Myyty Antec High Current pro 1200w 80+gold, Super Flower 650W 80+bronze

Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
110
Myytävä tuote: (Antec High Current pro 1200w 80+gold, Super Flower 650W 80+bronze MYYTY)
Hinta: Antec MYYTY ,
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Antec murosta n.1 vuosi sitten, Super Flower Jimmsiltä 14.8.2015, icekimo jimms 18.6.2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Antecilla ehkä n.1v ja ei löydy, sarjanumerolla valmistajalle ehkä. Super Flower 4kk ja löytyy
Muuta huomioitavaa: Antecilla tunteja n1 vuoden verran, vaikka ikää löytyykin.


Sijainti: Tampere
Toimitustapa: Nouto, smartpost, toimitus tampere-akaa välillä erikseen sovittuna.
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto(itsellä danskebank)



Kuva:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Onko noi kuvassa olevat modulaariset piuhat Anteciin? Kuuluuks ne kauppaan? Paljo ois tiukka hinta Antecil toimituskuluineen?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
No ei paha hinta, kun takuutakin vielä jäljellä. Tosin just jokuaikasitte päädyin ostamaan upouuden Corsair RM1000X -virtalähteen, jossa 10-vuoden takuu. En sitte tiiä oisko tuo Antec ollu parempi?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Tsäänssi ois kyl viel peruuttaa toi uuden tilaaminen. Onko toi Antec kuinka vanha? Löytyyks kuitti varmasti? Vuoden takuu siis? Eikä mitää vikaa itse laitteessa?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
110
Tsäänssi ois kyl viel peruuttaa toi uuden tilaaminen. Onko toi Antec kuinka vanha? Löytyyks kuitti varmasti? Vuoden takuu siis? Eikä mitää vikaa itse laitteessa?
Taitaa olla sarjanumerolla valmistajalle takuut, vuosi sitten avattu muoveistaan ikää on varmaan enemmänkin.... Mitään vikaa ei omassa käytössä ole ilmennyt. Takuuta ei tarkemmin tutkailtuna varmaan paljoa yli puoltavuotta ole jäljellä
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Ahaa. Se on siis ollu varastoituna kunnes vuosi sitte otitte sen esille. Tuliko se avaamattomana pakettina murosta? Ehkä tosiaan voisinkin ostaa. Eikös toi sama malli ole edelleenkin myynnissä?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Miksei? Ostaisin sen kyllä, jos se on. Testeissä kehuvat, että yksi parhaista virtalähteistä toi Antec HPC-1200. Enemmän tehoa ainakin pitäs olla, jos oon oikein ymmärtäny. Mikä siinä ei ois parempaa, kuin Corsairissa?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
110
Miksei? Ostaisin sen kyllä, jos se on. Testeissä kehuvat, että yksi parhaista virtalähteistä toi Antec HPC-1200. Enemmän tehoa ainakin pitäs olla, jos oon oikein ymmärtäny. Mikä siinä ei ois parempaa, kuin Corsairissa?
Ei täysin modulaarinen, eli tässä on kiinteänä tuhottomasti piuhoja
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Ei piuhat minua haittaa. Mietin vain, että onko siinä laatua ja potentiaalia enemmän kuin tuossa uudessa Corsair RM1000X:ssä?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
672
Eräässä vanhemmassa myynti-ilmoituksessa oli myynnissä tuollainen HPC-1200, ja myyjä kertoi sen kestävän jopa 1700W hetkellistä antia. Oon tässä taukoamatta vertaillu noit kahta, mutta mitään täysin varmaa en kummankaan eduks ole löytänyt. Antecissa näyttäis äkkiseltään olevan järeämmät osat kuin Corsairissa. Lisäksi Antecissa näyttää olevan myös kansipuolella piirilevy. Antec on jonkuverranki täyteläisempi, mutta ei niin tiukkaansijoiteltu, kuin Corsair. Corsairissa ei kai ole kahdeksaa kiskoa, kuten Antecissa. Äkkiseltään päättelen Antecin olevan jonkunverrankin kestävempi kuin Corsairin, mutta mistäpä minä tietäisin, kun en ole kumpaakaan testannut.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
110
Eräässä vanhemmassa myynti-ilmoituksessa oli myynnissä tuollainen HPC-1200, ja myyjä kertoi sen kestävän jopa 1700W hetkellistä antia. Oon tässä taukoamatta vertaillu noit kahta, mutta mitään täysin varmaa en kummankaan eduks ole löytänyt. Antecissa näyttäis äkkiseltään olevan järeämmät osat kuin Corsairissa. Lisäksi Antecissa näyttää olevan myös kansipuolella piirilevy. Antec on jonkuverranki täyteläisempi, mutta ei niin tiukkaansijoiteltu, kuin Corsair. Corsairissa ei kai ole kahdeksaa kiskoa, kuten Antecissa. Äkkiseltään päättelen Antecin olevan jonkunverrankin kestävempi kuin Corsairin, mutta mistäpä minä tietäisin, kun en ole kumpaakaan testannut.
Vaikea sanoa kun en ole lähemmin tutustunut.....
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 140
Viestejä
4 213 251
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom