Tuote: Apple LED Cinema Display 24”
Hinta: Kahvipaketti / Pätkis-patukoita
Tuote ostettu (mistä ja milloin): työpaikalta ostettu vuonna 2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:
Piuhavikainen. Itse paneeli siistikuntoinen, mutta kiinteä Mini Displayport -piuha on kenkkuillut pitemmän aikaa (ilmeisesti tyyppivika näissä). Piuhaa ropaamalla ja kääntelemällä yleensä saa lopulta kuvan, mutta en jaksa enää itse käyttää tähän aikaa. Jollekin siis projektiksi / korjattavaksi.
Ikäisekseen käsittämättömän hyvä väritoisto, katselukulmat ja kirkkaus. Kellottuu myös 85hz:iin. Painaa kuin synti: täyttä alumiinia koko paske.
Mukaan Mini Displayport - Displayport -adapteri.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki, Viikinmäki
Toimitustapa: vain nouto
Maksutapa: kahvipaketilla tai haluamallasi määrällä Pätkis-patukoita noudon yhteydessä
MYYTY KÄYTTÄJÄLLE erkki82
Kuva:
Hinta: Kahvipaketti / Pätkis-patukoita
Tuote ostettu (mistä ja milloin): työpaikalta ostettu vuonna 2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:
Piuhavikainen. Itse paneeli siistikuntoinen, mutta kiinteä Mini Displayport -piuha on kenkkuillut pitemmän aikaa (ilmeisesti tyyppivika näissä). Piuhaa ropaamalla ja kääntelemällä yleensä saa lopulta kuvan, mutta en jaksa enää itse käyttää tähän aikaa. Jollekin siis projektiksi / korjattavaksi.
Ikäisekseen käsittämättömän hyvä väritoisto, katselukulmat ja kirkkaus. Kellottuu myös 85hz:iin. Painaa kuin synti: täyttä alumiinia koko paske.
Mukaan Mini Displayport - Displayport -adapteri.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki, Viikinmäki
Toimitustapa: vain nouto
Maksutapa: kahvipaketilla tai haluamallasi määrällä Pätkis-patukoita noudon yhteydessä
MYYTY KÄYTTÄJÄLLE erkki82
Kuva:
Liitteet
Viimeksi muokattu: