Myyty Arctis Pro Wireless

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Myytävä tuote: Arctis Pro Wireless
Hinta: 180e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti. 21.04.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): löytyy ja Kuitti mukaan
Muuta huomioitavaa: Kaksi kertaa kokeiltu, mutta ei sopinut omaan päähän niin hyvin että haluaisin pitää itsellä.


Sijainti: Seinäjoki
Toimitustapa: Nouto sekä posti
Maksutapa: Käteinen, mobilepay tai tilisiirto


Kuva:steelseries.jpg
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
622
Voihan ne vielä palauttaa sinne gigsuun ja saada sen 149e takas mitä tuli maksettuakin. Helpommalla pääsee mitä alkaa myymään käytettynä.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Voihan ne vielä palauttaa sinne gigsuun ja saada sen 149e takas mitä tuli maksettuakin. Helpommalla pääsee mitä alkaa myymään käytettynä.
Eihän näin korona aikaan mitään palautusta ole käytössä
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
622
Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus kai pitäisi olla. Ja onko tuo reilu 30e hinnan lisä verrattuna uutena ostettuun joku koronalisä? Sori avautuminen, mutta tympäsee vain näinä aikoina nämä ihmiset jotka juoksee kaikenmaailman lidl-lenkkareiden perässä, euronkuvat silmissä..
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
383
Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus kai pitäisi olla. Ja onko tuo reilu 30e hinnan lisä verrattuna uutena ostettuun joku koronalisä? Sori avautuminen, mutta tympäsee vain näinä aikoina nämä ihmiset jotka juoksee kaikenmaailman lidl-lenkkareiden perässä, euronkuvat silmissä..
Verkkokaupasta ostettuna kyllä kahden viikon palautusoikeus edelleen voimassa, liikkeestä hommattuna ei.
 

Hmoilane

Tukijäsen
Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
150
Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus kai pitäisi olla. Ja onko tuo reilu 30e hinnan lisä verrattuna uutena ostettuun joku koronalisä? Sori avautuminen, mutta tympäsee vain näinä aikoina nämä ihmiset jotka juoksee kaikenmaailman lidl-lenkkareiden perässä, euronkuvat silmissä..
Mä en ihan ymmärrä miks pitää itkee jostain hinnoista, jos voi vaan ihan normaalisti esimerkiksi vaikka neuvotella hinnasta? Mielestäni ihan perus kaupankäyntiä? Korjatkaa jos olen väärässä
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
736
Mä en ihan ymmärrä miks pitää itkee jostain hinnoista, jos voi vaan ihan normaalisti esimerkiksi vaikka neuvotella hinnasta? Mielestäni ihan perus kaupankäyntiä? Korjatkaa jos olen väärässä
Eiköhän tolla viitattu just tohon jobbaukseen että ostetaan 150 eurolla luurit ja myydään tarjouksen päätyttyä ne 30e kalliimmalla.

Säännötkin sen sanoo:

- Tarjous-, hintavirhe- ja erikoistuotteiden myyminen voitontekotarkoituksessa on kielletty.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 913
Viestejä
4 223 527
Jäsenet
71 137
Uusin jäsen
Stockend

Hinta.fi

Ylös Bottom