Apple iPhone 12 / mini / Pro / Pro Max keskustelu

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
88
En tiedä onko Pro:ssa eri lasi mutta mulla ei ole ainuttakaan naarmua vaikka on ollut taskussa avainten kanssa kohta vuoden
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
391
Kysymys uutena iPhonen käyttäjänä: miksi yläkulman rivillä näkyy monesti 5G-ikoni, vaikka minulla on käytössäni vain 4G-liittymä? Kannattaako asialle tehdä jotain?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kysymys uutena iPhonen käyttäjänä: miksi yläkulman rivillä näkyy monesti 5G-ikoni, vaikka minulla on käytössäni vain 4G-liittymä? Kannattaako asialle tehdä jotain?
Mobiilidatan asetuksista käyt asettamassa vain 4G käyttöön. Defaulttina on tuo 5G Auto jolloin se näyttää hieman typerästi tuota 5g ikonia
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
56
Mobiilidatan asetuksista käyt asettamassa vain 4G käyttöön. Defaulttina on tuo 5G Auto jolloin se näyttää hieman typerästi tuota 5g ikonia
Olen hieman eri mieltä ja minusta iphone ei näytä 5g:tä ellei se sitä oikeasti ole. Esim DNAn nopeammat (ellei kaikkikin?) 4g-liittymät toimivat oikeasti tällä hetkellä 5g-verkossa.
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
101
Mistä mie löytäsin sen pistorasiaan tulevan osan tohon iphone 12 minin laturiin kun siinä ei sitä usb päätä ole? vai onko semmosia pistokkeita ees olemassa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 272
Mistä mie löytäsin sen pistorasiaan tulevan osan tohon iphone 12 minin laturiin kun siinä ei sitä usb päätä ole? vai onko semmosia pistokkeita ees olemassa?
Kysymys on ehkä hieman erikoisesti muotoiltu, että mitä tarkalleen ottaen oltiin hakemassa, mutta tarkoitat itse laturia?
Puhelimen mukana tosiaan tulee Lightning - USB-C kaapeli, joten laturissa tulee olla USB-C. Tämä on Applen oma laturi Osta 20 W USB-C-virtalähde
Mikä tahansa USB PD (power delivery) virtalähde tosin sopii tuon lataamiseen, eli esim. tästä järeämpi ja monipuolisempi laturi useampien laitteiden kuten vaikka jopa läppärien lataukseen Fuj:tech USB-C 100 W PD + QC3.0 -verkkovirtalaturi 45,90 (edit: ei olekaan saatavilla hetkeen, mutta jätetään suuntaa antavaksi vinkiksi)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Luurin vaihtoväli tuli täyteen firmassa ja tilasin mielenkiinnota iPhone 12 minin kun kerran voin testata pienempää luuria ilmaiseksi.

Jeesus että onkin pieni ja sujahtaa taskuun mukavasti.

Katselen nyt vuoden verran käyttötestiä minillä ja mietin sitten ensi syksynä, että lähteekö 14 pro tilaukseen omalla rahalla jos tämä minikoko tuntuu väärältä.
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
164
Iphone 12. Wlan yhdistettynä ja toimii, mutta iphonen lisätiedoissa otsikon varoitus.
Luurissa on päällä suojattu icloud lähetys ja yksityinen osoite, ja nämä haluan pitää käytössä.
Reitittimessä olen kokeillut lähes kaikkea mitä asetuksiin tulee mutta eipä tärppää..
Jos on antaa suositellut asetukset tai mistä lähteä ”vikaa” etsimään niin kiitos )
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
391
Latasin 12 miniin tuon uuden päivityksen, jonka jälkeen face id:n pitäisi toimia maskin kanssa. Asetus on päällä ja kokeilin eilen kaupassa. En saanut näyttölukitusta auki, vaikka kokeilin useamman kerran. Päättelin, että jokin on mennyt vikaan, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla kassalla virtanapin kaksoispainalluksella saada Apple payn auki. Ja kas, sehän toimi!

Mistäs tämä voi johtua? Ei kai face id:n päivitystä ole sidottu maksamiseen, vaan pitäisi toimia muutenkin avatessa lukitusta maski naamalla?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
409
Latasin 12 miniin tuon uuden päivityksen, jonka jälkeen face id:n pitäisi toimia maskin kanssa. Asetus on päällä ja kokeilin eilen kaupassa. En saanut näyttölukitusta auki, vaikka kokeilin useamman kerran. Päättelin, että jokin on mennyt vikaan, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla kassalla virtanapin kaksoispainalluksella saada Apple payn auki. Ja kas, sehän toimi!

Mistäs tämä voi johtua? Ei kai face id:n päivitystä ole sidottu maksamiseen, vaan pitäisi toimia muutenkin avatessa lukitusta maski naamalla?
Ei pitäisi olla mitenkään sidottu. Mulla sama 12mini ja hyvin toimi eilen pelkkää lukitusta poistaessa kuin maksaessakin maskin kanssa.

Auttaisiko FaceID nollaus ja kokonaan uudestaan opetus?
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
391
Ei pitäisi olla mitenkään sidottu. Mulla sama 12mini ja hyvin toimi eilen pelkkää lukitusta poistaessa kuin maksaessakin maskin kanssa.

Auttaisiko FaceID nollaus ja kokonaan uudestaan opetus?
No tuohon auttoi. Yritin ensin lisätä uuden, mutta sillä ei lähtenyt kunnolla toimimaan. Kiitos!
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 364
Ei pitäisi olla mitenkään sidottu. Mulla sama 12mini ja hyvin toimi eilen pelkkää lukitusta poistaessa kuin maksaessakin maskin kanssa.

Auttaisiko FaceID nollaus ja kokonaan uudestaan opetus?
Minulla ainakin uuden iOS-päivityksen yhteydessä mainittiin erikseen tuosta maskituesta ja samalla aloitti luomaan uutta Face ID:tä maskin kanssa ensimmäisessä käynnistyksessä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536
Toimiiko iPhone 12 versio A2404 (China, Hong Kong) normaalisti myös suomen puhelinverkossa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Toimiiko iPhone 12 versio A2404 (China, Hong Kong) normaalisti myös suomen puhelinverkossa?
Kannattaa kysyä 5G threadista (ja listata ne tuetut bandit kysymyksen mukana).

Siellä tuntuu olevan porukkaa joka tietää mobiiliverkoista paljon.

 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
391
Mitäs nyt on tapahtunut. Kun vedän alhaalta avoimet sovellukset auki, en pääse enää selaamaan niitä sivuttain. Ei tapahdu mitään, jos pyyhkäisee sivulle. Ärsyttävää. Mikä voisi auttaa?

iPhone 12 mini.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Mitäs nyt on tapahtunut. Kun vedän alhaalta avoimet sovellukset auki, en pääse enää selaamaan niitä sivuttain. Ei tapahdu mitään, jos pyyhkäisee sivulle. Ärsyttävää. Mikä voisi auttaa?

iPhone 12 mini.
Jaa-a, omalla toimii kuten ennenkin.
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
992
Mitäs nyt on tapahtunut. Kun vedän alhaalta avoimet sovellukset auki, en pääse enää selaamaan niitä sivuttain. Ei tapahdu mitään, jos pyyhkäisee sivulle. Ärsyttävää. Mikä voisi auttaa?
iPhone 12 mini.
Itselläkin toimii kuten kuuluu, onko käynnistetty uudelleen ja tsekattu päivitykset?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 393
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom