• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Apple TV 2kk 0€

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 124
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 772
Jännä, jostain syystä tuo Gigantin Norjan koodi toimi, olen aiemmin käyttänyt nuo kaikki ja saanut jo herjan/pari, että olen jo koodin maksimikerrat käyttänyt.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
18
Tarjous on vain uusien tilaajien käytettävissä....vai täytyykö edellisen tilauksen ensin loppua? Ei ketjutu?
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
42
Jotenkin sain vahingossa tehtyä normaali hintaisen tilauksen kun sivu valitti että koodi vain uusille tilaajille. No tulee sitten katsottua Säätiön uusi kausi ettei nyt ihan hukkaan mene. En vain hahmota missä välissä tein tuon tilauksen.
 

Mawe

Thread Killer
NOSTO
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
750
Jotenkin sain vahingossa tehtyä normaali hintaisen tilauksen kun sivu valitti että koodi vain uusille tilaajille. No tulee sitten katsottua Säätiön uusi kausi ettei nyt ihan hukkaan mene. En vain hahmota missä välissä tein tuon tilauksen.
Näköjään minullakin aktivoi laskutuksen kun koetin saada lisää aikaa. :sdarra:
 
Liittynyt
30.09.2020
Viestejä
79
Nykyinen tilaus loppuu juuri 23.8., eli sopivasti ennenkuin nuo koodit loppuu 24.8.
Näkee tosin vasta juuri tuolloin viimeinen päivä että toimiiko noi, olen ainakin kerran jo käyttänyt Gigantin (suomi) koodin.

edit: 24.8. toimi tuo toinen linkki :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Jaahas löytyisköhän jotain koodeja kun gigantin kooditkin näyttäisi loppuneen?
Ne on vain vaihtaneet osoitetta:

Olin aktivoimassa uutta 3kk:n ilmaisjaksoa Apple TV+:aan käyttäen tällä kertaa Norjan Gigantti-klubin koodia, kun huomasin, että täällä aiemmin jaetut linkit eivät enää toimikaan. No tässäpä pienen salapoliisityön jälkeen uudet toimivat linkit, jos jollain on vielä nämä kokeilujaksot käyttämättä:


Voimassa linkkien sivujen mukaan 10.11.2023 saakka.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 092
Nuo Gigantin koodit näköjään lopettivat toimimasta juuri äsken nenäni edestä kun mulla oli muistutus ottaa viimesenä päivänä vielä 3 kk:n koodi käyttöön päätililleni. Kampanja taisi loppua tasan klo 13, ja huono-onnisena olin vissiin ottamassa just klo 12.59 enkä ehtinyt lunastusprosessin loppuun. :rofl2:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
206
Nuo Gigantin koodit näköjään lopettivat toimimasta juuri äsken nenäni edestä kun mulla oli muistutus ottaa viimesenä päivänä vielä 3 kk:n koodi käyttöön päätililleni. Kampanja taisi loppua tasan klo 13, ja huono-onnisena olin vissiin ottamassa just klo 12.59 enkä ehtinyt lunastusprosessin loppuun. :rofl2:
Sama kohtalo, itselläkin muistutus tuli tänään keskipäivällä ja äsken kokeilin huonolla menestyksellä.
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
257
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 809
Viestejä
4 204 377
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom