Tuote: Luotettava virtausmittari integroidulla näytöllä
Hinta:10-150
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Etsinnässä ensisijaisesti Aquacomputerin virtausmittari tai vaihtoehtoisesti koko pumppu/säiliö combo jossa on näytöllinen mittari. Haluaisin nähdä nopealla vilkaisulla kuinka hyvin vesi virtaa (propelleri on jo, mutta olisi kiva saada ihan numeerinen arvo). Jos ei löydy, niin voisin ostaa koko D5 pumppu-säiliö yhdistelmän jos siinä on se näytöllinen mittari alaosassa.
Minulla on jo Barrowchin mittari, mutta olen lukenut joitakin viestejä joissa haukutaan sekä Bykskin että Barrowchin mittareita pystyyn, niin en viitsisi tyhjentää omaa systeemiä asentaakseni huonon/epätarkan mittarin.
Pari lähdettä:
www.reddit.com
www.reddit.com
www.igorslab.de
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa
Toimitustapa: Posti/nouto
Maksutapa: Raha, MobilePay
Hinta:10-150
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Etsinnässä ensisijaisesti Aquacomputerin virtausmittari tai vaihtoehtoisesti koko pumppu/säiliö combo jossa on näytöllinen mittari. Haluaisin nähdä nopealla vilkaisulla kuinka hyvin vesi virtaa (propelleri on jo, mutta olisi kiva saada ihan numeerinen arvo). Jos ei löydy, niin voisin ostaa koko D5 pumppu-säiliö yhdistelmän jos siinä on se näytöllinen mittari alaosassa.
Minulla on jo Barrowchin mittari, mutta olen lukenut joitakin viestejä joissa haukutaan sekä Bykskin että Barrowchin mittareita pystyyn, niin en viitsisi tyhjentää omaa systeemiä asentaakseni huonon/epätarkan mittarin.
Pari lähdettä:
Reddit - The heart of the internet

Reddit - The heart of the internet

Aqua Computer high flow NEXT Review - Much more than just an accurate flow meter. Only it can’t speak yet. | Page 3 | igor´sLAB
With the Aqua Computer high flow NEXT, the Swiss Army Knife for custom loops with lots of functions and accuracy has been available since this year for just under 70 Euros. Does anyone remember the…

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa
Toimitustapa: Posti/nouto
Maksutapa: Raha, MobilePay