Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasitko mitään eroa suorituskyvyssä yms.?5 peliä pelailin uusimmilla 419 ajureilla eikä kaatunut. 418 kaatuili mutta 417 toimi. Eli vaikuttaa siltä että voi päivittää 417 -> 419 eikä tartte murehtia kaatuilusta.
Ehkä muutama FPS parempi mutta ei mitään suurta vaikutusta. Lähinnä näillä 419 sai laitettu g-syncin takas päälle freesync näyölle ilman bugisia sivuvaikutuksia.Huomasitko mitään eroa suorituskyvyssä yms.?
Vai johtuuko siitä että saan vihun alas ja en tajua sitä viimeistellä kiihkossani.
Jos saat vihun alas niin sun ei tarvitse viimeistellä sitä. Tästä tulee tappo sinulle, jos muu joukkue kaatuu, ei noita oikeastaan kannata mielestäni ikinä viimeistellä(pois lukien muutamassa kohtaa).
Viimeistelyssä pitää olla pelisilmää. Viimeistelemätön vihollinen nousee hetkessä takaisin jaloilleen jos sen pääsee nostamaan, ja pystyy pingaamaan sijaintejanne niin kauan kuin on hengissä. Jos siis on turvallinen paikka ja ammuksista ei ole pulaa niin ehdottomasti kannattaa tappaa pois. Siis nimenomaan ampumalla. Finisherin käyttö ei ole järkevää kuin hyvin harvoissa tapauksissa (alkumähinöissä jos on ammukset vähissä ja tarvitsee viholliselta kamat, sekä jos on erittäin turvallinen paikka ja kultainen armori päällä).
Enemmin jää odottamaan, että vihutiimi menee nostamaan sitä omaa ja tämän jälkeen tappoa. Kertaakaa ei ole omalle kohdalle käynyt, että vihu olisi saanut nostettua oman ylös, koska yleensä on tappelu kesken tai eivät vaivaannu tehdä sitä.
Enemmin jää odottamaan, että vihutiimi menee nostamaan sitä omaa ja tämän jälkeen tappoa. Kertaakaa ei ole omalle kohdalle käynyt, että vihu olisi saanut nostettua oman ylös, koska yleensä on tappelu kesken tai eivät vaivaannu tehdä sitä.
WEAPON ADJUSTMENTS LIVE ON ALL PLATFORMS
- Wingman
- Rate of fire reduced from 3.1 -> 2.6 shots per second.
- Skullpiercer Headshot damage multiplier reduced from 2.5 -> 2.25
- Increased base hip fire spread and decreased the rate at which hip fire spread decays (shrinks back down).
- Peacekeeper
- Shotgun Bolt rechamber rate has been reduced for the Peacekeeper only.
- Level 1 mitigation 10% -> 7.5%
- Level 2 mitigation 20% -> 13%
- Level 3 mitigation 25% -> 16%
- Wingman and Peacekeeper availability has been reduced in all zone tiers.
- Increased availability of energy weapons & ammo in all zone tiers.
