Android -käyttöjärjestelmä (yleistä keskustelua)

Ainakin itellä S24:ssä näin:


To mute notifications from a specific app on a Samsung Galaxy S24, you can do the following:
  • Swipe down twice from the top of the screen.
  • Press the Settings icon.
  • Press Notifications.
  • Press App notifications.
  • Press the drop-down list.
  • Press the desired setting.
En minä ilmotuksia halua mykistää vaan soveluksen tuottaman äänen mikä kuuluu kaijuttimesta pihalle...
Media äänen voimakkuus tuohon vaikuttaa kyllä ja sen kun mutettaa niin hiljenee, mutta se vaikuttaa kaikkiin sovelluksiin eikä pelkästään tiettyyn.
 
En minä ilmotuksia halua mykistää vaan soveluksen tuottaman äänen mikä kuuluu kaijuttimesta pihalle...
Media äänen voimakkuus tuohon vaikuttaa kyllä ja sen kun mutettaa niin hiljenee, mutta se vaikuttaa kaikkiin sovelluksiin eikä pelkästään tiettyyn.

Ahaa juu sori, nyt tajusin.
 
Ominaisuuden minkä itse haluaisin Androidiin olisi mahdollisuus mykistää kaikki tietyn sovelluksen tuottamat äänet. Voisi pitää ääniä puhelimessa päällä, mutta voisi mykistää esim. sovellukset mitkä sisältää äänekkäitä mainoksia.
Tämä olis kyllä loistavaa. Sais ärsyttävät mainokset hiljaisiksi, niistä parista pelistä missä niitä pitää katsella (Candy Crush Soda Saga, kröhöm... :sori:
 
Ominaisuuden minkä itse haluaisin Androidiin olisi mahdollisuus mykistää kaikki tietyn sovelluksen tuottamat äänet. Voisi pitää ääniä puhelimessa päällä, mutta voisi mykistää esim. sovellukset mitkä sisältää äänekkäitä mainoksia.
Tämä olis kyllä loistavaa. Sais ärsyttävät mainokset hiljaisiksi, niistä parista pelistä missä niitä pitää katsella (Candy Crush Soda Saga, kröhöm... :sori:
Motorolalle kyseinen ominaisuus löytyy vakiona (kts. Moto G 5G Plus gets a nifty new Multi-Volume app) ja Samsungilla vastaava onnistuu Sound Assistant sovelluksella.
Muilla puhelimilla toiminto ilmeisesti onnistuu Precise Volume -sovelluksella, kun siinä voi määrittää erilaisia presettejä tietyille sovelluksille. Kyseinen ominaisuus vaatii kuitenkin maksullisen Pro version sovelluksesta.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 821
Viestejä
4 411 037
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom