Kerrotko missä asiassa iPhonen käyttöjärjestelmä rajoittaa sinua?
Noh alkuun voi sanoa ettei edes raudan puolesta menisi iPhone jatkoon, samasta syystä ettei esimerkiksi Oneplussan tai Googlen laitteet ole myöskään tänne eksyneet, eli tallennustilan laajentamisen puuttumisen takia.
ei se itse laajentamisen puute ole se pääasia, vaan se että saa halutessaan mediat luurista toiseen vain vaihtamalla kortin toiseen luuriin.
ja mitä itse käyttöliittymään ja softaan tulee, itselle riittää jo se ettei PowerAmp Equalizer sovellus ole saatavilla iPhonen rajojen takia. itse olen tykännyt kun tuo pystyy muokkaamaan kuulokeäänen kutakuinkin kaikissa sovelluksissa haluamaani suuntaan.
itse käyttöliittymässä hiertää se typeryys, että esimerkiksi kamera sovelluksen asetukset on tungettu väkisin itse Asetukset sovelluksen taakse. eli ole kamerassa ja huomaa haluavasi vaihtaa jotain asetusta.
poistu kamerasta, avaa asetukset, etsi sieltä jostain kameran asetukset ja tee muutokset.
palaa kameraan ja totea ettei ne olleet mieleen ja palaa kohtaan 1.
mites muuten musiikin ja muiden vastaavien siirto koneelta iPhoneen ja takaisin.
joko riittää pelkästään usb koneen ja iPhonen väliin ja copy paste file explorerin kautta windows puolella, vai vieläkö pitää kantaa iTunes kikkaretta mukana?
ja en siis laske sitä että voisin maksaa Applelle x määrä euroja kuussa iCloudista ja siirtää tiedostot sinne ja sieltä kännyyn ja sama toisinpäin.
ja vieläkö iOS elää mobiilinetin osalta USA aikaa, vai voiko kaikki samat asiat mitä voit tehdä Wifi verkon kautta, tehdä myös 4G/5G verkossa. kuten esimerkiksi järjestelmäpäivitykset tai isot ohjelmalataukset.
ymmärrän että tämä suomen rajattomat mobiilinetit kaikille malli, ei ole kovin laajasti maailmalla ikävä kyllä käytössä. mutta kummasti Android puolella ei tarvitse arvuutella onnistuuko asian x tekeminen, vain koska käytössä on 500mb rajaton 5G yhteys 100mb rajattoman wifi yhteyden sijaan.
toki hammasta purren monen noista yli pääsisi, mutta PowerAmp playerin ja PowerAmp Equalizerin puuttumisen takia olisi kuitenkin kannettava Android luuria musiikkisoittimena. joten ei jatkoon.
niin ja tietty pakkohan sitä on pitää käytössä pinkkiä cursive Comic Sans fonttia. itse asiassa olen katsellut roottauksen perään, jotta voisi puukottaa Å,Ä ja Ö pisteet ja ympyrät pieniksi pinkeiksi sydämiksi. sillä onhan tuo nyt ihan perus vaatimuksena puhelimen ostolle.