Se hinta pomppii jatkuvasti, useamman kerran päivänkin aikana. En tiedä määräytyykö se $/€ suhteessa.Nyt on AMD nostanut hintoja kaupassaan hitusen , eikös 6900xt ollut alle tonnin vielä äskettäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se hinta pomppii jatkuvasti, useamman kerran päivänkin aikana. En tiedä määräytyykö se $/€ suhteessa.Nyt on AMD nostanut hintoja kaupassaan hitusen , eikös 6900xt ollut alle tonnin vielä äskettäin.
Juurikin siitä näyttäisi johtuvan, jos kattoo (esim. VPN:n avulla) kaupan jenkkiversiota niin hinnat ennallaan. Eurohinnoissa toki myös joku alv:n tapainen päällä.Se hinta pomppii jatkuvasti, useamman kerran päivänkin aikana. En tiedä määräytyykö se $/€ suhteessa.
Piti vähän hieraista silmiä kun Jimms myy 6080 XT 1319€ Asus Radeon RX 6800 XT TUF Gaming - OC Edition -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 1 319,90€
Tilasin ton Verkkokauppa.com 899€, jossa sielläkin hinta noussut 150€. Ihan järkyttäviä hinnankorotuksia. Eihän tota kehtaa laittaa koneeseen kiinni jos saa 400-500€ profittia myymällä eteenpäin kaupanhinnoilla![]()
Ok , Ei sitten taida olla ihan heti tulossa minulle....15.11 tilattu Multitronicilta tuo sama 6800XT SE-malli, ei oo kuulunu mitään. Laitoin kyselyä sinne tänään.
Eikös AMD itse ole sanonut, että myy omassa kaupassaan tuotteita referenssihinnoin ja suosittelee jälleenmyyjiä tekemään samoin? Uskon että hinnat tulevat pysymään samana, eri asia sitten tuleeko mitään myyntiin.Jotenkin tuntuu kun seuraa tätä hintakehitystä, niin ei varmaan AMD:n omaan kauppaan tulevia refuja myydä tuolla hinnalla mitä siellä nyt on esim. 6800 XT hintaan 647,29 €. Veikkaan että kyllä ne hinnat pomppaa useamman satasen, jos niitä sinne saadaan joskus myyntiin.
Eikös AMD itse ole sanonut, että myy omassa kaupassaan tuotteita referenssihinnoin ja suosittelee jälleenmyyjiä tekemään samoin? Uskon että hinnat tulevat pysymään samana, eri asia sitten tuleeko mitään myyntiin.
Ilmottele mitä sieltä sanoivat15.11 tilattu Multitronicilta tuo sama 6800XT SE-malli, ei oo kuulunu mitään. Laitoin kyselyä sinne tänään.
Ilmottele mitä sieltä sanoivat
Pitäsköhän myydä talo pois ja ostaa ni vois ehkä sanoo et omistaa maailman kalleimman 6800:senEhkä kallein RX 6800 mihin törmännyt, linkki: Gigantin sadan tonnin RX 6800. Tuon saa ostoskoriin mutta tokkopa visa enää hyväksyy![]()
Näin me jouduimme tekemään. Pidämme kyllä tilaukset tukkureille avoinna ja koitamme saada jonottajille kortteja, mutta näissähän on ollut nolla saatavuus... 3000 sarjan Nvidioissa on sentäs ollut jotain saatavuutta. Heti jos tukkurit toimittaa kortteja, niin sitten kyllä taas listataan verkkokauppaan...Näyttäisi Datatronic pudottaneen koko 6800 -sarjan pois valikoimasta. Ainakaan itse en löytänyt enää...
RX 6800 kortista saa maksaa jo 1150€Ei vissiin ollu näitä vielä laitettu.. suoraan hyllystä.
6800 1149.90€
![]()
Asus Radeon RX 6800 ROG Strix - OC Edition -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 989,90€
Lähde lentoon ROG Strix Radeon™ RX 6800 yhdistää alan johtavan jäähdytysratkaisun järeään suorituskykyyn sekä useisiin lisämukavuuksiin. Pwww.jimms.fi
6900XT 1819.90€
![]()
Asus Radeon RX 6900 XT TUF Gaming - OC Edition -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 999,90€
Asus Cashback 200€ hyvitys! Luonteeltaan TUF TUF GAMING Radeon™ RX 6900 XT on sinnikäs peto, jossa on kova metallikuori, supertehokas j&auwww.jimms.fi
RX 6800 kortista saa maksaa jo 1150€- Onhan siinä kaksinkertainen hinta versus AMD referenssi korttiin heidän omasta verkkokaupasta.
Ja jos vaan tärppää niin AMD kaupasta saa halvemmalla sen 6900 XTPari sataa enemmän nii sais jo 6900 xt:n verkkiksestä
Sama kortti tuli tännekin, tilattu 9.12. Verkkokaupasta - hinta pompsahti seuraavana päivänä saapumisesta 120 € ylöspäin! Julkaisupäivän tilauksista ei pahemmin kuulunut. Lämmöt vakiona tällä kortilla on kyllä yllättävän alhaiset (pysyy 65 C Cyberpunkissa Ultralla).MSI Radeon RX 6800 XT GAMING X TRIO tänään kotiutunut Verkkokaupasta. Tilasin 17.1 ja tänään pääsi poika kotiin. Joulukuusta asti odotellut mikä arpa tärppää, mutta tämä oli ässä joka yllätti iloisesti.
1150e non xt mallista, huhNäyttäis olevan hyllyssä 12 kpl
![]()
Lähde lentoon ROG Strix Radeon™ RX 6800 yhdistää alan johtavan jäähdytysratkaisun järeään suorituskykyyn sekä useisiin lisämukavuuksiin. Pwww.jimms.fi
No joo aivan, siks niitä onkin varmaan hyllyssä1150e non xt mallista, huh
Oma botti ilmoitti heti ja menin koneelle ostamaan, naputtelin vielä tiedotkin. Voin jakaa kyllä tuon oman python scriptin jos joku haluaa senJuu ei kyl paljoa hyötyä näistä boteista ku omaki ilmoitti 18:08 ja sain puhelun lopetettua 18:09 niin ei voi enää lisätä koriin 6800 XT![]()
Mä jaoin täällä jo omani Powershell koodini niin sen suhteen ei ole tarvetta mulle, mulla toi oli ajastettuna 3min välein + up to 2min random delay niin oli tuossa 18:05:10 ja 18:08:09 mennyt läpi, ilmeisesti nuo kolme minuuttia oli kuitenkin kriittisetOma botti ilmoitti heti ja menin koneelle ostamaan, naputtelin vielä tiedotkin. Voin jakaa kyllä tuon oman python scriptin jos joku haluaa sen
Hienoa että joku taas sai järkihintaisen kortin! Ikinä en ole tommosta scriptiä käyttänyt, mutta kai se on opeteltava jos haluaa noita saada. Mulle kelpais scripti, kiitos!Oma botti ilmoitti heti ja menin koneelle ostamaan, naputtelin vielä tiedotkin. Voin jakaa kyllä tuon oman python scriptin jos joku haluaa sen
Oma botti ilmoitti heti ja menin koneelle ostamaan, naputtelin vielä tiedotkin. Voin jakaa kyllä tuon oman python scriptin jos joku haluaa sen
Olisin kanssa kiinnostunut jos vielä viitsit hieman ohjeistaa kuinka sitä käytetäänSaako sen ilmoittamaan myös 6800XT:stä kun nyt ilmeisesti oli kyse 6900XT:stä?
Voisko joku botin omistaja laittaa mulle YV:tä? Voin maksaa vaivanpalkkaa 50€ jos ostat mulle yhden 6800 XT:nja maksan tottakai ite kortinki
![]()
Ihan mielellään käytän tätä Vega 64 vielä, kun nuo hinnat on tuollaisia, jos tuolla hinnalla lähtevät vielä varastosta, niin eiköhän siellä Jimmsillä osata nostaa niitä hintoja vielä lisääkin. se olis about tuplahinta tuolla 6800:lla ja semmoinen +80% hinta tuolla 6900XT:llä referenssikortteihin verrattuna.Vai että botti-ostoksille pitäisi kaikkien nyt ryhtyä. Tuollahan tuota korttia on hyllyssä vaikka huru mykke.
![]()
Asus Radeon RX 6900 XT TUF Gaming - OC Edition -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 999,90€
Asus Cashback 200€ hyvitys! Luonteeltaan TUF TUF GAMING Radeon™ RX 6900 XT on sinnikäs peto, jossa on kova metallikuori, supertehokas j&auwww.jimms.fi
![]()
Olisin halukas kokeilemaan bottia. Käyttöohjeet taidan tarvita että siitä jotain tulee.Oma botti ilmoitti heti ja menin koneelle ostamaan, naputtelin vielä tiedotkin. Voin jakaa kyllä tuon oman python scriptin jos joku haluaa sen
Mulla sama, ohjeineen voisin ottaa testiin!Olisin halukas kokeilemaan bottia. Käyttöohjeet taidan tarvita että siitä jotain tulee.