Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Mitähän sieniä arlalla on vedetty, kun on tehty sitä "aa a a a aa a a a aa" renkutusta radioon.

Suunnilleen jokaisessa mainoksella on nykyään joku hiton ärsyttävä renkutus.. Jääkiekon mm-kisojen katselukin keväällä oli melkoista tuskaa, kun 10 minuutin välein tulee samat "Autoklinikka", "Carglass korjaa, Carglass vaihtaa" renkutukset.. Nykyään yritänkin kaikki ohjelmat tallentaa, kun noiden mainoksien kanssa tulee hulluksi.

Noi K ryhmän mainokset,jossa Plop.Plop.Plop.Plop.Plop.
Sama kun istuu vessanpöntöllä ja vääntää pökäleitä pönttöön.
Kuuluu plop,plop,plop,kun pökäleet putoaa. :kippis:

TV-mainos, jossa mies puhuu ärsyttävästi ja yrittää esittää Pekka Poutaa ainakin pukeutumisen puolesta 🤮

Tuurin kyläkaupan radiomainos, jossa ukko huutaa ihan hirveän särisevällä äänellä.
Kun ajattelenkin Tuuria, niin väistämättä tulee huutava ukko mieleen.

Kyseinen mieshän on Jarkko Tamminen :) Eihän näille hinnoille voi muuta kuin nauraa
Mä väitän ettei oo se jarkko tamminen.. tai jos on ni paskan pestin otti.. mä oon siitä maininnu täällä jo kauvan si et ihan perseestä ja vituttaa het.. dna ei ikinä tänne. Makso mitä makso

Mä väitän ettei oo se jarkko tamminen.. tai jos on ni paskan pestin otti.. mä oon siitä maininnu täällä jo kauvan si et ihan perseestä ja vituttaa het.. dna ei ikinä tänne. Makso mitä makso

On se Jarkko Tamminen

Sisu-radiomainokset, joissa joku akka kirkuu ääni särkyen talvimainoksissa siitä että autossa on ikkunat jäässä, hakekaa vaarin moottorisaha ym. ja kesällä lasi täynnä hyttysiä. Todella ärsyttävä.

Statistiikka

Viestiketjuista
260 373
Jäsenet
74 616
Uusin jäsen
erikyll

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom