• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Apple iPad 10,9" 64 Gt WiFi 2022 tabletti 299€, Elisa

Tarttis löytää pelkän takakuoren suojaava kotelo jossa hyvä grippi, eli varmaan silikoni, onko kukaan bongannut että sais mistään kivijalkaliikkeestä?
 
Peruin sinisen tilauksen. Gigantilla 399€ ja 75€ lisävaihtohyvitys vanhasta. Näkyy vielä kelpaavan Ipad Air (Gen 1) vuodelta 2013, josta 5€ vaihtohyvitys :D
 
Peruin sinisen tilauksen. Gigantilla 399€ ja 75€ lisävaihtohyvitys vanhasta. Näkyy vielä kelpaavan Ipad Air (Gen 1) vuodelta 2013, josta 5€ vaihtohyvitys :D

Hetkinen nyt, maksat mieluummin 20 € ekstraa vain päästäksesi eroon vanhasta ipadistäsi? Pohdin vain logiikkaa tässä.
 
Mulla myös hopeiselle 30.8. Vaimolle tilasin syntymäpäivä lahjaksi. Syntymäpäivät olisi 3.9.
 
Täällä hopeinen ja tämänpäiväisenkin viestin mukaan lähtisi matkaan 16.8.
 
iPad Air 2013 -> iPad 6th 2018 ja iPad 10th 2024, olihan tuossa viimeisessä jo pitkä päivityssykli mutta tällä taas iltasurffailut ja youtubet menee pari vuotta kunnes Apple taas hidastaa laitteen niin kuin tuntui yhtäkkiä hyytyvän tuo edellinen. :cautious:
 
Tässä toki se, et Giguliin pitää lyödä rahat tiskiin heti (ellei ota taakaksi niiden omaa Credittiä); Elisalla oli kuitenkin se koroton&kuluton 3v -soppari, n.8€/kk.
Mitä etua tällä haetaan takaa? Eikö ole rasittavaa ja ajantuhlausta maksaa kolme vuotta joka kuukausi laskua? Inflaatiosuoja? Sama raha sijoituksiin nyt? Kannattaako oikeasti ostaa tällaista laitetta, jos sitä ei likvideillä varoilla voi maksaa?
 
Mitä etua tällä haetaan takaa? Eikö ole rasittavaa ja ajantuhlausta maksaa kolme vuotta joka kuukausi laskua? Inflaatiosuoja? Sama raha sijoituksiin nyt? Kannattaako oikeasti ostaa tällaista laitetta, jos sitä ei likvideillä varoilla voi maksaa?
Joku voi pitää 300€ halpana, toinen taas 8€/kk halpana. Minua ei kiinnosta, miten ihmiset rahoittavat tablettinsa. :)

Ihan vaan verrokkina laitoin kommentissa, ja kun täälläkin foorumilla näiden operaattorikauppojen korottomia soppareita tarjousten yhteydessä hehkutetaan.
 
Mitä etua tällä haetaan takaa? Eikö ole rasittavaa ja ajantuhlausta maksaa kolme vuotta joka kuukausi laskua? Inflaatiosuoja? Sama raha sijoituksiin nyt? Kannattaako oikeasti ostaa tällaista laitetta, jos sitä ei likvideillä varoilla voi maksaa?
Aika hassua arvostella toisten taloudellisia ratkaisuja kun syitä voi olla monenlaisia ja täysin perusteltu syy on myös tarve laitteelle vaikkei siihen suoralla maksulla varaa olisikaan syystä X. Toki jos e-lasku on tuntematon ja jonottaa pankkikonttoriin maksuja maksaekseen niin onhan tuosta vaivaa ja hirveää ajantuhlausta, mutta tokkopa kukaan nykyään sellaista tekee?

Itse olisin voinut ostaa kaikki suoralla maksulla, mutta osareihin mulla on tietty budjetti/kk niin yhden ostin suoraan, yhden 12kk sopparilla ja kaksi 36kk sopparilla ja budjetissa edelleen varaa. Maksullisia osareita ainoastaan auton 4.90€/kk käsittelymaksu, kaikki kannettavat laitteet (kännykät, tabletit yhtä lukuunottamatta, läppärit) kuluttomalla osarilla ja jos niissä tulee tarvetta uusia niin vanhan sopparin jäljellä olevan osuuden maksan pois ja uutta tilalle. Helppoa, ennustettavaa, vaivatonta ja joustavaa.
 
