AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 064
Oli itselläni 6800XT jo selaimessa ja hetken mietin tilaanko, halpa hinta tosiaan, mutta ehdin jo laittaa koneeseen 3070 niin taidan hypätä pois ja mennään tuolla seuraavaan sukupolveen.
Tuo olisi Radeon varmaan mennyt eteenpäin kuitenkin.

Parin minuutin mietiskelyn jälkeen ja selaimen refresh jälkeen olikin jo out of stock
 
Liittynyt
08.11.2020
Viestejä
20
Mahtokohan kellään jäädä RTX 3070 ylimääräseks kun tuli napattua LEET linkillä Radeoni? Gigantti möhli nyt oman RTX 3070 lähetyksen ja menikin tammikuun puolelle.o_O

EDIT: 3070 on nyt plakkarissa! Iloiset hetket pelien maailmassa koittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.12.2020
Viestejä
4
Ne jotka ei saanut korttia tilattua, niin kahtena aiempana maanantaina 23.11 ja 30.11 oli about 17:30 Suomen aikaan tullut amd:n sivuille hetkeksi lisää kortteja. Tän viikon maanantaina ei tullut, ja varmaan säästivät ne kortit tohon tiistain RX6900XT julkaisuun. Eli jos ei tule jo aiemmin lisää, niin kannattaa ainakin ensi maanantaina käydä katsomassa olisiko taas lisää kortteja.
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Ne jotka ei saanut korttia tilattua, niin kahtena aiempana maanantaina 23.11 ja 30.11 oli about 17:30 Suomen aikaan tullut amd:n sivuille hetkeksi lisää kortteja. Tän viikon maanantaina ei tullut, ja varmaan säästivät ne kortit tohon tiistain RX6900XT julkaisuun. Eli jos ei tule jo aiemmin lisää, niin kannattaa ainakin ensi maanantaina käydä katsomassa olisiko taas lisää kortteja.
Todennäköisesti tulee koska silloin laittavat myyntiin ne jotka oli tilattuna/varattuna mutta joissa sitten tarkistuksissa oli jotain maksuongelmia tms. ja tilaus peruttiin. Voi tulla tämän eilisen hässäkän takia aika paljonkin uudelleen myyntiin.
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
25
Nyt tuli vasta omaan 6800XT tilaukseen Shipping confirmation: 16:28 (9.12.20).
Order Confirmation: 17:33
Payment 17:24 (Paypal)

nyt tilassa Order Status: Order Complete ja DHL tracking number tiedossa.
 
Liittynyt
11.11.2020
Viestejä
10
6800XT

17:56 Paypal
17.57 Order Submitted
19:34 Order Confirmation

Vielä ei näy shipment confirmationia, mutta jospa se joskus sieltä tulisi. Katevaraus näkyy kortilla ja status AMD:n sivuilla on Order in Process.
16:41 tuli shipping confirmation. Noinkohan nyt lähtisi loputkin eilen tilatuista kohti Suomea?
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
12
Ei tuo taida ihan tilausjärjestyksessä mennä. Jos minäkin olen tilannut 17:38 ja mun tilaus peruttiin ja ihmisiä jotka on tilanneet 17:45 - 17:55 ovat saaneet jo seurantatunnksetkin.
Sultahan puuttu osotetiedot tai oli jotain niissä häikkää jos muistan oikein? korjaa jos olen väärässä. Joka tapauksessa luin redditistä että ihan linjassa peruivat kaikki tilaukset aiemmilta dropeilta ja releasista joissa osoitetiedot puuttuivat tai niissä oli jotenkin liikaa häikkää. Ja siis tämän kertoi useampi redditiläinen, topicia en enää muista mutta olivat ainakin silloin kun 6800XT julkaistiin.
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
192
No voi kiesuksen p**kele!!! Nyt luki order complete ja seurantatunnus ilmaantui:):lol::p Tää kikkailu tais onnistua myös meitsin osalta. Muuten ois joutunu kaivaan gtx 460:n jostain varaston perältä, kun kerran menin jo myymään 2060:n.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Sultahan puuttu osotetiedot tai oli jotain niissä häikkää jos muistan oikein? korjaa jos olen väärässä. Joka tapauksessa luin redditistä että ihan linjassa peruivat kaikki tilaukset aiemmilta dropeilta ja releasista joissa osoitetiedot puuttuivat tai niissä oli jotenkin liikaa häikkää. Ja siis tämän kertoi useampi redditiläinen, topicia en enää muista mutta olivat ainakin silloin kun 6800XT julkaistiin.
Tarkistin asian siitä tilausseurannasta sähköpostilla ja kortin numeroilla ja siellä näkyi/näkyy edelleen, että sekä mun laskutusosoite että toimitusosoite on molemmat ihan oikein ja täsmäävät.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
34
Hyvä nähdä että taas rekisteröidään paketteja ainakin seurantaan asti. Nyt on hyvin toiveikkaat fiilikset, vaikka vahvistusviesti tulikin vasta aamuyöllä.
 

fascia

Vesinokkaeläin
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Vielä näkyy katevaraus tilille ja order in process AMD:n sivuilla. Saas nyt nähdä meneekö läpi vai ei, ihme häikkää taas ollut Nordean korteilla. Itsellä on maaraja Suomeen kassakäyttöön ja internet-käyttö sallittu ja kyllä tällä tavalla on aiemmin onnistuneet ostot internetistä muualta kuin Suomesta.

Tiedä sitten myivätkö enemmän kuin oli jaossa ja jää odottamaan seuraavaa lastia, 14-21 päivää oli toimitusaika.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
62
Oli se omakin tilaus (6800xt) lähtenyt eilen illalla amsterdamista kohti suomea. Erittäin nopeaa toimintaa kyllä korttien lähetyksessä. Kunhan seuranta näyttää paketin menevän suomessa niin pitää perua jimmssin nitro+ tilaus (16.07) ja verkkokaupan kummatkin nitromallit. En ois uskonu tänvuodenpuolella saavani uutta rautaa koneeseen kiinni! :cool:
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
395
Helpottavaa lukea että shipping confirmation viestejä alkanut taas satamaan - saa nähdä osuuko omalle kohdalle.

Alkaa tulemaan vainoharhaiseksi tässä jo - itselläkin Nordea kortti, onko siinä ongelmaa?

Kirjoitin myös paikkakunnan ilman Ääkkösiä (kun joku täällä puhu että DHL ollu ongelmia skandien kanssa) - ettei nyt siihen kaadu ettei löydä oikeaa kaupunkia...
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
Oli muuten eilen linkin postaamisen aikaan yli 6500 ihmistä selaamassa foorumia. :woot:

DHL sanoo "Departed Facility".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Voi isäkissan vittu sentään. :rofl::rofl:

Mulla on ollut 500 euron turvaraja tossa maksukortissa. Tuleeko tuo automaattisesti, kun kortti vaihtuu, koska voisin vaikka vannoa, että olen sitä nostanut ja olenhan minä isompia ostoksia aiemminkin netissä tehnyt? Tuolla nettipankissa ei erikseen lue, että koskeeko se vain fyysisiä ostoja vai myös nettiostoja. Mutta miksipäs se ei koskisi myös nettikäyttöä? Jos tuo oli nyt se syy, miksi multa jäi kortti saamatta, niin taidanpa rangaista itseäni ja pakotan itseni katsomaan koko viikonlopun Kauniita ja Rohkeita.
 

JosseTheRedman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
244
Alkaa tulemaan vainoharhaiseksi tässä jo - itselläkin Nordea kortti, onko siinä ongelmaa?
Todellakin, ja itselläni vielä ensimmäinen verkko-ostos Nordean kortilla pankin vaihdon jälkeen. Toki käytin PayPalia, niin tuokin tuonee oman soppansa tähän. Noh oma tilaus jumissa toivottavasti sen takia, että 6900XT:t ei vielä liiku.
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
12
Itelläkin tuli nyt 6800XT shipping confirmation ja tracking number DHL tiedossa!!! <3 Oi oi, saa Radeon 5850 1GB kyytiä ja kerralla kuusitoistakertaistuu mm. muistit. <3 Tilaus tehtiin 17:30, Order confirmation 20:17 tjms, Shipping confirmation seuraavana päivänä n. 16:50. Btw, osaako kukaan sanoa aiheuttaako esim. OBS millään tavalla enemmän lagia tai muuta viiveitä yms peliin striimatessa jos on kuitenkin 5900X prossuna ja muutenkin osat kunnossa? Siis verraten siihen että käyttäisi Nvidian Shadowplayta jollain 3000-sarjan näyttiksellä. Nvidian shadowplayhan pyörii hardware-encoderilla.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 768
Itelläkin tuli nyt 6800XT shipping confirmation ja tracking number DHL tiedossa!!! <3 Oi oi, saa Radeon 5850 1GB kyytiä ja kerralla kuusitoistakertaistuu mm. muistit. <3 Tilaus tehtiin 17:30, Order confirmation 20:17 tjms, Shipping confirmation seuraavana päivänä n. 16:50. Btw, osaako kukaan sanoa aiheuttaako esim. OBS millään tavalla enemmän lagia tai muuta viiveitä yms peliin striimatessa jos on kuitenkin 5900X prossuna ja muutenkin osat kunnossa? Siis verraten siihen että käyttäisi Nvidian Shadowplayta jollain 3000-sarjan näyttiksellä. Nvidian shadowplayhan pyörii hardware-encoderilla.
Jos ei ole tarkoitus streamata, vaan vain tallentaa klippejä, niin isompia ongelmia ei ole sillä voit käyttää AMD:n omaa hardisenkooderia. Strematessa kaistarajoitettuihin palveluihin kuten twitchiin rautaenkooderi ei tuota yhtä hyvää jälkeä kuin prossu/nvidian enkooderi. 5900x varmaan jaksaa upeasti enkoodata pelin kanssa samanaikaisesti ilman kummempia ongelmia.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
263
Voi isäkissan vittu sentään. :rofl::rofl:

Mulla on ollut 500 euron turvaraja tossa maksukortissa. Tuleeko tuo automaattisesti, kun kortti vaihtuu, koska voisin vaikka vannoa, että olen sitä nostanut ja olenhan minä isompia ostoksia aiemminkin netissä tehnyt? Tuolla nettipankissa ei erikseen lue, että koskeeko se vain fyysisiä ostoja vai myös nettiostoja. Mutta miksipäs se ei koskisi myös nettikäyttöä? Jos tuo oli nyt se syy, miksi multa jäi kortti saamatta, niin taidanpa rangaista itseäni ja pakotan itseni katsomaan koko viikonlopun Kauniita ja Rohkeita.
Juu joku tommonen se on oletuksena. Arvelinkin että jotain tälläistä varmaan takana
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
55
Helpottavaa lukea että shipping confirmation viestejä alkanut taas satamaan - saa nähdä osuuko omalle kohdalle.

Alkaa tulemaan vainoharhaiseksi tässä jo - itselläkin Nordea kortti, onko siinä ongelmaa?

Kirjoitin myös paikkakunnan ilman Ääkkösiä (kun joku täällä puhu että DHL ollu ongelmia skandien kanssa) - ettei nyt siihen kaadu ettei löydä oikeaa kaupunkia...
Itse tilasin Nordean kortilla suoraan ilman mitään ongelmia.
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
12
Tästä
Jos ei ole tarkoitus streamata, vaan vain tallentaa klippejä, niin isompia ongelmia ei ole sillä voit käyttää AMD:n omaa hardisenkooderia. Strematessa kaistarajoitettuihin palveluihin kuten twitchiin rautaenkooderi ei tuota yhtä hyvää jälkeä kuin prossu/nvidian enkooderi. 5900x varmaan jaksaa upeasti enkoodata pelin kanssa samanaikaisesti ilman kummempia ongelmia.
Toivotaan näin koska itse olen todella herkkä kaikille lageille ja muille mitä tulee kilpailulliseen pelaamiseen, laddereihin yms. Vie maun hommasta kun ruutu ei pysy hiiren ja liikkeiden mukana.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Juu joku tommonen se on oletuksena. Arvelinkin että jotain tälläistä varmaan takana
Jep. Loppujen lopuksi aika looginen virhe. Tympeää, että Nordea Wallet ilmoitti kortin käytöstä ja vasta parin tunnin päästä tuli, että maksu peruuntui. Jos se olisi heti peruuntunut, niin olisin jopa saattanut arvata syyn. Ihmettelen myös, että miksi tilaus ylipäätään meni läpi, luulisi, että se maksu blokkaantuu välittömästi ja tilaus keskeytyy virheeseen. Olisin vielä todennäköisesti ehtinyt korjata tilanteen. Harmi. Tämä unohdus nyt maksoi mulle pari sataa euroa potentiaalisesti.
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Jep. Loppujen lopuksi aika looginen virhe. Tympeää, että Nordea Wallet ilmoitti kortin käytöstä ja vasta parin tunnin päästä tuli, että maksu peruuntui. Jos se olisi heti peruuntunut, niin olisin jopa saattanut arvata syyn. Ihmettelen myös, että miksi tilaus ylipäätään meni läpi, luulisi, että se maksu blokkaantuu välittömästi ja tilaus keskeytyy virheeseen. Olisin vielä todennäköisesti ehtinyt korjata tilanteen. Harmi. Tämä unohdus nyt maksoi mulle pari sataa euroa potentiaalisesti.
Mikä ihmeen turvaraja sulla on joka rajoittaa luottokortin käyttöä? Ei Nordealla sellaista tietääkseni ole ollenkaan. On vain käteisnostoraja ja maksuraja automaateilla ja Electronilla. Vai tarkoititko luottorajaa?

Mulla on paljon pienemmät turvarajat kun sulla ja koskaan ei ole ollut ongelmia nettimaksujen kanssa. Luottoraja on sitten vähintään "riittävä" ihan mihin tahansa.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
18
6800 XT Nitro+ SE lähti tänään jimmsiltä postiin ja postin arvio, että huomenna noudettavissa klo 17:00 jälkeen. Tällä kertaa erittäin nopeaa toimintaa jimmsiltä vaikka välillä tilauksissa on kestänyt enkä maksanut nopeasta toimituksesta. Huikeeta saada tuosta kolmen kortin erästä. Eilen tilattu 6900XT vieläkin order in process tilassa ja se jää nyt ylimääräiseksi, kun viestin mukaan sitä ei voi enään perua vaikka sen voisi kyllä lähettää takaisin amdeen sivujen mukaan. Joulua ei sittenkään peruttu.
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
246
6800 XT Nitro+ SE lähti tänään jimmsiltä postiin ja postin arvio, että huomenna noudettavissa klo 17:00 jälkeen. Tällä kertaa erittäin nopeaa toimintaa jimmsiltä vaikka välillä tilauksissa on kestänyt enkä maksanut nopeasta toimituksesta. Huikeeta saada tuosta kolmen kortin erästä. Eilen tilattu 6900XT vieläkin order in process tilassa ja se jää nyt ylimääräiseksi, kun viestin mukaan sitä ei voi enään perua vaikka sen voisi kyllä lähettää takaisin amdeen sivujen mukaan. Joulua ei sittenkään peruttu.
No sille sun 6900 varmasti löytyy täältä ottaja :) itse odottelen kanssa jos vaikka ne postittais nyt tuon 6900 tulemaan joskus sieltä -.-
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
18
No sille sun 6900 varmasti löytyy täältä ottaja :) itse odottelen kanssa jos vaikka ne postittais nyt tuon 6900 tulemaan joskus sieltä -.-
Heti tuon viestin laittamisen jälkeen tuli yksi halukas. :D

Edit: ja myyty samaan hintaan kuin ostettu eli ei enään yhteydenottoja kiitos. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188


Tässä taitaa olla yksi ensimmäisistä kotiin asti kannetuista AIB-malliston korteista, Jimm'stä kotiutettu juuri. Aika täydellinen ajoitus Cyberpunkia ajatellen, jota silmälläpitäen tässä syksyn aikana toivoin korviketta 2060:lle. :)
Ai niitä on oikeesti olemassa... :geek:
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
6800 XT Nitro+ SE lähti tänään jimmsiltä postiin ja postin arvio, että huomenna noudettavissa klo 17:00 jälkeen. Tällä kertaa erittäin nopeaa toimintaa jimmsiltä vaikka välillä tilauksissa on kestänyt enkä maksanut nopeasta toimituksesta. Huikeeta saada tuosta kolmen kortin erästä. Eilen tilattu 6900XT vieläkin order in process tilassa ja se jää nyt ylimääräiseksi, kun viestin mukaan sitä ei voi enään perua vaikka sen voisi kyllä lähettää takaisin amdeen sivujen mukaan. Joulua ei sittenkään peruttu.
Tässä näkyy tuo massiivinen tilausten peruuttaminen suomalaisista verkkokaupoista eilisestä johtuen. Jonot nytkähti ja nytkähtää eteenpäin paljon.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 624
Tässä jotenkin epätoivosena tulee vainoharhaiseksi ja tulee seurattua tätä ketjua tiuhaan, jos sattuisi tuurilla tulemaan lisää näyttiksiä myyntiin AMD:n sivuille..:rofl::x3:
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 139
Peruin powercolor 6800 fighter tilauksen. Olin ehkä 10 jonossa. Ei riittäny jimmsiltä mulle säälittävästä 5kpl erästä, ni menin palit 3070 tielle joka saapuu toivottavasti huomenna
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 337
Tätä ei ole tainnut tulla vastaan vielä muilla. Eli sain eilen tilattua 6800XT:n mainiosti linkkiä käyttäen ja rahat lähti tililtä jne. normaalisti ja olen saanut kaikki AMD:n meilit tilaukseen liittyen. Tilaukseni on myös suhteellisen alkupäässä AMD:n lähettämän seurantanumeron perusteella, ja AMD:n sivujenkin mukaan tilaus on lähetetty...kuitenkin kun menen DHL:n sivuille katsomaan niin juuri minun seurantanumerolla ei löydy mitään. Katsoin vielä kymmenkunta seurantanumeroa ennen ja minun jälkeen, ja kaikissa niissä oli paketti matkalla Suomeen.

Eihän tämä nyt voi enää tässä vaiheessa epäonnistua jotenkin että AMD <> DHL väli on jotenkin onnistunut hävittämään mun paketin jo tässä kohtaan :D

Tänä aamuna Jimms lähetti viestin että 3070 on nyt matkalla minulle ja aluksi söi miestä tuo kun pitää sitten se palauttaa jne. mutta taitaa olla parempi ottaa tuo 3070 käyttöön kuitenkin varmuuden vuoksi. Muut 3070 tilaukset kyllä peruutin mutta jätin vielä varalle arvat yhteen AIB 6800 XT ja yhteen 3080:n...olisin halunnut saada vaan kaikki nuo peruutettua mutta ei uskalla vielä.

Miksi tämä elämä on näin vaikeata? :)
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Tätä ei ole tainnut tulla vastaan vielä muilla. Eli sain eilen tilattua 6800XT:n mainiosti linkkiä käyttäen ja rahat lähti tililtä jne. normaalisti ja olen saanut kaikki AMD:n meilit tilaukseen liittyen. Tilaukseni on myös suhteellisen alkupäässä AMD:n lähettämän seurantanumeron perusteella, ja AMD:n sivujenkin mukaan tilaus on lähetetty...kuitenkin kun menen DHL:n sivuille katsomaan niin juuri minun seurantanumerolla ei löydy mitään. Katsoin vielä kymmenkunta seurantanumeroa ennen ja minun jälkeen, ja kaikissa niissä oli paketti matkalla Suomeen.

Eihän tämä nyt voi enää tässä vaiheessa epäonnistua jotenkin että AMD <> DHL väli on jotenkin onnistunut hävittämään mun paketin jo tässä kohtaan :D

Tänä aamuna Jimms lähetti viestin että 3070 on nyt matkalla minulle ja aluksi söi miestä tuo kun pitää sitten se palauttaa jne. mutta taitaa olla parempi ottaa tuo 3070 käyttöön kuitenkin varmuuden vuoksi. Muut 3070 tilaukset kyllä peruutin mutta jätin vielä varalle arvat yhteen AIB 6800 XT ja yhteen 3080:n...olisin halunnut saada vaan kaikki nuo peruutettua mutta ei uskalla vielä.

Miksi tämä elämä on näin vaikeata? :)
Ei kannata pelästyy viellä. Itellä ei eilen illalla/ yöllä mitään näkyny DHL sivulta. Aamulla oli ilmestyny kirjaukset ja aika leimat. Voi olla joku järjestelmä härö niitten päässä.
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Tää on oikeasti mielenkiintoinen uutinen. He ovat tehneet loistavia strategisia päätöksiä.

1) AIB:n katteet kuulema pieniä, joten ei ole mielenkiintoa tehdä halvempia malleja eli tekevät kalliita jolloin ne ei myy
2) nVidia parantaa juoksuaan joten ottamalla itse toimitusketjun hallintaan saavat nopeammin kassaan rahaa ja markkinaosuutta kun kilpailija myy ei-oota.
3) Saavat keskettyä jakelua yhdelle sopimusvalmistajalle joka tekee nämä refut joten hinta/yksikkö laskee ja logistiikkakulut pienenee läpi koko ketjun
4) Myyvät suoraan Rotterdamista satamavarastoista eikä tarvitse kuskailla pieniä eriä ympäri eurooppaa. Laiva satamaan, kontti ulos ja varastoon ja nettiin myynti päälle ja tavara kotiin "suoraan laivasta". DHL on takuulla laittanut oman pisteen varastoa palvelemaan ja todennäköisesti huolehtii samalla erien huolinnan ja tullauksen.
5) Tukkureiden katteet eivät paisu koska myyvät keskitetysti sopimuksella pienestä preemiosta mahdollisesti yhden tukkurin tietojärjestelmän kautta
...

Tuo on todella hyvä päätös sekä yhtiön että kuluttajan kannalta. Siellä on joku oikeasti kartalla yrityssuunnittelun puolella ja tehnyt oikeita johtopäätöksiä kokonaisuuden kannalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Minusta oli äärimmäisen typerää ylipäätänsä sanoa julkisuuteen aiemmin, että REF mallien tuotanto loppuu jo ensi vuoden alussa. Olisivat pitäneet omana tietonaan. Nyt se lisäsi vaan epätoivoa ja kaaosta myynnissä. Osa olisi varmaan jäänyt odottamaan rauhallisempia aikoja tilata suosiolla. Vaikka se olisikin lopetettu niin siinä vaiheessa olisi ollut jo muuta tarjontaa markkinoilla enemmän.

Hyvä juttu jos jatkavat näin "oman" tuotteen myyntiä ja valmistusta
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Minusta oli äärimmäisen typerää ylipäätänsä sanoa julkisuuteen aiemmin, että REF mallien tuotanto loppuu jo ensi vuoden alussa. Olisivat pitäneet omana tietonaan. Nyt se lisäsi vaan epätoivoa ja kaaosta myynnissä. Osa olisi varmaan jäänyt odottamaan rauhallisempia aikoja tilata suosiolla. Vaikka se olisikin lopetettu niin siinä vaiheessa olisi ollut jo muuta tarjontaa markkinoilla enemmän.

Hyvä juttu jos jatkavat näin "oman" tuotteen myyntiä ja valmistusta
Joo, ja se estää tehokkaasti hintojen tolkutonta nousua eli saavat markkinaosuutta. Ei jälleenmyyjät voi myydä tuotetta +50% jos saa viikon toimitusajalla edullisesti suoraan valmistajalta. Tulee muistaa että tällä suoramyynnillä erittäin todennäköisesti saavat enemmän katetta per tuote kun myynnistä normaalin jakeluketjun kautta. Tällä menettelyllä voittaa kaikki (muut paitsi trokarit, ahneet tukkurit ja vielä ahneemmat jälleenmyyjät).
 
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
140
Itsekkin sain tilauksen läpi 6800xt:stä. Rahat kelpasivat paypalin kautta, mutta sähköpostiin ei saapunut mitään vahvistusta tilauksesta. Täällä taisi olla muitakin samassa tilanteessa. Oletteko vieläkään saanet mitään vahvistusta tilauksesta?
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
198
Itsekkin sain tilauksen läpi 6800xt:stä. Rahat kelpasivat paypalin kautta, mutta sähköpostiin ei saapunut mitään vahvistusta tilauksesta. Täällä taisi olla muitakin samassa tilanteessa. Oletteko vieläkään saanet mitään vahvistusta tilauksesta?
Et saanut siis mitään sähköpostiin?
Kyllä täällä taitaa vielä yksi jos toinen roikkua epätietoisuudessa. Joitakin eilisiä tilauksia oli lähtenyt toimitukseen tässä iltasella.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
31
Itsekkin sain tilauksen läpi 6800xt:stä. Rahat kelpasivat paypalin kautta, mutta sähköpostiin ei saapunut mitään vahvistusta tilauksesta. Täällä taisi olla muitakin samassa tilanteessa. Oletteko vieläkään saanet mitään vahvistusta tilauksesta?
Eilen 18:09 tehty tilaus on "Order in process" tilassa. Katevarauksissa näkyy summa, mutta mitään lähetykseen liittyvää ei ole vielä saapunut.

Ihan mielenkiinnosta, mulla näytti toimitusajaksi 14-21pv. Onko jollakin ollut lyhyempi tuo aika ?
 
Liittynyt
06.11.2020
Viestejä
5
Tänne saapui eilen illalla kyllä vielä"order confirmation", mutta mitään ei ole tullut sen jälkeen. Tänään kuitenkin katevaraukset olivat lähteneet laskutukseen. Kyseessä oleva kortti on 6800 XT.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
31
Tänne saapui eilen illalla kyllä vielä"order confirmation", mutta mitään ei ole tullut sen jälkeen. Tänään kuitenkin katevaraukset olivat lähteneet laskutukseen. Kyseessä oleva kortti on 6800 XT.
Joo siis tuo maili löytyy itseltänikin ja pääsen kyllä katsomaan tilaukseni tietoja. Melko mielenkiintoinen tämä järjestys ostosta lähetykseen, jos siinä nyt on mitään järjestystä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
553
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
759
Täällä kanssa odotellaan lähetystietoja 6800 osalta.
Order submitted tuli 17.41 ja Confirmed 20.26

Sen jälkeen täysin hiljaista :hmm:

Edit: Tulihan se shipping-viesti viimein tänä aamuna. Lähtenyt jo eilen illalla Eindhovenista.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 274
Viestejä
4 231 550
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
Gojitta

Hinta.fi

Ylös Bottom