Vitoskello Nike versiona tuli laitettua tilaukseen. Mielestäni ihan hyvä vuosipäivitys kellolle. Edelleen itse kaipaisin isompaa kokoa, ehkä joku 48 mm versio vielä? Lisäpaksuuskaan ei haittaisi. Puolisen vuotta tuli nelosversiota 44mm käytettyä ja suurin kynnys oli toi kokoajan päällä oleva näyttö. Hyvin kyllä toimi näytön herätys, mutta itse kaipasin kellon aikaa ja esim. liikuntasuorituksen aikana syketietojen näyttöä, niin niissä oli aina välillä tilanteita jossa näytön herätys ei pelannut tai käsi oli sellaisessa asennossa jo valmiiksi, että vilkaisemalla olisi nähnyt tietoja, mutta kello oli pois päältä.
Akun kesto sais olla enemmän, mutta lataukset suihkun/saunan aikana tai esim. aamulla kun menee pesemään hampaita/laittamaan hiuksia ym ja aamupalan aikana saa helposti ladattua sen ~30min. Samoiten ole ladannut kun olen autolla pitempää matkaa ajanut, niin samalla kello vara-akkuun kiinni.
Mikäli akun kesto on todella tärkeä kriteeri, niin nämä kellot ei ole parhaita vaihtoehtoja.
Akun kesto sais olla enemmän, mutta lataukset suihkun/saunan aikana tai esim. aamulla kun menee pesemään hampaita/laittamaan hiuksia ym ja aamupalan aikana saa helposti ladattua sen ~30min. Samoiten ole ladannut kun olen autolla pitempää matkaa ajanut, niin samalla kello vara-akkuun kiinni.
Mikäli akun kesto on todella tärkeä kriteeri, niin nämä kellot ei ole parhaita vaihtoehtoja.