En nyt malttanut itsekkään kuun loppuun, vaan tuli haettua power itiksen synttäri tarjouksesta Samsung Tab s8+ (399€) testiin
 
Nyt tuli, ilmeisesti automaattiviestejä, monen eri värin iPadista että 16.8 saavat varastoon. Toivottavasti nyt kuitenkin se Hopea sieltä on tulossa niin kuin pitäisi.
 
Samoin viestit eri väreistä ja vielä jostain O+n supervoocista. Ei taida olla tarvetta otta yhteyttä Elisaan, kun muillekin tullut samoja. Eikä omaelisassa näy useampia tilauksia. Hämmentävästi viestejä tullut tuli lähettäjältä Elisa, ElisaOyj ja sit vielä 018 alkuisesta.
 
Nonnih ja samantien kun pistin virrat päälle ekaa kertaa (ja tässä ilmeisesti sit meni palautusoikeus?) niin vaimo huomasi että olis kuollut pikseli ylhäällä.
No ei ole kuollut pikseli mutta siellä on pölyä lasin alla :rolleyes::mad:

Vaihtaiskohan elisa tän nyt sit toiseen vai takuuseen vai onko tä vaan niin yleistä että kannattaa antaa olla vaan?
 
25.7. tein tilauksen sinisestä versiosta. 26.7. tuli tekstiviesti hankalasta saatavuudesta ja siinä toimitusaika-arvio 9.8.2024. 5.8. tuli uusi tekstiviesti, että toimitusaika siirtyy 16.8. ja 7.8. tuli toinen viesti ja samalla toimitusaika-arviolla. Nyt tänään 14.8. näyttäisi varmaankin saapuvan noudettavaksi.

Eli kerran siirtyi toimitusaika eteenpäin, mutta nyt vaikuttaisi siltä, että tuo jälkimmäinen arvio piti likimain paikkansa.
 
Hopeiselle lupailtiin 16.8 toimitusta (tilattu 26.7). Tänään tuli kuitenkin jo seurantatunnus.
 
Pettymys kyllä, sen lisäksi että näytön alla pölyä.
Ei ole yhtään niin sulava kuin mini 6 ja näytössä todella huono mustan taso mikä saa sen näyttämään halpikselta.
 
Itse sain äsken. Tabletin, ja siinä ei ainakaan heti näin kylmiltään huomannut mitään defektiä.
 
M
Nonnih ja samantien kun pistin virrat päälle ekaa kertaa (ja tässä ilmeisesti sit meni palautusoikeus?) niin vaimo huomasi että olis kuollut pikseli ylhäällä.
No ei ole kuollut pikseli mutta siellä on pölyä lasin alla :rolleyes::mad:

Vaihtaiskohan elisa tän nyt sit toiseen vai takuuseen vai onko tä vaan niin yleistä että kannattaa antaa olla vaan?
mites tässä kävi ?
 
M

mites tässä kävi ?
Soitin elisalle ja kysyin asiasta niin sanoi et pitäis viedä huoltoon missä ensin selvitetään ettei ole asiakkaan viasta johtuva virhe ( :rolleyes: ) joka sit kestää viikkoja.

Eikä myöskään voinut luvata mulle että homma ei pääty siihen että odotan 6 viikkoa ja sit mulle vaan infotaan että saan rahat takas mutta en uutta TAI VANHAA laitetta vaikka erikseen nimenomaan pyytäisin tätä.

Ni en oo vielä tehnyt mitään asialle, vittuuntumista lukuunottamatta.
 
Mulla on viimeisin viesti 14.8 Elisalta että lähtee sininen liikkeelle 23.8. Nyt kun katon Elisan sivuilta niin lukee merkintä samalta päivältä ”tilauksesi on peruttu 14.8”. Onko muilla sama?
 
Mulla on viimeisin viesti 14.8 Elisalta että lähtee sininen liikkeelle 23.8. Nyt kun katon Elisan sivuilta niin lukee merkintä samalta päivältä ”tilauksesi on peruttu 14.8”. Onko muilla sama?
Hetki sitten tuli viesti että sininen ipad lähtee liikkeelle 30.8
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä sama teksti omassa elisassa, tiedä sitten tuleeko vai ei?

Vastasivat mulle aspasta näin. Ilmoitin että en todellakaan oo tilaamassa uudelleen mitään vaan laittaa nyt vaan tulemaan sen laitteen mitä oon kuukauden venannut, ei oo enää värillä väliä. Noita kun pystyy vieläkin tilaamaan niiden kaupasta, vaikka lukee ettei oo varastossa.


Asia koski tilaamaasi Apple iPad 2022 WiFi 64GB Blue -laitetta. Selvittelin tilannetta, ja tosiaan tilauksen kanssa on käynyt niin, että se on peruuntunut automaation toimesta, koska laitetta ei olla saatu toivotussa ajassa ja se on loppuunmyyty. Uutta tilausta ei voi toistaiseksi samasta laitteesta tehdä sillä sitä ei varastossa ole.

Pahoittelut virheellisestä viestinnästä tämän suhteen. Tietenkin tästä olisi täytynyt erikseen laittaa myös sinulle ilmoitus, miksi tilaus on peruuntunut.

Jos haluat tehdä uuden tilauksen, voit tehdä sen tämänhetkisestä valikoimastamme.”
 
Vastasivat mulle aspasta näin. Ilmoitin että en todellakaan oo tilaamassa uudelleen mitään vaan laittaa nyt vaan tulemaan sen laitteen mitä oon kuukauden venannut, ei oo enää värillä väliä. Noita kun pystyy vieläkin tilaamaan niiden kaupasta, vaikka lukee ettei oo varastossa.


Asia koski tilaamaasi Apple iPad 2022 WiFi 64GB Blue -laitetta. Selvittelin tilannetta, ja tosiaan tilauksen kanssa on käynyt niin, että se on peruuntunut automaation toimesta, koska laitetta ei olla saatu toivotussa ajassa ja se on loppuunmyyty. Uutta tilausta ei voi toistaiseksi samasta laitteesta tehdä sillä sitä ei varastossa ole.

Pahoittelut virheellisestä viestinnästä tämän suhteen. Tietenkin tästä olisi täytynyt erikseen laittaa myös sinulle ilmoitus, miksi tilaus on peruuntunut.

Jos haluat tehdä uuden tilauksen, voit tehdä sen tämänhetkisestä valikoimastamme.”
Vau.
Ihan ei taas mennä lakien mukaan :D
 
Vastasivat mulle aspasta näin. Ilmoitin että en todellakaan oo tilaamassa uudelleen mitään vaan laittaa nyt vaan tulemaan sen laitteen mitä oon kuukauden venannut, ei oo enää värillä väliä. Noita kun pystyy vieläkin tilaamaan niiden kaupasta, vaikka lukee ettei oo varastossa.


Asia koski tilaamaasi Apple iPad 2022 WiFi 64GB Blue -laitetta. Selvittelin tilannetta, ja tosiaan tilauksen kanssa on käynyt niin, että se on peruuntunut automaation toimesta, koska laitetta ei olla saatu toivotussa ajassa ja se on loppuunmyyty. Uutta tilausta ei voi toistaiseksi samasta laitteesta tehdä sillä sitä ei varastossa ole.

Pahoittelut virheellisestä viestinnästä tämän suhteen. Tietenkin tästä olisi täytynyt erikseen laittaa myös sinulle ilmoitus, miksi tilaus on peruuntunut.

Jos haluat tehdä uuden tilauksen, voit tehdä sen tämänhetkisestä valikoimastamme.”
Mielenkiintoista kuitenkin ettei sitten kaikilta ole tota perunut, mulla näkyy vielä odottavan tuotetta :hmm: Oliko sulla tilauspäivä mikä?
 
Sininen tuli 19.8 perille.

Emännän tilaama keltainen ei ole liikkunut mihinkään. Ei kyllä suostuta jos yksipuolisesti peruvat tilauksen.
 
