Myydään ARC Raiders Deluxe Edition ja Astro Cosmetic Pack (nVidia-koodi) 35€

Tuote: ARC Raiders Deluxe Edition ja Astro Cosmetic Pack (nVidia-koodi)
Hinta: 35€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop / näytönohjaimen mukana
Muuta huomioitavaa:

Valmistaudu jännittävään moninpelikokemukseen extraction-tyylisessä ARC Raiders -ammuntapelissä. Astu mukaansatempaavaan maailmaan Raiderina ja muokkaa perintöäsi keräämällä saalista kuolettavalta maanpinnalta. Varo kuitenkin koneita ja muita pelaajia, jotka jahtaavat Raidereita. GeForce RTX 50 -sarjan tehoa hyödyntävä säteenseuranta tuottaa entistä realistisemmat yleiset valaistustehosteet, tekoälypohjainen NVIDIA DLSS 4 sekä usean freimin muodostus parantavat freiminopeutta ja NVIDIA Reflex tarjoaa alhaisimman mahdollisen latenssin ARC Raiders -pelille.

Vaatii GeForce RTX™ 5090-, 5080-, 5070 Ti- tai 5070-näytönohjaimen ja kyseisellä ohjaimella ei saa olla aktivoituna mitään muuta kampanjapeliä. Minulla ei mahdollisuutta toimittaa suoraan Steam -koodia, ohjain mennyt jo eteenpäin ja koneessani ei sopivaa rautaa.

LUNASTA KOODISI NVIDIA-SOVELLUKSEN KAUTTA.
Lunastaaksesi ARC Raiders -pelin promokoodisi, sinulla täytyy olla NVIDIA-sovellus ja Steam-tili. Noudata alla olevia ohjeita:

1. Asenna kampanjaan kuuluva näytönohjaimesi.
2. Päivitä tai asenna NVIDIA-sovelluksen uusin versio.
3. Avaa ja kirjaudu sisään NVIDIA-sovellukseen.
4. Mene kohtaan "Lunasta".
5. Syötä ostamasi bundlen bundle-koodisi.
6. Seuraa näytöllä näkyvät loput ohjeet kirjautuaksesi sisään Steam-tilillesi.
7. Valitse "Lunasta" lunastaaksesi ARC Raiders -pelin Steam-tilillesi
8. Aloita asennus Steamin kautta
9. Jos tarvitset apua ongelmatilanteissa, käy NVIDIA:n UKK-sivulla. Jos kohtaat edelleen ongelmia, ota yhteyttä NVIDIA:n asiakaspalveluun täältä.

Lunastuksen päättymispvm: 2. joulukuuta 2025.

Jos ostajalla on yli 20 positiivista kauppiaspalautetta ilman negatiivisia, maksun voi suorittaa sitten vasta kun koodi lunastettu onnistuneesti.

Toimitustapa: YV
Maksutapa: MobilePay

arc-raiders-hrxqv.jpg

Viimeksi muokattu:
HP jos teikältä onnistuu koodin lunastaminen Nvidian puolella niin että itse pelikoodin voi käyttää sitten Steamissä

HP jos teikältä onnistuu koodin lunastaminen Nvidian puolella niin että itse pelikoodin voi käyttää sitten Steamissä

Mun mielestä noissa pitää liittää steam-tili nvidian tilille ja nvidia redeemaa sen keyn sun tilille (eli itse et saa/näe avainta koskaan)

Ja tää ei onnistu ilman oikeaa näyttistä

Viimeksi muokattu:
Mun mielestä noissa pitää liittää steam-tili nvidian tilille ja nvidia redeemaa sen keyn sun tilille (eli itse et saa/näe avainta koskaan)

Ja tää ei onnistu ilman oikeaa näyttistä

En näe itse mitään Steamin linkitystä Nvidia App -työpöytäsovelluksessa taikka Nvidia-tilillä selaimessa. En tosin tiedä miten tuo Nvidia koodin lunastaminen menee tänä päivänä. Oma ainoa kokemus tästä on Alan Wake 2 -koodin lunastaminen Epicin puolella v.2023 loppuvuodesta, tässä tiivistettynä tuo prosessi;

Sain myyjältä Nvidia koodin, syötin koodin Nvidia App -työpöytäsovellukseen ja klikkaa 'lunasta' (koodin sain lunastettua omalla 4070ti kortilla jolla ei oltu vielä lunastettu yhtäkään promokoodia, toisen tietokoneen 4080 kortilla, jonka olin ostanut käytettynä, oli jo entuudestaan alkuperäisen omistajan toimesta lunastettu jokin toinen koodi, niin AW2 koodia en pystynyt sillä kortilla lunastamaan) --> sovellus avaa linkin, tässä tapauksessa Epiciin selaimessa "https://store.epicgames.com/en-US/redeem" --> syötä koodi tuohon ja klikkaa 'Redeem'. En vain muista että syötinkö tuohon sen saman Nvidia koodin, vai muuttuiko koodi vielä muotoaan tuossa vaiheessa jotta sain pelin näkyviin Epicin pelikirjastoon.

Kovasti kiinnostaisi tällainen ARC Raiders pelikoodi snadisti edullisemmin kuin Steamistä, mutta koodin lunastaminen pitäisi saada vain semmoiseen muotoon että saisin sen vain suoraan syöttää Steamiin.

En näe itse mitään Steamin linkitystä Nvidia App -työpöytäsovelluksessa taikka Nvidia-tilillä selaimessa. En tosin tiedä miten tuo Nvidia koodin lunastaminen menee tänä päivänä. Oma ainoa kokemus tästä on Alan Wake 2 -koodin lunastaminen Epicin puolella v.2023 loppuvuodesta, tässä tiivistettynä tuo prosessi;

Sain myyjältä Nvidia koodin, syötin koodin Nvidia App -työpöytäsovellukseen ja klikkaa 'lunasta' (koodin sain lunastettua omalla 4070ti kortilla jolla ei oltu vielä lunastettu yhtäkään promokoodia, toisen tietokoneen 4080 kortilla, jonka olin ostanut käytettynä, oli jo entuudestaan alkuperäisen omistajan toimesta lunastettu jokin toinen koodi, niin AW2 koodia en pystynyt sillä kortilla lunastamaan) --> sovellus avaa linkin, tässä tapauksessa Epiciin selaimessa "https://store.epicgames.com/en-US/redeem" --> syötä koodi tuohon ja klikkaa 'Redeem'. En vain muista että syötinkö tuohon sen saman Nvidia koodin, vai muuttuiko koodi vielä muotoaan tuossa vaiheessa jotta sain pelin näkyviin Epicin pelikirjastoon.

Kovasti kiinnostaisi tällainen ARC Raiders pelikoodi snadisti edullisemmin kuin Steamistä, mutta koodin lunastaminen pitäisi saada vain semmoiseen muotoon että saisin sen vain suoraan syöttää Steamiin.
Ainakin kun itse lunastin tämän Arcin, niin ensimmäinen koodi törkätään Nvidia appiin ja se taas aktivoi linkin nvidian redeem sivuille missä pitää antaa nvidialle steam tili oikeus lunastaa cd-key.
Itse steam avainta ei näkynyt missään vaiheessa.

Ainakin kun itse lunastin tämän Arcin, niin ensimmäinen koodi törkätään Nvidia appiin ja se taas aktivoi linkin nvidian redeem sivuille missä pitää antaa nvidialle steam tili oikeus lunastaa cd-key.
Itse steam avainta ei näkynyt missään vaiheessa.

Aivan, kiitos tiedosta :thumbsup:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 222
Jäsenet
79 967
Uusin jäsen
m1ce

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom