AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
37
Oleellisempaa on ettei niitä keksejä tyhjentämällä pääse tuosta eroon. Perus IP banni näkyy siten ettei sivu lataudu ollenkaan vaan tulee selkeä virhe. Siitä pääsee eroon kekseillä.
Mä olen nyt kaksi kertaa päässyt tuosta 403-virheestä eroon pelkät keksit tyhjentämällä, jonka jälkeen tuotteen lisääminen on alkanut antamaan perinteistä "Product could not be added to cart"-virhettä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Noh, inspiroivaa sinänsä. Mä nimittäin en ole, ja yritin tuosta päästä eroon about kaikilla mahdollisilla tempuilla, VPN yhteyttä myöten.

Onneksi mulla on etäyhteys parin metrin päässä olevaan mining rigiin niin pystyn jatkamaan sillä ja maltillisemalla tahdilla...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Niinpä, vapaalla markkinataloudella tätä ongelmaa ei olisi, jos kaikki näyttikset olisi hinnoiteltu sen mukaan mitä ihmiset todellisuudessa haluavat maksaa.

Oliko joku tietty aika yleisin milloin droppi tulee?
Puoli seitsemän on seuraava hyvä aika yrittää, kerta ei vieläkään tullut. Noi kaptshat kuitenkin ovat tulleet näkyviin joten droppi ON tulossa.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
907
Jaa nyt jumi Chromeki vaikka en päivittäny sivua kun 2min välein... no eipähän tarvi enään päivystää.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Tuolla tapahtuu kyllä jotain mielenkiintoisempaa kuin vain pelkkä IP-ban. Pääsin eroon tuosta 403-ongelmasta nyt pääkoneellani (kiinteä netti), kun taas välissä yritin "puhdasta" mobiilihotspottia (eli ei koskaan AMD-seteissä käytettyä) toisella koneella (jossa sama 403-ongelma). Välissä bootteja, cachen tyhjennystä ja vaikka ja mitä. Ei myöskään tilien välistä synkkausta päällä, sillä toinen 403-koneista oli työkone.

EDIT: Eri selaimia myös kokeiltu. Ensin toimi toisella, yhden yrityksen jälkeen lakkasi toimimasta myös silläkin. Mielenkiintoista...
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Tuolla tapahtuu kyllä jotain mielenkiintoisempaa kuin vain pelkkä IP-ban. Pääsin eroon tuosta 403-ongelmasta nyt pääkoneellani (kiinteä netti), kun taas välissä yritin "puhdasta" mobiilihotspottia (eli ei koskaan AMD-seteissä käytettyä) toisella koneella (jossa sama 403-ongelma). Välissä bootteja, cachen tyhjennystä ja vaikka ja mitä. Ei myöskään tilien välistä synkkausta päällä, sillä toinen 403-koneista oli työkone.

EDIT: Eri selaimia myös kokeiltu. Ensin toimi toisella, yhden yrityksen jälkeen lakkasi toimimasta myös silläkin. Mielenkiintoista...
Itse katselin ensikerran tuota konsolea ja taitaa olla tullut turhaan edes kokeiltua tätä lottoa edelliskerroilla.... 403 pukkaa ja edes noita varastossa olevia prossuja ei saa koriin....
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Itse katselin ensikerran tuota konsolea ja taitaa olla tullut turhaan edes kokeiltua tätä lottoa edelliskerroilla.... 403 pukkaa ja edes noita varastossa olevia prossuja ei saa koriin....
Juu, konsolia kannattaa ehdottomasti pitää silmällä. Pääsin nyt eroon 403-ongelmasta myöskin tuolla työkoneellani. Älkää kysykö miten ja miksi, en nimittäin löytänyt mitään "järkevää" toistuvaa kaavaa kummastakaan. Nyt onnistuu tuo varastossa olevienkin lisäily (aiemmin 403-ongelman kanssa ei).
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 125
Itse katselin ensikerran tuota konsolea ja taitaa olla tullut turhaan edes kokeiltua tätä lottoa edelliskerroilla.... 403 pukkaa ja edes noita varastossa olevia prossuja ei saa koriin....
mä sain. tosin en halua prosessoria vaan näyttiksen
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Mullakin joo pääkoneen 403 lähti kai itsestään ajan myötä pois. Tai mahdollisesti ne resetoi siellä päässä jotain.

Kyllä musta droppi pitäisi olla tulossa koska joskus neljältä ei tullut noita kaptsha kuvia ja joskus puoli viideltä tms ne alkoi näkymään.


Vaikka sinänsä vieläkään ei ole tullut. No voihan tässä odotella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Mitäs tän dropin kanssa tapahtuu? Bavarnoldi heittämässä pyyhkeen kehään?
Mun logiikan mukaan pitäisi tulla kun missään ei ole sanottu että droppia olisi vielä tullut, ja selvästi nuo captchat väännettiin päälle pari tuntia sitten.

Mulle taas pääkoneelle tuli 403, tuo tulee niinkuin luokkaa 3 yritystä 10 minuuttiin tahdilla, tosi outoa.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
57
Please complete the reCAPTCHA challenge.

Jospa sitä käyttäs aikansa johonki fiksumpaan. Vaikkapa kaljan lipittämiseen.
 
Liittynyt
10.06.2021
Viestejä
5
Mun logiikan mukaan pitäisi tulla kun missään ei ole sanottu että droppia olisi vielä tullut, ja selvästi nuo captchat väännettiin päälle pari tuntia sitten.

Mulle taas pääkoneelle tuli 403, tuo tulee niinkuin luokkaa 3 yritystä 10 minuuttiin tahdilla, tosi outoa.
Selvä homma. Itelle tulee kans tota 403:sta tasaseen tahtiin..
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Jaaha, se oli ilmeisesti siinä. Ehkä huomenna kannattaa kärkkyä koko päivän jos ne saa tuon korjattua.

Tuo bavarnold mainitsi discordissaan
Akamai Edge DNS and GTM Status
Käännöstulokset
AMD DROP INFO: The Akamai service securing the AMD site, particularly against botting, is DEAD. Hence the no drop for the moment. For those who want to have a good time, we are LIVE on Twitch and at 6.30 p.m., new video on Youtube
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Jaaha, se oli ilmeisesti siinä. Ehkä huomenna kannattaa kärkkyä koko päivän jos ne saa tuon korjattua.

Tuo bavarnold mainitsi discordissaan
Akamai Edge DNS and GTM Status
Käännöstulokset
AMD DROP INFO: The Akamai service securing the AMD site, particularly against botting, is DEAD. Hence the no drop for the moment. For those who want to have a good time, we are LIVE on Twitch and at 6.30 p.m., new video on Youtube
Kiitokset tiedosta, +1!
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Itellä loppui kiinnostus kun huomasin, että Edgelläkin tuli 403 välittömästi kun meni sivuille ja painoi jotain nappia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Mutta tuo on just että jos Digital River käynnistää noita droppeja USA:sta käsin, niin niillä on työpäivä loppumassa tässä. Eikö silloin kun se yllätyksellinen droppi tuli joskus perjantaina kun torstai oli epäonnistunut, niin se tuli täysin randomisti joskus kahdelta iltapäivällä.

Silloin just parhaiten voittaa sellaiset joilla on joku botti aktiivisesti tarkkailemassa sivua.
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
37
Nyt siellä tulee vaan, että "The page you are trying to access is currently unavailable". Jos kohta sitten tapahtuis jotain.

Mutta tuo on just että jos Digital River käynnistää noita droppeja USA:sta käsin, niin niillä on työpäivä loppumassa tässä.
Eihän se ole jenkeissä itärannikollakaan kello vasta kuin 13:00.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Partalertissa höpistään taas noista CATeista ja bavarnoldin discordista tuli hälytys. Ei kyllä yhtään tiedä mitä tulee tapahtumaan.


Tuollaista siellä just linkattiin.
For anybody that is new or doesn't know what CAT15 or CAT16 is, it is a error code given by the Digital River's API (Digital River deals with the AMD shop) which help to indicate a drop soon and which cards will drop. CAT15 means no drop yet, CAT16 means drop soon. There is a telegram channel which you can join to look for that on Thursdays: AMD Drop Check. No, don't ask how to check for the CAT15/16 error yourself, there is no point, just use the telegram channel.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
37
Tuolla Telegramissa on tullut nuo CAT16-ilmoitukset jo klo 16:30, eli aika pitkä "soon" kyseessä. Tuskin tuo droppi kuitenkaan on voinut vielä mennä, kai siitä olisi jostain kuultu jo.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
128
Tuolla Telegramissa on tullut nuo CAT16-ilmoitukset jo klo 16:30, eli aika pitkä "soon" kyseessä. Tuskin tuo droppi kuitenkaan on voinut vielä mennä, kai siitä olisi jostain kuultu jo.
Aivan varmasti joku olisi ilmoittanut, jos olisi kortin saanut maksettua.
 
Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
17
...ja mitä captchan kuviin tulee, niin mun mielestä ne saattaa tulla aina kun näpyttelee riittävän pitkään jotain ostoskoriin, milloin tahansa, mihin aikaan tahansa. Koska mulle niitä ei tule "alkuun" kun aloittelen näpyttelemään, mutta joidenkin klikkailujen jälkeen alkaa tulemaan. Ikäänkuin captcha menee "tiukemmaksi" siinä vaiheessa kun sitä on hakannut riittävästi. Yhtälailla välillä tulee kahdetkin captchat peräkkäin ennen kun se menee läpi. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 721
Niin tää on siis tälläinen että ne tulee (luultavasti) randomisti perjantaina. Eikun silloin kerran tuli yhdeksältä kymmeneltä illalla. Jotenkin muistelinsin että se olisi ollut kahdelta päivällä. Mutta eikö joskus tullut perjantaiyöllä kanssa?


Mä olen ainakin tältä päivältä luovuttanut. Toki pidän nyt discordin hälytyksen päällä jonkin aikaa kunnes menen nukkumaan.



Yleensä jos droppi tulee ajallaan niin tuo partalertin hälytys tulee myöhässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
116
Tämän päiväinen arvonta oli aika turhauttava kokemus. Pitkästä aikaa oli mahdollisuus kokeilla onnea ja viidestä saakka seurannut tilannetta. Lopulta koko droppi taisi jäädä tulematta...
 
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
116
Tämän päiväinen arvonta oli aika turhauttava kokemus. Pitkästä aikaa oli mahdollisuus kokeilla onnea ja viidestä saakka seurannut tilannetta. Lopulta koko droppi taisi jäädä tulematta...
sama homma mutta ehkä meillä on hieman liian kovat odotukset, kuitenkin aika harva noita kortteja loppupeleissä saa :D
 
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
116
sama homma mutta ehkä meillä on hieman liian kovat odotukset, kuitenkin aika harva noita kortteja loppupeleissä saa :D
Eipä tosiaan ole mikään varma saanti näiden kanssa, mutta olisi edes päässyt yrittämään ja sitä kautta taas pettymään.
 
Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
41
sama homma mutta ehkä meillä on hieman liian kovat odotukset, kuitenkin aika harva noita kortteja loppupeleissä saa :D
Varmaan olen jonkinlainen oman elämäni lottovoittaja, kun heti ensimmäisellä kerralla skriptin kanssa keväällä natsasi tuo 6800 XT Midnight Black :D Toivottavasti täältä mahdollisimman moni tarvitsija saisi noita, nimenomaan omaan pelikäyttöön :)
 
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
116
Varmaan olen jonkinlainen oman elämäni lottovoittaja, kun heti ensimmäisellä kerralla skriptin kanssa keväällä natsasi tuo 6800 XT Midnight Black :D Toivottavasti täältä mahdollisimman moni tarvitsija saisi noita, nimenomaan omaan pelikäyttöön :)
Sä voitkin sitten koittaa onneas uudestaan ja jos taas tärppää niin ostan sen sulta pois ovh + postit + pikku vaivanpalkka :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
310
Varmaan olen jonkinlainen oman elämäni lottovoittaja, kun heti ensimmäisellä kerralla skriptin kanssa keväällä natsasi tuo 6800 XT Midnight Black :D Toivottavasti täältä mahdollisimman moni tarvitsija saisi noita, nimenomaan omaan pelikäyttöön :)
Ensimmäisellä yrityksellä ilman mitään skriptejä Midnight Black ilmestymispäivänä koriin ja kotiin :cool:

Tosin niitä taisi olla helpompi saada, kun ilmestymispäivä oli keskiviikko, eikä suurin osa porukasta varmaankaan odottanut droppia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 500
Viestejä
4 201 556
Jäsenet
70 914
Uusin jäsen
higvlad

Hinta.fi

Ylös Bottom