

Itse en kyseisellä laitteella mitään tee, mutta menisi keväällä lahjaksi toimistotöitä tekevälle äidille, joka haluaisi kovasti tuollaisen.

Ensin ottaisin itselleni hetkeksi testiin koska kiinnostaa kokeilla miltä tuollainen tuntuu käyttää, sitten varmaankin lahjoittaisin äidille jolla on ollut ranteiden kanssa ongelmia, eikä viitsi tämmöistä ergoniahiirtä ostaa.

Monen monta tuntia tulee vietettyä koneen ääressä päivittäin ja ranne kyllä kiittäisi tällaisestä.

Anopille antaisin tämän, koska häneltä hajosi juuri vastaava vempain.
Nyt ovat hartiat niin kipeänä, että öyhöttää vaan jokaisesta asiasta. Asun saman katon alla, joten tällä saataisiin taas rauha taloon.

Tällaisesta voisivat kyllä hartiat tykätä

30 vuotta näppiksen naputtelua on vetänyt rangan jo niin killiin että tästähän vois olla apua kolotuksiin ja jumituksiin...

jospa tuo estäisi karpaalitunnelisyndrooman saamisen, oireita jo tuntuu olevan...

Tollasella ois hyvä selata sohvalla netflixiä ja samalla kasvattaa mahaa

Vastaavanlainen vekotin toimistolla käytössä, ottaisin myös kotikäyttöön jos arpaonni suosii.

Ranteet meinaavat kipeytyä aika ajoin, tätä voisi kokeilla olisiko mitään apua.

Näyttöpäätetyöläisenä tällainen olisi varmasti ergonomisesti parempi ratkaisu, kuin työnantajan tarjoama halppishiiri.

työmaalla parhaimmillaan 11 tuntia päivässä käsi hiirellä/näppäimistöllä, tulisi hyvään kotiin

Töissä tulisi tarpeen kun tulee 8h päivässä tehtyä tietokoneen edessä hommia.

Koska tulevan "konttorirotan" pitää harjoitella etukäteen tämän käyttöä. :)

Vanha on jo vajaa 10 vuotta vanha eikä enää toimi ihan kunnolla, niin olisi mukava saada uusi tilalle. Hyvä laite, suosittelen!

oikea ranteeni huutaa hoosiannaa nykyään joka kerta kun sille näyttääkään tavallista työpöytärottaa. vaihtelu virkistäisi varmasti. :comp:

Veisin vanhempien pöytäkoneen käyttöön äidin rannekanava ja hiirikäsi -oireiluiden takia.

Kyllähän tuota olisi mielenkiintoista testata. Kokemusta ei vastaavista ole.

Minulla on jo ergonominen näytönohjain, mutta hiiriohjainta ei. Tämä olisi hyvä lisä

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 720
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom