Apple esitteli uudet iPhonet - 5,6 mm paksu Air ja uudelleenmuotoillut 17 Prot

Niinpä! Jos tämän markkinointi on nyt tehdä mahdollisimman ohut puhelin, niin sen soisi myös tehdä tuntuvan kevyeltä. Tässä muutamia puhelimia mitä olen itse omistanut ja Air:

• Samsung Galaxy J1 – 122 g
  • Samsung Galaxy Ace 4 – 123.8 g
  • Nokia Lumia 710 – 126 g
  • Huawei P10 Lite – 146 g
  • iPhone SE – 148 g
  • Samsung Galaxy S7 – 152 g
  • Samsung Galaxy XCover 3 – 154 g
  • Nokia Lumia 1020 – 158 g
  • iPhone Air – 165 g
Tässä nyt pitää ottaa huomioon näytön koko. Varmasti on kevyimmästä päästä jos vertaa muihin saman koon malleihin.

Tuo Airin SIMmittömyys pisti vähän pohdituttamaan täällä toimituksessa, kun pitää kuitenkin joka ukon testata kaksinumeroinen määrä puhelimia vuodessa eli laite vaihtuu hyvinkin useammin kuin kerran kuussa ja osassa halvemmista puhelimista ei välttämättä ole vielä eSIM-tukea. Lisäksi ilmeisesti esim Elisalla pitää tilata joku QR-koodi omaelisasta (3,90€ hintaan?) aina kun haluaa vaihtaa eSIMin laitteesta toiseen. Tuohon päälle ei sitten toimi myöskään mobiilivarmenne, joten eSIMiin pysyvä siirtyminen ei näillä lähtötiedoilla ole oikein järkevää/mahdollista.

Täytynee vaihtaa kortti eSIMiksi vain tuota Airin testiä varten ja sen jälkeen takaisin fyysiseksi SIM:iksi 🤔

Ei ole maailma valmis vielä ei...
Itse olen ollut siinä ymmärryksessä, että se on kertamaksu, kun vaihtaa eSimmin käyttäjäksi, jonka jälkeen sulla on omaelisassa qrkoodi aina, jolla voit siirtää sen laitteesta toiseen. Eikös iphonessa oli suoraankin toiminto, jolla se siiretään iphonesta toiseen.

Method 1: Quick Transfer (During Setup)

1. Turn on your new iPhone and place it near your old iPhone.
  2. Follow the Quick Start instructions on screen.
  3. When asked, choose Transfer eSIM.
  4. On your old iPhone, confirm the transfer.
  5. Wait while the eSIM is activated on your new iPhone.

Method 2: Transfer from Settings (After Setup)

1. On your new iPhone, go to Settings > Cellular > Add Cellular Plan.
  2. Choose Transfer From Nearby iPhone.
  3. Make sure your old iPhone is nearby, unlocked, and connected to Wi-Fi/Bluetooth.
  4. Follow the prompts on both devices to complete the transfer.

DNA:lta 100 euroa pois koodilla DNAJOONAS kaikki uutuusmallit

Edit. koodi poistettiin toiminnasta

dnatarjous.png
Olin hidas, ei näköjään toimi enää.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 741
Jäsenet
79 245
Uusin jäsen
Robsukka

Hinta.fi