Armory Create

speedjani

Tukijäsen
Onko moni asentanut tuon Asuksen Armory Createn? Onko ollut mitään ongelmia asennuksessa tai muuten käytössä?
Minä olen yrittänyt asentaa sen 100 kertaa, mutta en asennettua HAL Centralia ollenkaan. Sit Aura Synch ei löydä muistejani.
Paljon on eri foorumeilla keskusteluja näistä ja vaikka millaisia ohjeita on ilmassa. Asuksen mukaan tuo ohjelma pitäisi asentaa
jopa niin, että oheislaitteet on irroitettu. Ihan mielen kiintoista on asentaa ilman näppistä ja hiirtä. Tiettu Amazonin Alexalla voisi
huudella kometoja

Onko moni asentanut tuon Asuksen Armory Createn? Onko ollut mitään ongelmia asennuksessa tai muuten käytössä?
Minä olen yrittänyt asentaa sen 100 kertaa, mutta en asennettua HAL Centralia ollenkaan. Sit Aura Synch ei löydä muistejani.
Paljon on eri foorumeilla keskusteluja näistä ja vaikka millaisia ohjeita on ilmassa. Asuksen mukaan tuo ohjelma pitäisi asentaa
jopa niin, että oheislaitteet on irroitettu. Ihan mielen kiintoista on asentaa ilman näppistä ja hiirtä. Tiettu Amazonin Alexalla voisi
huudella kometoja

Jos ei ole 100% välttämätöntä syytä, niin ei kannata noita emojen softia asentaa. Enemmän harmia kun hyötyä niistä, ja poistaminen vaikeaa tai mahdotonta.

Jos ei ole 100% välttämätöntä syytä, niin ei kannata noita emojen softia asentaa. Enemmän harmia kun hyötyä niistä, ja poistaminen vaikeaa tai mahdotonta.
No niin tuntuu olevan. No ainahan sitä syy on jos tällaisia kyselee. Kyllä olis kiva saada koneen valaistus ohjattavaksi

No niin tuntuu olevan. No ainahan sitä syy on jos tällaisia kyselee. Kyllä olis kiva saada koneen valaistus ohjattavaksi

Perusohjaus onnistunee Windowsin omalla sovelluksellakin, mutta ei välttämättä saa kaikkia ominaisuuksia käyttöön.

Itselläni yksi ensimmäisistä asioista bios-päivityksen tai biosin nollauksen jälkeen on Armoury Craten disablointi sieltä. Ettei vaan aleta taas automaattisesti asentelemaan mitään turhuuksia. OpenRGB riittää valojen säätelyyn aivan hyvin, mulla nyt vain näppiksen valot kuntoon sillä.

Latasin tuon Signal RGB:n Vaikutti aika monipuoliselta ohjelmata ha löysi kaikki laitteet koneesta joissa on yksikin ledi. En tiedä sit mutta koneen kylkivalosta oli jostan syystä puolet pimeenä, En sit jaksanu kauaa tuhertaa. Sit latasin Open RGB:n mutta se taas ei löytänyt kaikkee.
Kukaan ei oo oikein panostanu näihin vaikka kamalasti RGB:tä myydään

Näyttökuva 2025-11-01 235750.png

itsellä Armory Create kyllä käytössä ja vähän ongelmallinen se välillä on. en tiedä onko parempaa, kun käytössä myös asus rog adotzh näppis ja asus rof keris II ace hiirikin.

Ehdottomasti pois koko Armoury Crate - saasta, ensimmäinen asia koneen ekassa käynnistyksessä on disabloida tuo BIOSissa koska muuten tuo syöpä asentuu Windowsiin itsestään.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 378
Jäsenet
79 986
Uusin jäsen
pcpartpicking

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom