Vaihdetaan Aprilia RS125 2005 kevytmoottoripyörä hyvään näytönohjaimeen

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
694
Olis 11kW papereissa oleva Aprilia RS125 2005 kevytmoottoripyörä tarjolla hyvää näyttistä vastaan. Tarjouksien perusteella harkitaan.
 

Liitteet

  • DSCN1226.JPG
    DSCN1226.JPG
    2,2 MB · Luettu: 157
Näyttis voi ol iha kui hyvä vaa. Mietitää sitä alarajaa tapauskohtaisesti tarjousten perusteella.
 
Viimeksi muokattu:
Pitääpä miettiä. Kevarin käypä arvo olis kyl enemmän. Mahtaisko kukaa tarjota parempaa näyttistä vaihdossa? Ootko myymässä korttia erikseen, ja ootko klonk Porissa, tai lähiseudulla?
 
Lisäyksenä, että 5700xt:n sijainti Tampereella. Jos pyörä on kovin kaukana, voin osallistua toimituskustannuksiin.
 
Ei ihan halpaa, jos tarvii vuokrata pakettiauto, tankkailla sitä, ja tuoda kevari Tampereelle, mutta matkaa ei ole paljon, koska ollaan Porissa. Oon tehny tuommosta pyöränhakureisua tuolla tyylillä Uudeltamaalta saakka aikaisemmin.

Tarttisiks muutaki ku kevari? Tuoho löytyy lisukkeita, kuten teharia, rattaita, kaasari, ja jokune muu osa, kuten rave vaijeri, sekä solenoidi pitäs ol viel talles, vaikka sitä läppää ei just oo.
 
Ei ihan halpaa, jos tarvii vuokrata pakettiauto, tankkailla sitä, ja tuoda kevari Tampereelle, mutta matkaa ei ole paljon, koska ollaan Porissa. Oon tehny tuommosta pyöränhakureisua tuolla tyylillä Uudeltamaalta saakka aikaisemmin.

Tarttisiks muutaki ku kevari? Tuoho löytyy lisukkeita, kuten teharia, rattaita, kaasari, ja jokune muu osa, kuten rave vaijeri, sekä solenoidi pitäs ol viel talles, vaikka sitä läppää ei just oo.
En tiedä kevareiden huoltamisesta mitään. Minulla oli vuonna 1995 käytössä tzr vm. -89 ja se toimi kaksi kesää ongelmitta lukuun ottamatta yhtä kiinnileikkausta joka vaati kansiremontin ja porauttamisen korjaamolla. Oletan, että tiedossa ei ole sellaisia tekijöitä, miksi pyörä mahdollisesti tarvitsisi lähitulevaisuudessa jotakin huoltoa, ja että se menee katsastuksesta läpi ongelmitta nykytietojen valossa.

Lisävarusteena kiinnostaa kypärä, mieluiten kaksi kypärää. Toinen matkustajalle, joka ei ikänsä vuoksi vielä saa ajaa.

Jos kevari ajetaan Tampereelle, voin autolla antaa ajajalle kyydin takaisin Poriin.
 
Mm. Hurja draivi! Mulla on M57-58 kokoisia kypäriä, jotka on ollu käytössä itselläni. Toi kevari on katsastettu, ja kilvissä, joten omistajanvaihdoksen voi tehdä suoraan NettiTrafille, ja toteuttaa omistajanvaihdoksen Trafiltasaadulla koodilla. Vakuutus siihen tottakai on otettava, ja äkkiseltään sanoisin, että Osuuspankilla oli sopiva vakuutusvaihtoehto, joka jäi alle kolmensadan vuodessa. Haluaisitko sä kevarin vakiokaasarilla, vai virityskaasarilla? Virityskaasari on kalliimpi.
 
Mm. Hurja draivi! Mulla on M57-58 kokoisia kypäriä, jotka on ollu käytössä itselläni. Toi kevari on katsastettu, ja kilvissä, joten omistajanvaihdoksen voi tehdä suoraan NettiTrafille, ja toteuttaa omistajanvaihdoksen Trafiltasaadulla koodilla. Vakuutus siihen tottakai on otettava, ja äkkiseltään sanoisin, että Osuuspankilla oli sopiva vakuutusvaihtoehto, joka jäi alle kolmensadan vuodessa. Haluaisitko sä kevarin vakiokaasarilla, vai virityskaasarilla? Virityskaasari on kalliimpi.
Ei Porista Tampereelle pitäisi olla hyvälle kevarille paha matka. Ajoimme Pepin kanssa Tampereelta Lahden kautta Rantasalmelle ja takaisin vuonna -96 kevareilla, ja takaisinkin tultin, eikä edes säästelty niitä. Nyt itselleni Ikää on kertynyt sen verran että olennaisinta olisi kestävyys ja luotettavuus, ja katsastuksesta läpi meneminen. Virityskaasarista tulee varmaan jotain sanomista? Kiihtynee se vakiokaasarillakin joka tapauksessa nopeammin kuin käytössäni oleva 90-luvun toyota corolla. Varaosia voi tietenkin hyvin mielelläänkin ottaa mukaan, mutta lisämaksua en niistä ole maksamassa. Itse tarvinnen XL-koon kypärän, mutta tuo M-koko sopisi sille, joka ei vielä saa ajaa.
 
Ei Porista Tampereelle pitäisi olla hyvälle kevarille paha matka. Ajoimme Pepin kanssa Tampereelta Lahden kautta Rantasalmelle ja takaisin vuonna -96 kevareilla, ja takaisinkin tultin, eikä edes säästelty niitä. Nyt itselleni Ikää on kertynyt sen verran että olennaisinta olisi kestävyys ja luotettavuus, ja katsastuksesta läpi meneminen. Virityskaasarista tulee varmaan jotain sanomista? Kiihtynee se vakiokaasarillakin joka tapauksessa nopeammin kuin käytössäni oleva 90-luvun toyota corolla. Varaosia voi tietenkin hyvin mielelläänkin ottaa mukaan, mutta lisämaksua en niistä ole maksamassa. Itse tarvinnen XL-koon kypärän, mutta tuo M-koko sopisi sille, joka ei vielä saa ajaa.
Siis anteeksi, katsastus kakspyöräselle ?
 
Emme kiittele elämän vaikeuttamisesta, kurjuuttamisesta, taikka muista asioista, joiden on katsottu haittaavan arkea, terveyttä, taikka taloutta. Siispä ovat varmaankin ne invalidit, heitä hoitavat, taikka ihan vain kiusantekijät, taikka ahneet toteuttamassa jotakin sellaista, ja asian estäminen edellyttäis varmaanki jotakin ihan todellisia tekoja. EU ei ole ikuinen, kuten ei mikään muukaan ihmisen valmistama.

Just nyt moottoripyöriä ei tarvitse katsastaa, joten kevari on katsastettu jo, ja se on rekisterissä. Uuden omistajan tarvitsee vain ottaa oma vakuutus, tai muuten ei pääse luvallisesti liikenteeseen mukaan!
 
OT mut pakko sanoo et Porista rantasalmelle ja takasin kevarilla on aika kova saavutus ku itellä meinaa mennä järki ajaa melkeen sama matka joka kesä ilmastoidulla autolla :D
 
Kyllä 100km kevarilla on vähän liikaa, paitsi jos viitsii ajella sitä 60km/h, sillä kevarin huippunopeus on semmoset hipasen reilut 120km/h, jolloin kone kiertää jo melko vimmatusti. Tuos kevarissani on viel kevennetyt välitykset, joten ei ole viisasta päästellä pitkää matkaa ns. täysillä kierroksilla.
 
Kappas. Ensitarjouksen jättänyt klonk on ottanu ittelleen bannit, eikä pysty vastaamaan paremmalla tarjouksella kaupantekoon. Joten jatketaan siitä, että tällähetkellä ei ole käynyt ilmi yhtään sopivaa tarjousta. Olisko kellää RX5700XT korttia parempaa vaihturia ehdottaa vaihdossa tuommosee Aprilia RS125 2005 tyyppiseen kevariin. Kevarissa paikoillaan 34mm täystehokaasari ja välitykset 13 & 39, mutta jos tarjous on hyvä, ja vastapuoli haluaa, niin on myös mahdollista asentaa paikoillen vakiokaasutin 28mm, ja mukaan voisin antaa muunlaisia rattaitakin. Tarpeista ja tarjouksesta riippuen mukaan voi saada myös muita osia, kuten kaasari, tehari, raven solenoidi, sekä vaijeri, ja tosiaan rattaita 14,15,16,17, 40 ja 42.
 
McLandman totesi että hänen tarjoama RX5700 ehti mennä toisaalle, joten vaihtotarjouksia odotellaan. Kevarista senverran, että just äsken laitoin vakiokaasarin paikoilleen, ja testasin toimivuuden, joten menopeli on hyvässä iskussa, eikä tarvi pelätä poliisiakaan!
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 987
Viestejä
4 585 796
Jäsenet
75 554
Uusin jäsen
Partahenkka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom