Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on tarpeeksi hyvä näytönohjain?Olis 11kW papereissa oleva Aprilia RS125 2005 kevytmoottoripyörä tarjolla hyvää näyttistä vastaan. Tarjouksien perusteella harkitaan.
En tiedä kevareiden huoltamisesta mitään. Minulla oli vuonna 1995 käytössä tzr vm. -89 ja se toimi kaksi kesää ongelmitta lukuun ottamatta yhtä kiinnileikkausta joka vaati kansiremontin ja porauttamisen korjaamolla. Oletan, että tiedossa ei ole sellaisia tekijöitä, miksi pyörä mahdollisesti tarvitsisi lähitulevaisuudessa jotakin huoltoa, ja että se menee katsastuksesta läpi ongelmitta nykytietojen valossa.Ei ihan halpaa, jos tarvii vuokrata pakettiauto, tankkailla sitä, ja tuoda kevari Tampereelle, mutta matkaa ei ole paljon, koska ollaan Porissa. Oon tehny tuommosta pyöränhakureisua tuolla tyylillä Uudeltamaalta saakka aikaisemmin.
Tarttisiks muutaki ku kevari? Tuoho löytyy lisukkeita, kuten teharia, rattaita, kaasari, ja jokune muu osa, kuten rave vaijeri, sekä solenoidi pitäs ol viel talles, vaikka sitä läppää ei just oo.
Ei Porista Tampereelle pitäisi olla hyvälle kevarille paha matka. Ajoimme Pepin kanssa Tampereelta Lahden kautta Rantasalmelle ja takaisin vuonna -96 kevareilla, ja takaisinkin tultin, eikä edes säästelty niitä. Nyt itselleni Ikää on kertynyt sen verran että olennaisinta olisi kestävyys ja luotettavuus, ja katsastuksesta läpi meneminen. Virityskaasarista tulee varmaan jotain sanomista? Kiihtynee se vakiokaasarillakin joka tapauksessa nopeammin kuin käytössäni oleva 90-luvun toyota corolla. Varaosia voi tietenkin hyvin mielelläänkin ottaa mukaan, mutta lisämaksua en niistä ole maksamassa. Itse tarvinnen XL-koon kypärän, mutta tuo M-koko sopisi sille, joka ei vielä saa ajaa.Mm. Hurja draivi! Mulla on M57-58 kokoisia kypäriä, jotka on ollu käytössä itselläni. Toi kevari on katsastettu, ja kilvissä, joten omistajanvaihdoksen voi tehdä suoraan NettiTrafille, ja toteuttaa omistajanvaihdoksen Trafiltasaadulla koodilla. Vakuutus siihen tottakai on otettava, ja äkkiseltään sanoisin, että Osuuspankilla oli sopiva vakuutusvaihtoehto, joka jäi alle kolmensadan vuodessa. Haluaisitko sä kevarin vakiokaasarilla, vai virityskaasarilla? Virityskaasari on kalliimpi.
Siis anteeksi, katsastus kakspyöräselle ?Ei Porista Tampereelle pitäisi olla hyvälle kevarille paha matka. Ajoimme Pepin kanssa Tampereelta Lahden kautta Rantasalmelle ja takaisin vuonna -96 kevareilla, ja takaisinkin tultin, eikä edes säästelty niitä. Nyt itselleni Ikää on kertynyt sen verran että olennaisinta olisi kestävyys ja luotettavuus, ja katsastuksesta läpi meneminen. Virityskaasarista tulee varmaan jotain sanomista? Kiihtynee se vakiokaasarillakin joka tapauksessa nopeammin kuin käytössäni oleva 90-luvun toyota corolla. Varaosia voi tietenkin hyvin mielelläänkin ottaa mukaan, mutta lisämaksua en niistä ole maksamassa. Itse tarvinnen XL-koon kypärän, mutta tuo M-koko sopisi sille, joka ei vielä saa ajaa.
2023 tulossa kuulemma sellainen muutos. Kiitos EUSiis anteeksi, katsastus kakspyöräselle ?