19.8 Oli myös tullut sininen perille.
Edit: Tilaus tehty 25.7.
 
Viimeksi muokattu:
Vastasivat mulle aspasta näin. Ilmoitin että en todellakaan oo tilaamassa uudelleen mitään vaan laittaa nyt vaan tulemaan sen laitteen mitä oon kuukauden venannut, ei oo enää värillä väliä. Noita kun pystyy vieläkin tilaamaan niiden kaupasta, vaikka lukee ettei oo varastossa.


Asia koski tilaamaasi Apple iPad 2022 WiFi 64GB Blue -laitetta. Selvittelin tilannetta, ja tosiaan tilauksen kanssa on käynyt niin, että se on peruuntunut automaation toimesta, koska laitetta ei olla saatu toivotussa ajassa ja se on loppuunmyyty. Uutta tilausta ei voi toistaiseksi samasta laitteesta tehdä sillä sitä ei varastossa ole.

Pahoittelut virheellisestä viestinnästä tämän suhteen. Tietenkin tästä olisi täytynyt erikseen laittaa myös sinulle ilmoitus, miksi tilaus on peruuntunut.

Jos haluat tehdä uuden tilauksen, voit tehdä sen tämänhetkisestä valikoimastamme.”

Höpönpöpönpöppöä. Elisan on täytynyt tietää tablettien myyntitilanteesta, kun antoivat ihmisten tilata joukolla tablettia, vaikka verkkokaupan saldo nollaa näyttikin. Asiaa ei vissiin välitetty heti oikaistakaan, kun käsittääkseni noita tilauksia saattoi tehdä ainakin pari päivää noin. Myös toimitusaika-arvioita on porukka saanut, joten ihan varmasti se tilaus on prosessissa jollain tavalla edennyt tilausvahvistuksen lisäksi. Se, että joku automaatio yllättäen ja pyytämättä peruu tilauksen, eikä siitä välitetä edes asiakkaalle ilmoittaa, on yksinomaan Elisan vika, eikä asiakkaan. Kyseistä tablettia on hyvin saatavilla muista kaupoista, joten rohkenen epäillä, ettei Elisalla ole enää konsteja tablettia saada.

Tuo viimeinen lause on kyllä taas oikea kunnon keskisormen nostatus asiakkaalle: "Joo peruimme tämän tilauksesi, mutta ainahan voit asioida verkkokaupassamme uudestaan ja ostaa ei ainakaan sen tabletin minkä halusit verkkokaupastamme täyteen hintaan". On se nyt p****le!

EDIT: Elisan verkkokaupan lisää ostoskoriin nappi on edelleen sinisenä, eli kenties tabletin tilaaminen on edelleen mahdollista, vaikkakin ei enää alehinnalla??
 
Höpönpöpönpöppöä. Elisan on täytynyt tietää tablettien myyntitilanteesta, kun antoivat ihmisten tilata joukolla tablettia, vaikka verkkokaupan saldo nollaa näyttikin. Asiaa ei vissiin välitetty heti oikaistakaan, kun käsittääkseni noita tilauksia saattoi tehdä ainakin pari päivää noin. Myös toimitusaika-arvioita on porukka saanut, joten ihan varmasti se tilaus on prosessissa jollain tavalla edennyt tilausvahvistuksen lisäksi. Se, että joku automaatio yllättäen ja pyytämättä peruu tilauksen, eikä siitä välitetä edes asiakkaalle ilmoittaa, on yksinomaan Elisan vika, eikä asiakkaan. Kyseistä tablettia on hyvin saatavilla muista kaupoista, joten rohkenen epäillä, ettei Elisalla ole enää konsteja tablettia saada.

Vahvat Hullujen Päivien pösötilausvibat :D

Täällä taas sininen on statuksella "odottaa tuotteita". Täytyipä otella varmuudeksi screenshotit talteen kun tosiaan kauppa tarjoaa vieläkin samoja malleja tilattavaksi tosta noin.

Itse tilasin 26.7. ja samana päivänä ilmoitus, että sori juuri nyt loppu ja perään arvio 9.8. toimituksesta. Sitten SMS-viesteissä on poukkoillut 23.8. ja 30.8. arvioista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 204
Viestejä
4 452 645
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom