Armory Create

speedjani

Tukijäsen
Onko moni asentanut tuon Asuksen Armory Createn? Onko ollut mitään ongelmia asennuksessa tai muuten käytössä?
Minä olen yrittänyt asentaa sen 100 kertaa, mutta en ole saanut asennettua HAL Centralia ollenkaan. Sit Aura Synch ei löydä muistejani.
Paljon on eri foorumeilla keskusteluja näistä ja vaikka millaisia ohjeita on ilmassa. Asuksen mukaan tuo ohjelma pitäisi asentaa
jopa niin, että oheislaitteet on irroitettu. Ihan mielen kiintoista on asentaa ilman näppistä ja hiirtä. Tiettu Amazonin Alexalla voisi
huudella kometoja

Viimeksi muokattu:
Onko moni asentanut tuon Asuksen Armory Createn? Onko ollut mitään ongelmia asennuksessa tai muuten käytössä?
Minä olen yrittänyt asentaa sen 100 kertaa, mutta en asennettua HAL Centralia ollenkaan. Sit Aura Synch ei löydä muistejani.
Paljon on eri foorumeilla keskusteluja näistä ja vaikka millaisia ohjeita on ilmassa. Asuksen mukaan tuo ohjelma pitäisi asentaa
jopa niin, että oheislaitteet on irroitettu. Ihan mielen kiintoista on asentaa ilman näppistä ja hiirtä. Tiettu Amazonin Alexalla voisi
huudella kometoja

Jos ei ole 100% välttämätöntä syytä, niin ei kannata noita emojen softia asentaa. Enemmän harmia kun hyötyä niistä, ja poistaminen vaikeaa tai mahdotonta.

Jos ei ole 100% välttämätöntä syytä, niin ei kannata noita emojen softia asentaa. Enemmän harmia kun hyötyä niistä, ja poistaminen vaikeaa tai mahdotonta.
No niin tuntuu olevan. No ainahan sitä syy on jos tällaisia kyselee. Kyllä olis kiva saada koneen valaistus ohjattavaksi

Itselläni yksi ensimmäisistä asioista bios-päivityksen tai biosin nollauksen jälkeen on Armoury Craten disablointi sieltä. Ettei vaan aleta taas automaattisesti asentelemaan mitään turhuuksia. OpenRGB riittää valojen säätelyyn aivan hyvin, mulla nyt vain näppiksen valot kuntoon sillä.

Latasin tuon Signal RGB:n Vaikutti aika monipuoliselta ohjelmata ha löysi kaikki laitteet koneesta joissa on yksikin ledi. En tiedä sit mutta koneen kylkivalosta oli jostan syystä puolet pimeenä, En sit jaksanu kauaa tuhertaa. Sit latasin Open RGB:n mutta se taas ei löytänyt kaikkee.
Kukaan ei oo oikein panostanu näihin vaikka kamalasti RGB:tä myydään

Näyttökuva 2025-11-01 235750.png

itsellä Armory Create kyllä käytössä ja vähän ongelmallinen se välillä on. en tiedä onko parempaa, kun käytössä myös asus rog adotzh näppis ja asus rof keris II ace hiirikin.

itsellä Armory Create kyllä käytössä ja vähän ongelmallinen se välillä on. en tiedä onko parempaa, kun käytössä myös asus rog adotzh näppis ja asus rof keris II ace hiirikin.
Joo, toi kyllä vituttaa, et pitäis saada valaistus hallintaan ja itsekkin poistin tuos Armory Createn.

Puolisen vuotta oli BIOSissa AC päällä, en ollut edes tietoinen moisesta asetuksesta. Ihmettelin miksi aina välillä buutatessa kone oli esillä Windowsissa joku popup jossa "yrittää ladata Armoury Cratea" tai jotain sinne päin. Ikinä ei onnistunut lataamaan saati asentamaan. Kun hain tietoa, törmäsin tähän bios-asetukseen ja disabloin pois. Pitäisikö tuo AC erikseen itse ladata ja asentaa, vai pitäisikö se asentua tuolleen "biosin pakottamana"?

AC asennettuna enkä vielä ole nähnyt syytä sitä poistaa. Eli ei siis ole ollut haittaakaan. Eikä ongelmia asennuksessa. Asus x870 plus -wifi Emona

Puolisen vuotta oli BIOSissa AC päällä, en ollut edes tietoinen moisesta asetuksesta. Ihmettelin miksi aina välillä buutatessa kone oli esillä Windowsissa joku popup jossa "yrittää ladata Armoury Cratea" tai jotain sinne päin. Ikinä ei onnistunut lataamaan saati asentamaan. Kun hain tietoa, törmäsin tähän bios-asetukseen ja disabloin pois. Pitäisikö tuo AC erikseen itse ladata ja asentaa, vai pitäisikö se asentua tuolleen "biosin pakottamana"?
Missä välilehdessä biosissa on tuo AC? En ole itsekkään tiennyt. Aura Synch siellä aineskinon

Mä oon nyt kolmisen vuotta käyttänyt tuota openRGB softaa, eikä moitteen sanaa. Pienenä miinuksena, että unohtaa välillä muistien värin, mutta korjaantuu kun avaa softan ja lataa profiilin uudestaan, jonka jälkeen toimii taas pitkän aikaa normaalisti

Itellä armory pelannu ku junan vessa, taitaa olla toinen emo jossa käytössä se ja aina pelannu. väliin joku valo jää tulematta päälle kuten edellisellä tuossa openRGB softassa mutta sekin korjaantuu kun käyttää armoryn päällä ja käy väriä painamassa sync:ssä :D

Ei oikein muilla softilla saa tuota ryijinin näyttöä säädettyä.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 374
Jäsenet
80 004
Uusin jäsen
Xact

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom