Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
25.7 on tehty tilaus.
Ei mielestäni ole, koska ovat saamassa näitä kyllä lisää varastoon. Eri asia jos ostaisi "discontinued" -tuotetta poistomyynnistä.Onko tuo tilauksen peruminen laillista?
Ei mielestäni ole, koska ovat saamassa näitä kyllä lisää varastoon. Eri asia jos ostaisi "discontinued" -tuotetta poistomyynnistä.
EDIT: Kysyin Elisalta asiaa ja kuulemma eivät enää saa Applelta noita 10gen iPadeja lisää. Jännästi kuitenkin myyvät edelleen niitä verkkokaupassaan, toki 599e hintaan.
Johan on meininkiä. Ipadin hintalappu ei ollut kuitenkaan niin halpa, että Elisa voisi melkein kuukautta myöhemmin vedota hinnoitteluvirheeseen.
Jos itseltäni tilaus perutaan, ajattelin ensin kysäistä onko heillä ehdottaa vastaavaa applen pädiä tilalle eikä värillä yms väliä. Ja voin odottaa vielä kuukauden, jonka jälkeen hoidan kateostona vastaavan ipadin muualta ja vaadin erotuksen korvaamisen Elisalta.
Tasan kuukausi tilauspäivästä, sen kunniaksi aattelin juoda sokerittoman batteryn Innolla odottaen milloin Elisa peruu ton meikäläisenkin tilauksen, haluisin lähteä vääntämään aspan kanssa asiasta
Itsellä tilauksessa sininen versio, tilaus tehty 25.7. Tänään on muuttunut tilasta ''odottaa tuotteita'' tilaan ''käsittelyssä''. Jospa se sieltä tulis
Ne tilaukset eri värisistä, jotka Elisa peruutti, niin voisi tarjota tuota hopeista tilalle samaan hintaan. Sitä voisi kokeilla ja ehdottaa/vaatia Elisalta.Nyt näkyy hopeisia oleva "reilusti verkkokaupan varastossa". Muut värit edelleen loppu.
Tuo olisi järkevää/reilua. Varmaan suurimmalle osalle kelpaisi noin.Ne tilaukset eri värisistä, jotka Elisa peruutti, niin voisi tarjota tuota hopeista tilalle samaan hintaan. Sitä voisi kokeilla ja ehdottaa/vaatia Elisalta.
Höh, paketti lähti matkaan Sotakirves oli jo tuossa ruokapöydällä ja kerkesin sen teroittamaankin mutta laitetaan se nyt takaisin odottamaan seuraavaa saagaa.
Tuossahan voisi kysäistä Elisalta myös kateoston mahdollisuutta, jos eivät suostu toimittamaan tai vaihtamaan esim. toiseen väriin:Ei mielestäni ole, koska ovat saamassa näitä kyllä lisää varastoon. Eri asia jos ostaisi "discontinued" -tuotetta poistomyynnistä.
EDIT: Kysyin Elisalta asiaa ja kuulemma eivät enää saa Applelta noita 10gen iPadeja lisää. Jännästi kuitenkin myyvät edelleen niitä verkkokaupassaan, toki 599e hintaan.
Katoin myös että oli tullut varastoon. Aspa rupes vänkää että ei voi enää aktivoida tilausta, et voin tilata uuden täyteen hintaan. Sehän ei nyt käynyt päinsä ja ilmoitin että laittaa nyt liikkeelle kun mun rahatkin on niillä sisällä. Lopputuloksena peruttiin se alkuperäinen kuukausi sitten tullut tilaus, tein rahanpalautukse ja tekivät uuden tilauksen laskulla samaan 299€ hintaan. Lähti tänään postiin. Kuukauden tässä meni ja useampi keskustelu chatin ja mailin kautta. On tehty kyllä
vaikeeksi yksi laitteen ostaminen. Värikin vaihtui, mutta en jaksanut enää välittää.
Katoin myös että oli tullut varastoon. Aspa rupes vänkää että ei voi enää aktivoida tilausta, et voin tilata uuden täyteen hintaan. Sehän ei nyt käynyt päinsä ja ilmoitin että laittaa nyt liikkeelle kun mun rahatkin on niillä sisällä. Lopputuloksena peruttiin se alkuperäinen kuukausi sitten tullut tilaus, tein rahanpalautukse ja tekivät uuden tilauksen laskulla samaan 299€ hintaan. Lähti tänään postiin. Kuukauden tässä meni ja useampi keskustelu chatin ja mailin kautta. On tehty kyllä
vaikeeksi yksi laitteen ostaminen. Värikin vaihtui, mutta en jaksanut enää välittää.
Minä.Itellä tuli pädi, jossa on lasin alla pölyä (jota ei siis saa pois). Ohjeistettiin käymään näyttämässä liikkeessä (takuun kautta hoidetaan ilmeisesti). Eikös täällä ollut joku toinenkin saman ongelman kanssa?
Joo, en voi kyllä tämän kokemuksen myötä suositella kenellekään 20 euroa ylittävien ostosten tekemistä Elisan kaupassa. Ilmeisesti vaihtoehtona on joko palauttaa tuote arvonalenemalla, koska avasin jo tilaamani paketin, tai viedä Applen takuuhuoltoon. Ehkä jos jaksaa taistella lisää, voi kaikki rahat saada takaisin ilman, mutta tuotetta ei ole mahdollista saada uutena enää.Minä.
Mutta en ton pitkän laitteen odottamisen jälkeen enää jaksanut lähteä siihem rumbaan kun sillon kun näyttö on päällä niin ei tota oikein edes erota ellei oikein etsimällä etsi…
Chatissa tosiaan sanoi et ensin selvitetään etten itse ole siihen syyllinen (eikä mennyt jakeluun että otin sen juuri paketista eikä ollut edes esiasennusts tehty) ja että voisi mennä 3-5 viikkoa eikä voinut luvata ettei ne vaan sano et korvataan tilaus ja ei saa uutta laitetta…
Vitun huonoa aspailua kyllä elisalla.
Ihan samaa mieltä.Joo, en voi kyllä tämän kokemuksen myötä suositella kenellekään 20 euroa ylittävien ostosten tekemistä Elisan kaupassa. Ilmeisesti vaihtoehtona on joko palauttaa tuote arvonalenemalla, koska avasin jo tilaamani paketin, tai viedä Applen takuuhuoltoon. Ehkä jos jaksaa taistella lisää, voi kaikki rahat saada takaisin ilman, mutta tuotetta ei ole mahdollista saada uutena enää.
Tämän kaiken selvittämiseen meni ihan tarpeettoman kauan aikaa:
chatissä ei voinut puhua ihmisen kanssa => jätän soittopyynnön (ilmeisesti mahdollista tehdä monenlaisia soittopyyntöjä: yhdessä tavassa soittopyyntö olisi tehty muutaman päivän kuluttua, toisessa tavassa se tehdään saman päivän aikana – löysin ihan sattumalta tuon toisen tavan, että minulle soitettaisiin saman päivän aikana...) => soittava asiakaspalvelija neuvoo käymään myymälässä => myymälässä ehdotetaan jonkun Elisan suojalasin asentamista pädiin. Selitettyäni ongelman, neuvotaan sittenkin käymään takuuhuollossa, ja sanotaan – vihjaillen käyntini turhuuteen –, etten edes ostanut koko laitetta myymälästä. Vastasin tuohon, ettei minua olisi yhtään auttanut sekään, että olisin sen myymälästä ostanut, johon asiakaspalvelija mumisi jotain.
En kyllä osta Elisalta enää mitään. Näin paskaa asiakaspalvelukokemusta ei ole pitkään aikaan ollut...
Joo, en voi kyllä tämän kokemuksen myötä suositella kenellekään 20 euroa ylittävien ostosten tekemistä Elisan kaupassa. Ilmeisesti vaihtoehtona on joko palauttaa tuote arvonalenemalla, koska avasin jo tilaamani paketin, tai viedä Applen takuuhuoltoon. Ehkä jos jaksaa taistella lisää, voi kaikki rahat saada takaisin ilman, mutta tuotetta ei ole mahdollista saada uutena enää.
Tämän kaiken selvittämiseen meni ihan tarpeettoman kauan aikaa:
chatissä ei voinut puhua ihmisen kanssa => jätän soittopyynnön (ilmeisesti mahdollista tehdä monenlaisia soittopyyntöjä: yhdessä tavassa soittopyyntö olisi tehty muutaman päivän kuluttua, toisessa tavassa se tehdään saman päivän aikana – löysin ihan sattumalta tuon toisen tavan, että minulle soitettaisiin saman päivän aikana...) => soittava asiakaspalvelija neuvoo käymään myymälässä => myymälässä ehdotetaan jonkun Elisan suojalasin asentamista pädiin. Selitettyäni ongelman, neuvotaan sittenkin käymään takuuhuollossa, ja sanotaan – vihjaillen käyntini turhuuteen –, etten edes ostanut koko laitetta myymälästä. Vastasin tuohon, ettei minua olisi yhtään auttanut sekään, että olisin sen myymälästä ostanut, johon asiakaspalvelija mumisi jotain.
En kyllä osta Elisalta enää mitään. Näin paskaa asiakaspalvelukokemusta ei ole pitkään aikaan ollut...
Juu, tuota ajattelin huomenna kokeilla. Katotaan mitä sanovat...Eikö tuon voi kiikuttaa lähimpään itroniciin, hehän ovat Applen virallinen huolto?