AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
624
Tottakai on scripti käytössä ja monet kerrat päässyt place olderiin asti. Kokeiltu paypal ja korttimaksua, mutta eipä ole vain onnistanut. Muutammat kerrat on recaptcha lakannut toimimasta maksua tehdessä.
Juu. Juuri kirjoitin tuohon toiseen vastaukseen, että kahdella selaimella yrittäisin.
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
469
Tämäpä. Yksi nyt tietysti on, että jos on täällä yrittänyt korttia (todistetusti viestihistorian mukaan) jo useamman kuukauden, niin sillä (ja 1kpl per yrittäjä) rajoituksella saataisiin tuota jälleenmyyntiasiaa rajoitettua.

Mainauksen puolesta itselläni ei ole ideoita kuinka sitä voisi estää. Itse etsin korttia puhtaasti pelailuun, mikä on ollut itselleni rakas harrastus jo 35 vuotta. :)

EDIT: Tilanne mulla siis se, että tuossa istuu kahden uu
Mainauksella tarkoitin louhintafarmeja. Se tuskin moniakaanhäiritsee, jos joku pelikoneellaan haluaa mainailla, kun se muuten idlaisi.
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
469
Jostain luin tästä. Olivat ASIC-laitteita, ei PC-rautaa ja näyttiksiä. Olisko joltain jäänyt lahjukset maksamatta.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
408
Adblock kannattaa ottaa pois sivulta kun yrittää tilata AMD.com. En tiedä vaikuttaako mutta aikaisemmissa ohjeissa se oli mainittu. Kannattaa ihan vaikka tänään perehtyä vähän tuohon tilaamiseen ja katsoo edellisten torstaiden viestejä tästä ketjusta, että olisi jonkinlainen sauma voittaa.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Adblock kannattaa ottaa pois sivulta kun yrittää tilata AMD.com. En tiedä vaikuttaako mutta aikaisemmissa ohjeissa se oli mainittu. Kannattaa ihan vaikka tänään perehtyä vähän tuohon tilaamiseen ja katsoo edellisten torstaiden viestejä tästä ketjusta, että olisi jonkinlainen sauma voittaa.
Oman kokemukseni mukaan se kyllä vaikuttaa. Eli ainakin jossain vaiheessa kannatti olla pois päältä. Ja tosiaan, monilla kyse ei ole siitä ettäkö ei olisi ollut täällä lukemassa ohjeita (itsekin täällä mukana olleena keväästä asti). Joillain vaan on parempi säkä ilmeisesti kuin toisilla.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
35
Adblock kannattaa ottaa pois sivulta kun yrittää tilata AMD.com. En tiedä vaikuttaako mutta aikaisemmissa ohjeissa se oli mainittu. Kannattaa ihan vaikka tänään perehtyä vähän tuohon tilaamiseen ja katsoo edellisten torstaiden viestejä tästä ketjusta, että olisi jonkinlainen sauma voittaa.
Joo, ja jos on Firefoxissa "Enhanced tracker protection" (kilven kuva osoitepalkin vasemmassa reunassa), niin sekin pois päältä. Kantapään kautta tuli eilen opittua, kun tuo näköjään hajottaa ostoskorin täysin tuolla AMD-kaupassa. Aiemmilla viikoilla en ollut päässyt edes ostoskoriin asti, niin ei tullut huomattua tällaista ominaisuutta. Olisikohan sieltä kortti kolahtanut eilen, jos ei olisi tuohon kussut? No, turha jossitella, ensi viikolla koittamaan uudestaan. :)
 
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
116
Itse ainakin sain eilen napattua kortin adblocki päällä, mahtaakohan tuon vaikutus loppupeleissä olla hirveän suuri :hmm:
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
152
Tuo on ihan hyvä idea. Se kuitenkin edellyttäisi, että voitaisiin jotenkin luottaa siihen, että kortit menevät jonnekin muualle kuin jälleenmyyntiin, ja useimmat kai eivät välttämättä halua shipata kortteja mainaukseenkaan ns. alehintaan. Jos jollain on aikaa ja energiaa voisi tsekata, miten tuo toimii hardwareluxx.de-sivustolla.

Ite ainakin olen sen verran sinisilmäinen että haluan vielä uskoa ihmisten hyvyyteen. Ketjussa vois ottaa koosteen kuka haluaa minkäkin kortin ja sit ruveta rullaamaan. Varmasti tilanne on se että tiettyä korttia haluaa useampi kun on ostajia mutta, sitten voitais yhdessä etsiä kompromissejä.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Kyllä sen hyvin luultavasti pystyy myös silmämääräisesti näkemään. Eli aika harvalla meistä on "iso perhe ja sukulaisia" että tarvitaan jokaista korttia useita kappaleita ja vielä ollaan niin kilttejä että lahjoitetaan ne perheelle ja suvulle ettei voida maksaa mieluusti edes posteja sille joka niitä saisi ostettua.

Eli sanoisin nyrkkisääntönä että jos täältä kortin saisi se olisi 1kpl per henkilö (ainakin alkuun) ja omaan käyttöön + postit maksaa itse ja mieluusti jotain vaivanpalkkaa (kohtuullisesti).
Jos oikeasti niin harvinainen tilanne on että vaimon/lapsen tms. tarvisi sellainen myös saada niin ehkä tämä voisi myös rekisteröityä foorumille.
Lisäksi on "hieman harvinaisempaa" että tällä hetkellä ei ole yhtään konetta taloudessa ja kaikki toimivat kännykällä / kirjastosta käyvät postailemassa jne. joten useita koneita olisi muuten täysin valmiina mutta ei yhtään näytönohjainta....

Itse olen esim. yhdelle henkilölle tarjonnut privassa 800€ tuosta Midnight versiosta kun sitä sai 658€+20€ postit mutta se fakta että niitä myydään 1300€+ johti siihen ettei edes viitsitty vastata. (Hänellä oli siis jo 6800 kortti ja oli myymässä tuota saamaansa Midnight versiota 6800XT:stä).
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Trokarit ja kusettajat vituttaa ja siksi näyttiksestä maksetaan maksimissaan sen AMD.com hinta kuluineen. Toivon, ettei kukaan ole niin näyttiksen kipeä, että alkaa maksamaan refuista yli 100€ enempää mitä tuo AMDn hinta on, mutta onhan näitä ihmisiä, jotka tykkää ruokkia skalppausta ja trokailua ilmiönä. Kaupastakin ostettaessa kannattaa pitää tiukka linja, eikä maksaa mitään 2x hintoja refuihin nähden.

Toki ne jotka aikanaan osti mainaukseen (kuten työkaveri 3x3070), ei ole kiinnostuneita hinnasta vaan kortin kuoletusajasta mainauskäytössä. No hänkin on nyt maksanut vasta puolitoista konetta mainaten takaisin, eli ei ihan mennyt putkeen kun tuli tuo kryptodroppi. En pidä omassa palkkaluokassa mainausta enää mitenkään kannattavana, kun siihen joutuu kuitenkin panostamaan rahaa ja aikaa, että kaikki pyörii nätisti. Mielummin vietän aikaani rentoutuen ja muita juttuja tehden, raha ei ole niin tärkeä asia.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 014
Trokarit ja kusettajat vituttaa ja siksi näyttiksestä maksetaan maksimissaan sen AMD.com hinta kuluineen.
....
Mielummin vietän aikaani rentoutuen ja muita juttuja tehden, raha ei ole niin tärkeä asia.
Nämä nyt ei mene ihan yks-yhteen. Kyllä tuolla AMD.comissa saa tuota aika viettää ihan huolella kun korttia metsästää. Jos ei omalle ajalle laske mitään arvoa tai on opiskelija tai työtön, niin kannattaahan se yrittää. Nykyiset "trokaushinnat" ei imo ole pahoja. Maksoin minäkin foorumilla 6800:sta +180€, eikä tuntunut edes pahalle.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
188
Mielestäni ihan reilua pyytää hiukan yli tuon amd hinnan koska useampi kuukausi meni itelläkin lottoillessa ennenkö sain kortin. Ne +300€ myyntihinnat meneekin sitten sinne troikailun puolelle.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Nämä nyt ei mene ihan yks-yhteen. Kyllä tuolla AMD.comissa saa tuota aika viettää ihan huolella kun korttia metsästää. Jos ei omalle ajalle laske mitään arvoa tai on opiskelija tai työtön, niin kannattaahan se yrittää. Nykyiset "trokaushinnat" ei imo ole pahoja. Maksoin minäkin foorumilla 6800:sta +180€, eikä tuntunut edes pahalle.
No enpä ole viettänyt aikaa siellä kuin silloin tällöin sen pari minuuttia, kun olen dropin aikaan jossain koneella, eikä satu olemaan mitään muuta. Varmaan sen takia en ole mitään saanut, kun en jaksa hakkailla enää sitä AMDn sivua kuin pari kertaa, jos ei onnistu, niin katellaan tulevaisuudessa. Kyllähän sitä ihan uudesta maksaisi sen kulut +100€ ihan mielellään, jos joku muu hoitaa tilauksen, mutten enempää. Oma käyttö on kuitenkin pelailua semi rennosti ja osaan pelata myös alle maksimiasetusten, niin vaikken tästä generaatiosta korttia saisikaan, niin ei se nyt haittaa.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
624
No enpä ole viettänyt aikaa siellä kuin silloin tällöin sen pari minuuttia, kun olen dropin aikaan jossain koneella, eikä satu olemaan mitään muuta. Varmaan sen takia en ole mitään saanut, kun en jaksa hakkailla enää sitä AMDn sivua kuin pari kertaa, jos ei onnistu, niin katellaan tulevaisuudessa. Kyllähän sitä ihan uudesta maksaisi sen kulut +100€ ihan mielellään, jos joku muu hoitaa tilauksen, mutten enempää. Oma käyttö on kuitenkin pelailua semi rennosti ja osaan pelata myös alle maksimiasetusten, niin vaikken tästä generaatiosta korttia saisikaan, niin ei se nyt haittaa.
Älä ota mitenkään loukkauksena, mutta aika paljon jaksat valittaa täällä siihen nähden, ettet jaksa yrittää ostaa itse näytönohjainta. AMD kaupasta kyllä on saanut niitä ihan hyvin tilattua kun jaksaa vain yrittää. Sen kyllä ymmärrän, jos arvostaa omaa aikaa enemmän kuin säästetyn rahan, mutta mielestäni ei ole liikaa pyydetty että kerran viikossa viettää AMD:n sivulla 15 min aikaa rämpyttäen skriptiä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Älä ota mitenkään loukkauksena, mutta aika paljon jaksat valittaa täällä siihen nähden, ettet jaksa yrittää ostaa itse näytönohjainta. AMD kaupasta kyllä on saanut niitä ihan hyvin tilattua kun jaksaa vain yrittää. Sen kyllä ymmärrän, jos arvostaa omaa aikaa enemmän kuin säästetyn rahan, mutta mielestäni ei ole liikaa pyydetty että kerran viikossa viettää AMD:n sivulla 15 min aikaa rämpyttäen skriptiä.
Vähän yritän takoa järkeä ihmisten päihin. Tämä sivu nyt on aina auki jossain välilehdellä kun olen koneella.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Itse menen taas siihen kategoriaan joka on oikeasti nähnyt vaivaa tuon suhteen. Lukenut tämän foorumin + saksafoorumin juttuja sen puolisen vuotta. Ja yrittänyt joka viikko (poislukien muuton ynnä muut pakolliset poissaolot) useammalla koneella, useammalla nettiyhteydellä (+VPN:llä). Tehnyt makrot (luottokorttimaksua varten, kun Paypal ei toiminut), Paypal-refreshit, säätänyt sivukohtaisia asetuksia, lurkkinut konsolista request-infot. Ja mitä vielä.

Mutta eipä vaan ole onnannut. Kyllä tuohon aikaa ja vaivaa on mennyt tässä kohtaa jo laittoman paljon. Mutta itselleni kyse on periaatteesta - siitä että en tue nykyisiä riistohintoja, enkä sitä miten skalppaajat tilannetta hyväksi käyttävät.

Onneksi tässä on muutakin elämää ja tärkeämpiäkin asioita kuin pelaaminen. :) Mutta tokihan se hieman harmittaa, kun taloudessa on pari konetta ilman näytönohjainta vaan siksi että on ilmeisesti eeppisen huono tuuri.

Samaan hengenvetoon sanon myös, että 100e voisin vielä maksaa vaivanpalkkaa. Mutta sen yli menee mielestäni jo skalppaukseksi. Tilanne on tuon keskustelun puolesta hyvin yksinkertainen; sitä joko on valmis auttamaan (yrittämällä korttia silloin kun itselle sopii) tai sitten ei. Pakko ei kenenkään ole. Jos kuitenkin haluaa sen 200-300(+) euroa pyytää noiden hintojen päälle, niin siinä vaiheessa kyse ei mielestäni ole enää vaivanpalkasta vaan tienaamisyrityksestä.

To each his own; En valita jos kukaan ei auttaa halua tai jos mielipide eroaa omastani. Jatkan yrittämistä kuten tähänkin mennessä. :) Mutta mikäli onnistun itse saamaan useamman näytönohjaimen tulevaisuudessa, niin allekirjoittaneelle saa ilmoittautua yhtä huonotuuriset jonoon. :D Sen verran irtoaa sympatiaa jo kanssayrittäjille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Itse menen taas siihen kategoriaan joka on oikeasti nähnyt vaivaa tuon suhteen. Lukenut tämän foorumin + saksafoorumin juttuja sen puolisen vuotta. Ja yrittänyt joka viikko (poislukien muuton ynnä muut pakolliset poissaolot) useammalla koneella, useammalla nettiyhteydellä (+VPN:llä). Tehnyt makrot (luottokorttimaksua varten, kun Paypal ei toiminut), Paypal-refreshit, säätänyt sivukohtaisia asetuksia, lurkkinut konsolista request-infot. Ja mitä vielä.

Mutta eipä vaan ole onnannut. Kyllä tuohon aikaa ja vaivaa on mennyt tässä kohtaa jo laittoman paljon. Mutta itselleni kyse on periaatteesta - siitä että en tue nykyisiä riistohintoja, enkä sitä miten skalppaajat tilannetta hyväksi käyttävät.

Onneksi tässä on muutakin elämää ja tärkeämpiäkin asioita kuin pelaaminen. :) Mutta tokihan se hieman harmittaa, kun taloudessa on pari konetta ilman näytönohjainta vaan siksi että on ilmeisesti eeppisen huono tuuri.

Samaan hengenvetoon sanon myös, että 100e voisin vielä maksaa vaivanpalkkaa. Mutta sen yli menee mielestäni jo skalppaukseksi. Tilanne on tuon keskustelun puolesta hyvin yksinkertainen; sitä joko on valmis auttamaan (yrittämällä korttia silloin kun itselle sopii) tai sitten ei. Pakko ei kenenkään ole. Jos kuitenkin haluaa sen 200-300(+) euroa pyytää noiden hintojen päälle, niin siis vaiheessa kyse ei mielestäni ole enää vaivanpalkasta vaan tienaamisyrityksestä.

To each his own; En valita jos kukaan ei auttaa halua tai jos mielipide eroaa omastani. Jatkan yrittämistä kuten tähänkin mennessä. :) Mutta mikäli onnistun itse saamaan useamman näytönohjaimen tulevaisuudessa, niin allekirjoittaneelle saa ilmoittautua yhtä huonotuuriset jonoon. :D Sen verran irtoaa sympatiaa jo kanssayrittäjille.
Tämän TL;DR: On helppoa tuntea "valittaminen" tarpeettomaksi tai ylihinnoittelu perustelluksi, jos itse on saanut kortin joko helposti tai vähemmän helposti. Sitten näiden lisäksi on ilmeisesti meitä hyvin hyvin huonotuurisia, joilla irtoaa se sympatia kanssayrittäjää kohtaan.

Ja kyllähän se kortti sieltä varmasti jossain vaiheessa irtoaa, ei siinä. Pidän bileet jahka näin käy. :og:
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
624
Itse menen taas siihen kategoriaan joka on oikeasti nähnyt vaivaa tuon suhteen. Lukenut tämän foorumin + saksafoorumin juttuja sen puolisen vuotta. Ja yrittänyt joka viikko (poislukien muuton ynnä muut pakolliset poissaolot) useammalla koneella, useammalla nettiyhteydellä (+VPN:llä). Tehnyt makrot (luottokorttimaksua varten, kun Paypal ei toiminut), Paypal-refreshit, säätänyt sivukohtaisia asetuksia, lurkkinut konsolista request-infot. Ja mitä vielä.

Mutta eipä vaan ole onnannut. Kyllä tuohon aikaa ja vaivaa on mennyt tässä kohtaa jo laittoman paljon. Mutta itselleni kyse on periaatteesta - siitä että en tue nykyisiä riistohintoja, enkä sitä miten skalppaajat tilannetta hyväksi käyttävät.

Onneksi tässä on muutakin elämää ja tärkeämpiäkin asioita kuin pelaaminen. :) Mutta tokihan se hieman harmittaa, kun taloudessa on pari konetta ilman näytönohjainta vaan siksi että on ilmeisesti eeppisen huono tuuri.

Samaan hengenvetoon sanon myös, että 100e voisin vielä maksaa vaivanpalkkaa. Mutta sen yli menee mielestäni jo skalppaukseksi. Tilanne on tuon keskustelun puolesta hyvin yksinkertainen; sitä joko on valmis auttamaan (yrittämällä korttia silloin kun itselle sopii) tai sitten ei. Pakko ei kenenkään ole. Jos kuitenkin haluaa sen 200-300(+) euroa pyytää noiden hintojen päälle, niin siinä vaiheessa kyse ei mielestäni ole enää vaivanpalkasta vaan tienaamisyrityksestä.

To each his own; En valita jos kukaan ei auttaa halua tai jos mielipide eroaa omastani. Jatkan yrittämistä kuten tähänkin mennessä. :) Mutta mikäli onnistun itse saamaan useamman näytönohjaimen tulevaisuudessa, niin allekirjoittaneelle saa ilmoittautua yhtä huonotuuriset jonoon. :D Sen verran irtoaa sympatiaa jo kanssayrittäjille.
6900xt:n voin yrittää tilata sinulle tai jollekin muulle halukkaalle jos tuon 100€ saan vaivan palkkaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Toisaalta tiedän jokusen, jotka myivät vuoden alussa koneestaan näyttiksen hyvällä katteella ja nyt kiroavat saatavuutta tai hintatasoa.
Onhan tuolla myynnissä edelleen edellisen sukupolven näyttiksiä sillä samalla hinnalla, millä alkuvuodesta ne myytiin.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
168
Rx 6700 xt mallia yrittänyt pari kertaa saalistaa, mutta työnantaja haittaa tätä harrastustani ainoaa. Toivottavasti 6600 malli tulisi kauppaan myös niin mahdollisuudet saada joko 6600 tai 6700 ehkä paranisi ja gtx 970 sekä fullhd monitori joutaisi eläkkeelle.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
474
Jos katsotaan 1440p freiminopeuksia, 6800 non-XT on vajaa 20% tehokkaampi kuin 6700 XT ja n. 20% kalliimpi. Eli aika lailla nuo menee linjassa, jos €/fps suhdetta pitää pätevänä mittarina ja 6700 XT on jopa karvan parempi siinä. Loppuviimeksi paras on tietenkin se, mikä täyttää itse kunkin tarpeet.
No kyllä jos tätä käyttää ainoana mittarina. Esim omassa käytössä loppuu muisti kesken 6700xt:llä ultrawide resolla, 6800-> enemmän muistia ja parempi jäähdytys niin omasta mielestä nuo tarjoaa enemmän vastinetta rahalle.

Rx 6700 xt mallia yrittänyt pari kertaa saalistaa, mutta työnantaja haittaa tätä harrastustani ainoaa. Toivottavasti 6600 malli tulisi kauppaan myös niin mahdollisuudet saada joko 6600 tai 6700 ehkä paranisi ja gtx 970 sekä fullhd monitori joutaisi eläkkeelle.
Jos joku mulle suostuu myymään ylimääräisen 6800 tai 6800xt amd:n suositushintaan+postit niin saat tuon minun 6700xt:n samalla diilillä :D
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 298
No kyllä jos tätä käyttää ainoana mittarina. Esim omassa käytössä loppuu muisti kesken 6700xt:llä ultrawide resolla, 6800-> enemmän muistia ja parempi jäähdytys niin omasta mielestä nuo tarjoaa enemmän vastinetta rahalle.


Jos joku mulle suostuu myymään ylimääräisen 6800 tai 6800xt amd:n suositushintaan+postit niin saat tuon minun 6700xt:n samalla diilillä :D
6800 non XT lienee itsellekin paras jos vain sellaisen joskus saisi. 16GB muisti tuntuu hyvältä valinnalta pidemmän päälle (versus esim. rtx 3070 8gb) ja non-XT malli on virtapihimpi sekä täysin riittävä 1440p resolle. En vaan keksi millä koko lottoon pääsisi enää mukaan kun esim nytkin yrittäessä laittaa 5950x prossu ostoskoriin ei tapahdu mitään ja consolessa näkyy :
 

Liitteet

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Sut on blokattu, tuo 403 merkkaa sitä. Kokeile poistaa amd ja digital keksit pois
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 298
Sut on blokattu, tuo 403 merkkaa sitä. Kokeile poistaa amd ja digital keksit pois
Kokeilin jo tuossa perjantaina, ei ollut apua. Äsken otin abblockinkin pois. Ei saa tota prossua koriin edes edgellä ja sitä ei oo pahemmin tuolla amd:n kaupassa käytetty tällä koneella.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Joo sitten se on IP pohjainen blokkaus. Katso jos vaikka tiistaina se olisi poistunut. Älä yhtään ylimääräistä yritä vaan se konsoli auki yrität lisätä ja jos tulee 403 niin sitä voi korkeintaan pahentaa.

VPN:llä se pitäisi kuittaantua tarvittaessa jos ei helposti saa IP:tä vaihdettua.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 298
Joo sitten se on IP pohjainen blokkaus. Katso jos vaikka tiistaina se olisi poistunut. Älä yhtään ylimääräistä yritä vaan se konsoli auki yrität lisätä ja jos tulee 403 niin sitä voi korkeintaan pahentaa.

VPN:llä se pitäisi kuittaantua tarvittaessa jos ei helposti saa IP:tä vaihdettua.
Mielenkiintoista. Kokeilin PIA VPN:llä tukholman serverin kautta ja :

chromella sama homma, vaikka poistin keksit ja muut. Edgellä antoi laittaa koriin ja tuli se en ole robotti varmistus.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Mielenkiintoista. Kokeilin PIA VPN:llä tukholman serverin kautta ja :

chromella sama homma, vaikka poistin keksit ja muut. Edgellä antoi laittaa koriin ja tuli se en ole robotti varmistus.
Samat huomiot tein/mainitsin myös itse tuossa aiemmin. Kyse on pakko olla jostain mielenkiintoisemmasta kuin pelkästä IP-bannista. :hmm:
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 207
Olen havainnut, että minulle tulee myös randomina välillä 403:sta add-to-cart POSTeista ja taas välillä ne toimii, vaikka IP-osoite ei muutu. Ei vaikuta IP-blokkaukselta vaan jostain muusta kyse.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Olen havainnut, että minulle tulee myös randomina välillä 403:sta add-to-cart POSTeista ja taas välillä ne toimii, vaikka IP-osoite ei muutu. Ei vaikuta IP-blokkaukselta vaan jostain muusta kyse.
Herkäksi tehdyt suojaukset sivuilla tms. Jotenkin tuntuu, että tuolla on yritetty tehdä aika paljon bottiestoja ja sitten menee vähän tuota normaaliakin liikennettä ohessa blokkaukseen.
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Kuinkas nopeasti muilla on AMD lähettänyt kortit tulemaan seurantakoodin kera? Oletettavasti viime viikon perjantain dropista ehdin saada kortin käteen tämän viikon perjantaiksi? Toivottavasti ainakin…

Laitetaan vielä muutamat vinkit alle korttilottoon, jos jotakuta nämä auttaisivat.

Käytin Chromea ja maksoin PayPalilla, jota ylläpidin kirjautuneena sisään auto refresh extensionilla.

Scriptinä toimi tuo edellisellä sivulla (sivu 140) linkattu Falcodrinin opastama video Tampermonkeyn avulla. Tampermonkeyn avulla ei tarvinnut erikseen scriptiä klikkailla päälle jokaisella sivun refreshillä. Klikkailin korttia koriin 1-2 min välein ja seurasin consolea aktiivisesti. Seurasin samalla myös Discordissa PartAlertin kanavaa ja Falcodrinin streamin chattia jos jengi alkaa saamaan kortteja koriin.

Kortin kun sai koriin äkkiä läpi vaan PayPalilla sen enempää miettimättä, jos maksua yrittäessä sivu lyö takaisin tuotevalikoimaan olet todennäköisesti jo myöhässä.

Tosiaan 403 error on jonkinlainen ip-blockki tai vastaava, josta itse pääsin eroon joka kerta modeemin rebootilla ja/tai keksien tyhjennyksellä.