Major balance changes:
- Hit box size reductions and optimizations for Caustic, Pathfinder and Gibraltar
- We’re better sizing hitboxes to character gear & model
- Since these adjustments have a MAJOR impact on the game, we want to make sure there aren't any major bugs, so we didn’t want to rush them out
- If these adjustments prove to be insufficient, we’ll consider additional adjustments during Season 1
Minor balance changes:
- Caustic
- Traps - Reduced cooldown to 25 seconds from 30 seconds
- Traps - Increased radius and proximity radius by about 10%
- Traps - Removed a 1 second delay on the smoke dealing damage to players
- Pathfinder
- Insider Knowledge - Increased the number of beacons in the world to 12 from 10
- Lifeline
- Care Package - Removed slight chance that level 4 armor and helmets will drop
- Wraith
- Into The Void - Cooldown increased from 20 -> 25 seconds
- Bangalore
- Double Time - Reduced move speed bonus to 30% from 40%
IMO ihan hyviä muutoksia Wingmaniin ja Peacekeeperiin, ainakin paperilla. Molemmilla aseilla kannustetaan nyt tähtämään enemmän, kuin vain roiskimaan lonkalta ns. nostetaan "skill ceiling:iä". Peackeeperistä hankala muuten sanoa oikein mitään, kun se on ollut aina hieman epäluotettava, mutta toisaalta se on ollut melko helppokäyttöinen ja tehokas, joten ei ainakaan itseäni haittaa, että hip-fireä nerffataan hieman. Ehkä EVA-8 käyttökin nyt hieman yleistyy. Hyvä ase sekin.Patchia pukkaa: Live Balance Update live on all platforms - let's talk about meta : apexlegends
Pari pointtia:
Eli pientä nerffiä Wingmaniin ja Peacekeeperiin. Wingmaniin ehkä ihan tervetullutta nerffiä, ottaen huomioon miten suorastaan rikollisen tarkka ase tuo on ampua lonkalta jopa kymmenien metrien päästä. Peacekeeperistä en ole niin varma. Ase on muutenkin välillä hieman epäjohdonmukainen ja mielestäni rankaisi jo entisillä arvoillaan ohilaukauksista lähellä. Mitä ainakin minun taidoillani sattui turhan paljon. Saa nähdä jääkö jatkossa maahan. Myös tuo tulee olemaan mielenkiintoinen uudistus, että Wingmania ja Peacekeeperia ei löydy ihan samalla osumaprosentilla kuin ennen.
Pientä buffia ja nerffiä, sekä tietenkin isona juttuna tuo hitboxien säätäminen. Mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, selvinnee hieman myöhemmin. Aika huumori 'buff' tuo Pathfinderin ehkä turhaakin turhemman (IMO) passiven 'boostaaminen'. Lifelinen nerffi on tasoa ihan sama, koska olen n. 100:n pelitunnin aikana nähnyt tasan kerran kultaista kamaa care packagessa.
Linkissä enemmänkin tekijöiden mietteitä ja ajatuksia.
Nyt meni muutokset sekaisin mullaEihän Peacekeeperistä neffattu hipfireä vaan bolttien tuomaa roffilisäystä. Wingmanin osalta olisi voinut ehkä harkita myös extended magin jättämistä pois ja samalla sitten skipata nuo muut nerffit.
Helpot tapot heikentyneistä vastustajista. Eihän tuo kivaa ole kohteena ollessa mutta taktisesti järkevää kuitenkin.Ei ole kyllä missään muussa br pelissä ollut näin paljon joukomähinöitä kuin tässä, hiukan alko tänään jo ärsyttää kun jokainen peli päätty siihen tappeluun tuli kolmas tiimi.
Heh, tämmönen tuli vastaan. Liikkui aina suoraan seuraavia vihuja kohti ennätysvauhtia, sitten hiljensi ja aimbotilla kutia. 17 tappoa oli lopussa, osa hienosti vielä savujen läpi ilman digitalia
Ei ole kyllä missään muussa br pelissä ollut näin paljon joukomähinöitä kuin tässä, hiukan alko tänään jo ärsyttää kun jokainen peli päätty siihen tappeluun tuli kolmas tiimi.
Ja sitten kun on yksi tiimi tiputettu, niin vain nopea ja välttämätön lootaus, eikä jäädä seisomaan viideksi minuutiksi paikoilleen mietiskelemäänTuo on osa peliä. Pitää aina taisteluun mennessä mielessä tuon faktan ja yrittää asemoitua siten, että todennäköisemmin se kolmas tiimi tulee sitä vastustajaa selkään eikä teitä. Ja lisäksi koittaa hoitaa sen mähinän alta pois niin nopeasti kuin mahdollista ja sen jälkeen siirtyä parempiin asemiin.
Ainahan se ei toki ole mahdollista, mutta taitavat ryhmät ovat tässäkin asiassa parempia kuin ne jotka painavat vaan sokeasti lyhintä reittiä kimppuun.
Tuo on osa peliä. Pitää aina taisteluun mennessä mielessä tuon faktan ja yrittää asemoitua siten, että todennäköisemmin se kolmas tiimi tulee sitä vastustajaa selkään eikä teitä. Ja lisäksi koittaa hoitaa sen mähinän alta pois niin nopeasti kuin mahdollista ja sen jälkeen siirtyä parempiin asemiin.
Ainahan se ei toki ole mahdollista, mutta taitavat ryhmät ovat tässäkin asiassa parempia kuin ne jotka painavat vaan sokeasti lyhintä reittiä kimppuun.
No tuosta ei juuri selvemmäksi voi mennä. Kai raportoit sentään?
Harmin paikka, että näissä ilmaispeleissä näitä tulee vaan koko ajan uusia, kun uusi tili ei maksa mitään.
Ja sitten kun on yksi tiimi tiputettu, niin vain nopea ja välttämätön lootaus, eikä jäädä seisomaan viideksi minuutiksi paikoilleen mietiskelemään
Joo, mukavan usein pääsee räiskimään itse näitä seisoskelijoita päähän kun ovat loottimassa. En ymmärrä mikä siinä loottauksessa voi kestää puoli minuuttia per loota ja sekin pitää seisoa täysin paikallaan.
Ei kyllä muutokset wingmaniin vaikuttaneet juurikaan omaan pelaamiseen. Aivan törkeen hauska ja hyvä pyssy edelleen! Ehkä sitä extended magia pitäisi nerfata, koska 12 panosta on melkoisen paljon tuohon pieneen tykkiin
Tässä vaan tuppaa kaikki taistelut olemaan useamman hengen, joten hitaampi lataaminen voisi olla aika tuskallista + vaatii parhaimmillaan 200 dmg kaataa joku.Revolveriin isomman lippaan saaminen on vähän omituista, mutta ei muuten kyllä ole.
Noissa pitäisi olla vähän tasapainotuksia, isomman lippaan vaihtaminen hitaampaa esimerkiksi.
Saako tota granaatti systeemiä muutettua niin että ei tarjoa uutta granaattia heitetyn perään vaan saisi aseen käteen sen jälkeen?
Ärsyttävästi tullut hävittyä monta lähitaistelua kun ei vaan lihasmuistiin jää aseen vaihto takas granun jälkeen vaan siinä sitten kuolen tyhmänä granu kädessä...
Kuolet vielä pari kertaa se KRANAATTI kädessä nii eikohän se rupea uppoamaan sinne selkäytimeen.
Kun nimessä "TTV"... Ota Wraith (GUYS CAN I BE WRAITH?), droppaa hot zoneen, kuole samantien koska yksin, lähde pelistä, toista, 1 katsoja = profit? Mitä pellejä...
Mitä nämä TTV tyypit noin niinkuin muutenkaan ovat? Missään aiemmassa pelissä ei ole tullut vastaan näitä noin montaa.. Ja noin karkeasti yleistettynä Wraitheissa on varmaan eniten niitä oikeasti taitavia pelaajia, jotka kantavat tiimin vaikka yksin, sekä sitten noita sooloavia sankareita, jotka kuolevat yliaggressiivisuuteensa ja ragequittaavat heti downien jälkeen vaikka saisi helposti nostettuakin.
Twitchiin striimaajia. Twitch.tv.
Ovatko joitain fanipoikia? Kun muistelen, että kaikista eniten tappoja omaavalla pelaajalla olisi ollut nimessä ”ttv”. Voin olla väärässäkin.No juu, vähän noin lottosinkin. En kyllä silti ole aiemmin törmännyt vastaavaan "mainontaan" nimessä. Ihan niinkuin kukaan lähtisi katsomaan noita sen takia, kun nimessä mainitaan TTV.
Kyllä täällä ainakin on toiminut jo 150h kaatumatta kertaakaan, kun muistit 3200 MHz. Oletko varma, että ovat täysin vakaat?Hmm, tuosta omasta kaatuilusta, että onko tällä jotain yhteensopivuusongelmia 3200 Mhz muistien kanssa?
Ainut mikä muuttui ennen kaatuilua vs kaatuilu niin 3000 - - > 3200 Mhz?