Ampparit (otavamedia) boikotoi io-techiä joten minä boikotoin Amppareita

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 407
Rbot oli paras. Uutiskerain on ollut viime aikoina käytössä, mutta siinä taitaa olla rajatumpi uutishaku. High.fi suurimmat ongelmat ovat koko sivu on klikattavaa aluetta, joten tulee paljon virheklikkejä mobiilisti selatessa ja boldaukset jotka typerästi nostaa esiin joitain uutisia.
Juu, rbot oli kyllä hyvä, harmi että kuopattiin.

Uutiskerain oli muutaman kuukauden testissä ja vaikutti muuten hyvältä mutta siinä taisi asetukset nollautua aina välillä itsestään vaikka näytti että olisin edelleen kirjautuneena. Esim tumma teema pomppasi pois päältä itsestään jne.

Tuo high.fi ei vaan ole mun mielestä jotenkin mulle sopiva, en edes osaa sanoa mikä siinä on vikana mutta en vaan tykkää käyttää.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 688
Aikamoista spedeilyä tuo amppareiden touhu. Olisi kyllä toisaalta hieno nähdä, millainen kato kävisi jos vaatimuksiksi tulisi tuo JSN:n jäsenyys.

Itse hylkäsin ampparit jo vuosia sitten ja siirryin high.fi:n käyttäjäksi.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
826
Mulla on kanssa high.fi.

Eiköhän tuo JSN jäsenyys tule olemaan vaatimuksena ainoastaan uusilla. Hesari sais tästä mukavasti juttua.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Mulla on kanssa high.fi.

Eiköhän tuo JSN jäsenyys tule olemaan vaatimuksena ainoastaan uusilla. Hesari sais tästä mukavasti juttua.
Nyt palveluun on lisätty uutena ominaisuutena mukaan lähteiksi ulkomaalaiset IT-uutiset, onkohan näiden kohdalla unohtunut harkinnassa oleva JSN-jäsenyyden vaatiminen :hmm:

ampparit4.jpg
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 684
Voi helkutti, Ampparit on muuttanut fontiksi jonkin saakelin comic sans -jälkeläisen ja rivivälit/kirjainvälit ovat kasvaneet. Siinä menikin aika pitkään ennen kuin keksivät uusia heikennyksiä palveluun.

1661503391282.png
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Laitoin palautetta tosta sysipaskasta uudistuksesta. Vastaus oli tyyliin: "pitää kehittää että kehittyy". Jos osaisin JS, nii ton sais varmaan aika nopeesti tampermonkeyllä korjattua vähemmän vammaseks. Nykyisellään näyttää, että siellä on joku UI-designeri saanu päähäsä et kaiken pitää olla kosketusyhtensopivaa, ja tilaa pitää olla nakkisormilla klikkailuun.

Kannustan silti laittamaan sinne palautetta. Mobiilipuolta eivät oo onneks vielä sössineet, muuten ku raivostuttavilla mainoksilla. Toki tämän kommentin jälkeen menevät tekemään senkin asap. :cigar2:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Viime keväällä ilmeisesti unohtunut käydä hakemus ja lähdekriteerit läpi, mutta lähiviikkoina kuulemma käydään taas.

Hei,

Kiitos viestistä. Käymme lähiviikkoina lähdehakemuksia seuraavan kerran läpi, jonka jälkeen olemme teihin päin yhteydessä.

Mukavaa alkavaa viikkoa!

T: Ampparit-ylläpito
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
587
Alkuperäisestä hakemuksesta reilu 6,5 vuotta myöhemmin io-tech.fi on nyt näköjään lisätty lähteeksi Ampparit-uutiskeräimeen ja uutiset listataan IT-kategoriassa:



Just olin tulossa kyselemään et milloin toi on tapahtunut kun juuri äskön huomasin io-techin tuolta IT-kategoriasta. Eli ilmeisest tänään on toi lisäys tapahtunut.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Alkuperäisestä hakemuksesta reilu 6,5 vuotta myöhemmin io-tech.fi on nyt näköjään lisätty lähteeksi Ampparit-uutiskeräimeen ja uutiset listataan IT-kategoriassa:



Eikö siis sieltä tullut vieläkään mitään yhteydenottoa :lol:? Niidenhän piti ottaa yhteyttä alkuperäisen hakemuksen jättäjälle päätöksen lopputuloksesta :hmm:. No pääasia, että lisäsivät lopulta. Ilmeisesti aika oli viimein kypsä...
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
231
Eli, sopiiko Ampparit ottaa takaisin nyt käyttöön? Onko Ampparit-boikotointi täysin ohi?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 221
Eli, sopiiko Ampparit ottaa takaisin nyt käyttöön? Onko Ampparit-boikotointi täysin ohi?
Varmaan Amppareissa on unohdettu että io-tech on boikotissa. Eipä kai tuon paskaläjän käyttämisen kannalta ole oleellista, onko heidän informaatiovaikuttamislinjansa mukaisesti tai vastaisesti yksi uutislähde käytössä vai ei. Io-median ikävä ongelmahan se on ollut eikä minun, siis asiaa noin pelkästään itsekkäästi ajatellen. Osaan kyllä tärkeitä uutislähteitä lukea olivat ne sitten jossain merkityksettömän random kusikerääjän valikoimassa tai eivät, ja sama varmaankin koskee foorumin käyttäjiä laajalti.

Suuri yleisö tietysti henkilökohtaiseen kostoon perustuvasta boikotista kärsi. Jotkut ovat saattaneet sen takia jopa lukea enemmän zombimedioiden "uutisia" joissa kerrotaan että älylaitteen mukana tuli suojakuori. :smoke:
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
521
Io-tech ilmestyi amppareihin. Onko ollut jo pitkään?
Vasta äsken bongasin ekat tämän sivun otsikot etusivulla.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 684
Io-tech ilmestyi amppareihin. Onko ollut jo pitkään?
Paria viestiä ylempänä oli siitä Sampsan 17.8 kirjoittama postaus. :D

 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
521
Paria viestiä ylempänä oli siitä Sampsan 17.8 kirjoittama postaus. :D

Nojoo, ehdinkin juo tuosta muokkailla. Eipä ole tosiaan aiemmin tullut tuossa etusivun otsikoissa vastaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 292
Viestejä
4 196 844
Jäsenet
70 886
Uusin jäsen
aulaabe

Hinta.fi

Ylös Bottom