Toivottavasti joku saa vielä apua näistä vinkeistä näyttislottoon…
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Kuinkas nopeasti muilla on AMD lähettänyt kortit tulemaan seurantakoodin kera? Oletettavasti viime viikon perjantain dropista ehdin saada kortin käteen tämän viikon perjantaiksi? Toivottavasti ainakin…
Molempina kertoina mulle on tullut DHL:n eka meili myöhään tiistai iltana, ja kortti ollut sit toimitettuna torstaina PK-seudulla. Nuo molemmat tilaukset kyllä tein torstaisin.
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Molempina kertoina mulle on tullut DHL:n eka meili myöhään tiistai iltana, ja kortti ollut sit toimitettuna torstaina PK-seudulla. Nuo molemmat tilaukset kyllä tein torstaisin.
Nopealla matematiikalla olisi kortti siis perjantaina kädessä! Toivotaan parasta...
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Nopealla matematiikalla olisi kortti siis perjantaina kädessä! Toivotaan parasta...
Eikun itseasiassa valehtelen, eka kortti tuli seuraavana perjantaina torstain tilauksesta ja se meinasikin mennä vähän vituiksi ilman mukavaa UPS kuskia. Halusin sen kotiin toimitettuna ja muistaakseni oli että lupasivat perjantain aikana toimittaa ja sit puolen päivän kieppeillä ei ollut tapahtunut mitään niin aattelin että käyn nopsaa tässä välissä koronarokotuksessa ja toki sitten vähän rokotuksen jälkeen soitti mulle. Onneksi sillä oli vielä asiakkaita sen verran että saatiin sovittua tapaaminen, piti kyllä pientä ylinopeutta ajaa kotiin kun olisi syönyt miestä jos olisi jäänyt kortti saamatta viikonlopun ajaksi. Pienen tovin se odotteli mua sitten.

Mutta toinen tuli torstai - torstai tyylisesti, siinä valitsin DHL:ltä että toimittavat suoraan UPS:n toimipisteeseen, muistaakseni siis UPS tekee ne itse toimitukset. Tuo oli paljon parempi vaihtoehto kun UPS:n paikkakin on niin lähellä joten paljon vähemmän stressiä. Taisi saapua vielä nopeammin perille sinne UPS:n paikkaan sinä päivänä kun tuo ensimmäinen jossa halusin toimituksen kotiin. Mut suosittelen kyllä tuota että vievät johonkin mestaan mistä haet niin ei tarvitse sitten stressata päivän aikana että oot kotona jne.

Itse ostin ensiksi 6900XT:n kun ajattelin että sen kanssa on vähemmän kilpailua (kun sen hintalaatusuhde on niin "huono") ja sitten ei ole niin paljoa stressiä 6800XT:n kanssa kun on ainakin joku kortti. Möin sitten 6900XT:n pois ja nyt tuo 6800XT käytössä.
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Eikun itseasiassa valehtelen, eka kortti tuli seuraavana perjantaina torstain tilauksesta ja se meinasikin mennä vähän vituiksi ilman mukavaa UPS kuskia. Halusin sen kotiin toimitettuna ja muistaakseni oli että lupasivat perjantain aikana toimittaa ja sit puolen päivän kieppeillä ei ollut tapahtunut mitään niin aattelin että käyn nopsaa tässä välissä koronarokotuksessa ja toki sitten vähän rokotuksen jälkeen soitti mulle. Onneksi sillä oli vielä asiakkaita sen verran että saatiin sovittua tapaaminen, piti kyllä pientä ylinopeutta ajaa kotiin kun olisi syönyt miestä jos olisi jäänyt kortti saamatta viikonlopun ajaksi. Pienen tovin se odotteli mua sitten.

Mutta toinen tuli torstai - torstai tyylisesti, siinä valitsin DHL:ltä että toimittavat suoraan UPS:n toimipisteeseen, muistaakseni siis UPS tekee ne itse toimitukset. Tuo oli paljon parempi vaihtoehto kun UPS:n paikkakin on niin lähellä joten paljon vähemmän stressiä. Taisi saapua vielä nopeammin perille sinne UPS:n paikkaan sinä päivänä kun tuo ensimmäinen jossa halusin toimituksen kotiin. Mut suosittelen kyllä tuota että vievät johonkin mestaan mistä haet niin ei tarvitse sitten stressata päivän aikana että oot kotona jne.

Itse ostin ensiksi 6900XT:n kun ajattelin että sen kanssa on vähemmän kilpailua (kun sen hintalaatusuhde on niin "huono") ja sitten ei ole niin paljoa stressiä 6800XT:n kanssa kun on ainakin joku kortti. Möin sitten 6900XT:n pois ja nyt tuo 6800XT käytössä.
Itsekin tässä pelkästään toivoa herättelen, että saisi kortin ensi viikonlopuksi, ei sen vakavampaa.

6900 XT:n myös täällä valitsin suoraan 6800 XT:n sijasta juuri ”huonon” hinta-laatusuhteen vuoksi. Saapahan tuolla jokusen prosentin paremman performancen 1440p käytössä joten saa omalla kohdalla 6800 XT jäädä metsästämättä.

Edit. Kappas keikkaa, shipping confirmation napsahti sähköpostiin äsken.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
116
Itsekin tässä pelkästään toivoa herättelen, että saisi kortin ensi viikonlopuksi, ei sen vakavampaa.

6900 XT:n myös täällä valitsin suoraan 6800 XT:n sijasta juuri ”huonon” hinta-laatusuhteen vuoksi. Saapahan tuolla jokusen prosentin paremman performancen 1440p käytössä joten saa omalla kohdalla 6800 XT jäädä metsästämättä.

Edit. Kappas keikkaa, shipping confirmation napsahti sähköpostiin äsken.
Itelle ei oo ainakaa vielä tullut mitään tälläistä ja samasta dropista nappasin kortin kun sinä, pitäiskö tässä "huolestua" :D
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
Itelle ei oo ainakaa vielä tullut mitään tälläistä ja samasta dropista nappasin kortin kun sinä, pitäiskö tässä "huolestua" :D
Itselleni ainakin sähköpostiin tullut suoraan AMD:n päästä 4 mailia: order submitted, order confirmation, shipping confirmation ja payment information.

Eiköhän siellä ole "muutama" muukin tilaus sisässä. Alkaisin varmaankin kyselemään jos ei torstaiaamuun mennessä kuulu mitään.
 
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
116
Itselleni ainakin sähköpostiin tullut suoraan AMD:n päästä 4 mailia: order submitted, order confirmation, shipping confirmation ja payment information.

Eiköhän siellä ole "muutama" muukin tilaus sisässä. Alkaisin varmaankin kyselemään jos ei torstaiaamuun mennessä kuulu mitään.
on mullekkin nuo kaksi ensimmäistä tullut mutta ei loppuja :D
 

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 784
Hieman tullut mieleen mahtaisiko 6800xt tai 6900xt irrota järki hintaan, AMD sivuilta ilmeisesti vieläkin promillen mahdollisuus saada tuollainen järki hintaan, sen verran monta kokeilua tullut kyllä tehtyä jimms/proshop/yms aleista että aika epätodennäköiseltä tuntuu voittaa siinä lotossa :)
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 558
Kyllä sen sieltä amd saa jos haluaa, tuo discord hälytys päälle ja kirjaudut valmiiksi paypaliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
786
Joka dropissa täällä muutama on sen saanut, itse kuulun epäonnisimpiin kun meni yli puoli vuotta yrittäessä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Hieman tullut mieleen mahtaisiko 6800xt tai 6900xt irrota järki hintaan, AMD sivuilta ilmeisesti vieläkin promillen mahdollisuus saada tuollainen järki hintaan, sen verran monta kokeilua tullut kyllä tehtyä jimms/proshop/yms aleista että aika epätodennäköiseltä tuntuu voittaa siinä lotossa :)
Viime viikolla sai napattua kaksin kappalein 6900XT kun itse tilasin yhden ja veli tilasi yhden. "Droppi" oli teknisten ongelmien takia vuorokauden myöhässä jonka takia bottiarmeijat loistivat poissaolollaan.
Nyt menee omassa pelikoneessa oleva AMD-kaupan 6800XT mainaamaan johonkin rigeistä ja 6900XT tulee sen tilalle (mainaamaan 99% ajasta, pelaaminen maksaa liikaa kun voi mainata).
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Kyllä sen sieltä amd saa jos haluaa, tuo discord hälytys päälle ja kirjaudut valmiiksi paypaliin.
Tuo "saa jos haluaa" on aika vahvasti sanottu. Täytyy hommata skripti ja olla valppaana, ettei niiden tunkki blockaa sua kun laitat asioita koriin skriptillä ja sitten pitää haukkana olla deletoimassa keksejä ja uutta yritystä. Hikihän siinä tulee. :rofl:

Itse olen yhdellä kädellä yritellyt skriptin kanssa silloin tällöin, mutta jotenkin tuntuu, että olen joko aina myöhässä tai sitten saan blockia sivuille ja sitten se kerta onkin ohi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 368
Viestejä
4 158 637
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom