Mulle tuli 15.9 päivällä kanssa. Mulle maksoi 457€ kaikkineen. Toivotaan, ettei noin kauaa tarttis venata ei kiinnostais enää ettiä korttia.
465€ Kaikkinensa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tuli 15.9 päivällä kanssa. Mulle maksoi 457€ kaikkineen. Toivotaan, ettei noin kauaa tarttis venata ei kiinnostais enää ettiä korttia.
465€ Kaikkinensa
Molemmilla tämä "malli" LN84172 eli kahden pelin kera? Ite en pelejä ottanut ja vielä elän toivossa että ens viikolla kortin saisin Maksoin myös sen 465e PayPalin kera
No nyt näyttää paremmalta. Sain uuden mailin, missä kerrottiin että vanha arvio oli 15.9 ja nyt se onkin 1.9. Innolla ootellaan perjantaina josko kortti liikahtas
No nyt näyttää paremmalta. Sain uuden mailin, missä kerrottiin että vanha arvio oli 15.9 ja nyt se onkin 1.9. Innolla ootellaan perjantaina josko kortti liikahtas
Sampsahan sanoi, että tukkurien hinnat ovat niin kovat,että Jimms ei voi hinnalle mitäänGigabyte Radeon RX VEGA 56 -näytönohjain, 8GB HBM2 - 609,00€
Vähän on kyllä suolasen hintainen Jimmsillä.
Mulla näyttää
1x LN84184 £389
1x LN84172 £0.00
Niin onko siis toinen noista ne pelit @Makro16?
E:No ei kyllä mulla näy mistään peleistä mitään ja en kyllä niitä odottanutkaan
Toivottavasti saapuis mullekin viesti että kortti matkassa!Jaha Scannin pojat laitto Vegat tulemaan
Loppu hyvin kaikki hyvin!
Jaha Scannin pojat laitto Vegat tulemaan
Loppu hyvin kaikki hyvin!
Voin ostaa pois 300€lläMeikällä pääs käymään nyt niin että samaan aikaan sekä casekingiltä että scanilta viesti et rojut matkalla Suomeen.
Pitänee ajella testit crossfirellä ja sen jälkeen katsoa mitä toisella tekis
Samanlaisesti, jännästi mullakin noi on Order Historyssä +se lähetys tapa. Nii ton LN84172 ku avaa niin siellä on maininta kahdesta pelistä mitkä kuuluis tulla mukaan Joo mukavaa tietysti jos tulevat
Ite sorruin kanssa tilaamaan Powercolorin (samaa paskaa ne on kaikki) ja siinä order history näyttää kanssa tuollasta 0 punnan juttua ja linkki ohjaa Powercolor päkkiin. En kyllä mitään suuria toiveita elättele että koodeja silti saisi.
Joo en tie et mikä juttu se oikee o, ihan ku toine kortti olis ilmane Nii kyl se kortti tässä on nyt se juttu eikä ne pelit
Joo sitä ittekii katoin et red pack kortti tulee kaupanpäälle!
Ittellä tuli sähköpostia jotta menee 14 päivään että on pre-order, mut webbisivu kyllä väittää tilaamani tuotteen kohdalla "In stock" ja se red pack kortti on pre-order kamaa.
Teille joille kortit lähti tulemaan(?) niin se MSI red pack kortti taas näyttää "in stock" nytte ja alta 400£ MSI kortista pitäs soittaa tarjousta.
Noh tulee sitten ku tulee. Valmiissa maailmassa niin kiire ole.
Itselläkin PCI-näyttis komerossa mutta kun ei näihin nyky-emoihin saa enää tota kiinni kuin vasaralla.PCI näyttis helpottaa kummasti asiaa
Kuvittelisin tuon toimivan kaikilla referenssikorteilla, valmistajien omat kortit voi olla asia erikseen.
Dual-bios tosiaan mahdollistaa bios testauksen ilman sokkofläshäystä/pci-näyttiksen omistamista
Sattuneista syistä on tullut molemmat methodit testattua ja PCI näyttis helpottaa kummasti asiaa
Onkohan näissä RX:issä samat reiät kuin FE:ssä jäähyille eli ei mitkään nykyset näyttis AIOt taida mennä.Joo biosin fläshäys on helppoa näihin (kai vegaankin) ja onnistuu kerta myös winukastakin käsin eikä tarvi ns dossin kautta laittaa menemään. Kannattaa vaan varmuuskopioida fläsh ohjelmal orkkis bios tai gpuz:lla ensin.
On juu omakohtastakin kokemusta monesta onnistuneesta amd/nvidia näyttiksen fläshäyksestä mutta kerran olen siinä epäonnistunutkin. Muistaakseni tilanne oli se että x syystä silloisen r9 290 ratukan 1paikka oli pimeä ja toiseen laitoin uutta ja se meni ketuiksi. Siinä oli hetki semmoinen ei kiva fiilis. No, onneksi oli vanha 7900gt sotaratsu jonka törkkäsin myös koneeseen kiinni toiseksi näyttikseksi jolla sain taas kuvan. Sen kortin kanssa sitten fläshättiin uudestaan r9 290 ja lopulta onnistui. Tämä kaikki sillä ns dossilla tehtynä. Ati winflashillä tuskin tuossa voi epäonnistua mutta kyllä pimeänkin kortin biosin saa kuntoon
Joo kyllä toi V56 vaan päivä päivältä vaikuttaa asiallisemmalta. Eli V64 bios +AC AIO looppi ni voela No tietysti custom looppi myös mutta ite en tätä custom loopiksi laita mutta toi AC voisi olla asiallinen =)
AMD Radeon RX Vega 56 gets faster with Vega 64 BIOS | VideoCardz.com
Tuohan on mielenkiintoista jos se pitää paikkansa. Flashaa Vega 56 Vega 64:n biosilla ja saat kortin joka on 2% hitaampi kuin Vega 64. Näinköhän tuo toimii kaikilla korteilla?
Hohhoijaa. Kumpi on pahempaa: keskeneräisten tuotteiden markkinoille työntäminen vai AMD-uskovaisten teknofantasioiden ruokkiminen huuhaalla, mitä tämä koko Vega-farssi on enemmän tai vähemmän ollut?Raja Koduri muuten väittää twitterissä, että Vegan kaikki uudet ominaisuudet eivät ole vieläkään päällä ajureissa. Olisi kiva tietää mitä siellä on vielä odottamassa
AMD Radeon RX Vega 56 gets faster with Vega 64 BIOS | VideoCardz.com
Tuohan on mielenkiintoista jos se pitää paikkansa. Flashaa Vega 56 Vega 64:n biosilla ja saat kortin joka on 2% hitaampi kuin Vega 64. Näinköhän tuo toimii kaikilla korteilla?
Onkohan näissä RX:issä samat reiät kuin FE:ssä jäähyille eli ei mitkään nykyset näyttis AIOt taida mennä.
Raja Koduri muuten väittää twitterissä, että Vegan kaikki uudet ominaisuudet eivät ole vieläkään päällä ajureissa. Olisi kiva tietää mitä siellä on vielä odottamassa
Ja sitten kävi korjaamassa itseään kommenteissa. Jeesus-ajuri on taas peruttu.
Varmasti mainiosti. 210W korttejahan nämä on vakiona.Kuinkahan hyvin riittää kahdelle Vega 56:lle EVGA G2 750w virtalähde?
Huhhu kovaa duunia mutta löytyhän se vega 64 507 egillä + 30 egiä postit. Sen hinnan pysty jo maksamaan. Nyt odotellaan, koska saapuu perille arvioitu aika olis 7-14päivää, odottavan aika on pitkä .
Säästääkseni kaikkien aikaa: 3440x1440 resolla alivoltitettu Vega 64 @ 1550mhz on tuossa keskimäärin 5% nopeampi kuin GTX 1080 @ 1950mhz.
Nostaisin kuitenkin esille, että vain Doomin kohdalla ilmeisesti ( korjatkaa jos olen väärässä ) käytettiin kullekin kortille suosiollisimpaa rajapintaa. Muissa testeissä käytettiin DX12:ta jos se oli saatavilla riippumatta siitä, että noissa peleissä GTX 1080 on ainakin aiemmin ollut nopeampi DX11:lla. Lisäksi joissain peleissä karsittiin grafiikka-asetuksia Vegan eduksi. Kyllähän tällaisilla korteilla pelataan kaikki tapissa..? Myös Vegan muistitaajuutta oli nostettu, kun taas 1080:stä ajeltiin vakiomuisteilla.
Aika paska vertailu, nyt kun tarkemmin katselee...
Saannot pienenisi huonosta olemattoman pieniksi. Joissain tapauksissa jännitteen pudotuksella ja säätämisellä voi saada parempia tuloksia benchmarkeissa.Tämä oli ihan mielenkiintoinen video Vega 64:n alivoltittamisesta. Lähtötilanne testeissä on, että GTX 1080 voittaa valtaosan, mutta kun Vega alivoltitetaan, tulos kääntyi päinvastaiseksi ja Vega voittaa likimain kaikki testit.
Oma johtopäätökseni on, että AMD on ampunut itseään massiivisesti jalkaan nostamalla jälleen kerran jännitteen liian korkeaksi. Ne jämäpiirit, jotka eivät kulje matalammilla volteilla, olisi voinut myydä Kiinaan jollain V64/56 LE -nimellä.
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä videon testailuista. Se saattaa olla mielenkiintoinen jos kyseisen herran valitsemat pelit, testaustapa, säädöt ja tietyn väriset näytönohjaimet kiinnostaa.Säästääkseni kaikkien aikaa: 3440x1440 resolla alivoltitettu Vega 64 @ 1550mhz on tuossa keskimäärin 5% nopeampi kuin GTX 1080 @ 1950mhz.
Nostaisin kuitenkin esille, että vain Doomin kohdalla ilmeisesti ( korjatkaa jos olen väärässä ) käytettiin kullekin kortille suosiollisimpaa rajapintaa. Muissa testeissä käytettiin DX12:ta jos se oli saatavilla riippumatta siitä, että noissa peleissä GTX 1080 on ainakin aiemmin ollut nopeampi DX11:lla. Lisäksi joissain peleissä karsittiin grafiikka-asetuksia Vegan eduksi. Kyllähän tällaisilla korteilla pelataan kaikki tapissa..? Myös Vegan muistitaajuutta oli nostettu, kun taas 1080:stä ajeltiin vakiomuisteilla.
Aika paska vertailu, nyt kun tarkemmin katselee...