Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viittitkö lähettää telegramin sen liittymislinkin kun itse en mistään löydä amd keskustelua sinne. Teen varmaan jotain väärin6900 XT scriptillä kotiin. Onhan tässä jo parisen kuukautta kytättykin, mutta nyt ekan kerran testasin tuota scriptiä. Telegram taisi tosiaan olla se nopein hoksauttaja.![]()
Viittitkö lähettää telegramin sen liittymislinkin kun itse en mistään löydä amd keskustelua sinne. Teen varmaan jotain väärin![]()
Kiitos tästä. Sain onneksi 6700xt discordin avulla tilattua mutta onhan näitä jännä seurailla vaikkei mitään ostaisikaan![]()
Vaihtelee, voi tulla heti tai kolmen päivän päästä.Kuinka nopeasti toinen sähköposti "confirmation" tulee yleensä?
Tästä napsahti nyt jo tilausvahvistus. Nopeaa toimintaa. Kuulen GTX 660:n kyynelehtivän - anteeksi vanha toveri, en ehkä tiennyt mitä tein.RX 6700 XT tuli napattua tästä dropista. Eipähän tarvitse enää kyttäillä - tuli kortti sitten tai ei.
Itsellä tuli otsikollaMiltä tilausvahvistus näyttää? Olen itse saanut "Order Submitted" sähköpostin.
Pikaisesti silmäillen erittäin monia onnistuneita, ja myös melkein onnistuneita. Olisiko ennätys pitkään aikaan?Oliko herrasväellä osto onnea?
Tuosta submitista (klo 18:39) meni 21 minuuttia vahvistusviestiin, mikäli haluaa tuijotella sähköpostien saapumisaikoja.Miltä tilausvahvistus näyttää? Olen itse saanut "Order Submitted" sähköpostin.
Ei oo vielä tullu. 6700 XT:n kanssa meni kolmisen tuntia.Muita vielä ketkä venaa AMDn vahvistus-emailia?
18:37 Paypal kuittiMuita vielä ketkä venaa AMDn vahvistus-emailia?
Sooloilin vanhasta muistista -1 min jostain edellisestä dropista, ja "pakotettu lisäyslinkki" toi yllättävän tuloksen ostoskoriiin. Eli ennen jopa PartAlertin Telegram viestiä. Paypal ei kuitenkaan toiminut, ja sähläysviiveet luottokortin kanssa vei tilauksen pääsivulle ilman vahvistusmaileja.Saiko tänään porukka kortteja siten, että yritti vasta PartAlertin hälytyksen jälkeen shoppailla? Vai olitteko etupeltoon jo saaneet koriin?
Kuinka usein noita Droppeja tulee?
DHL:n aspan mukaan Hollannista ei pystytty sanoo kortin fyysistä olinpaikkaa ja ovat nyt yhteydessä lähettäjään et millaisessa paketissa laite on lähtenyt. Olin myös AMD:n supportin suuntaan yhteydes et josko sieltä suunnasta voivat avustaa.
Toivotaan ny jotain kirjausvirhettä mut kyl täs miettii onkohan joku nyt saanut hyvän farmin alun.
![]()
Saiko tänään porukka kortteja siten, että yritti vasta PartAlertin hälytyksen jälkeen shoppailla? Vai olitteko etupeltoon jo saaneet koriin?
No nyt tuli RX 6800 Order Confirmation. Saa nähdä tuleeko jo ensi viikolla postiin.![]()
6800XT on mullaki ollut tarkoitus hankkia, mutta päätin yrittää saada tuon 6900XT:n paremman saatavuuden takia, että sais edes jonku kortin koneeseen.Ite taas tyhmänä rämpytin pelkkiä 6800XT kortteja![]()
Taisin vetää päikkärit vähän pitkäksi tänään.![]()
Voin kyllä vaihtaa päinsä 6700XT:hen, niin ei ole enää liian järeäOlin luurissa kun droppi tuli, vähän vahingossa otin 6900XT:n joka on kyllä asteen järeä 8v pojan "pelikoneeseen".
Houkutteleva tarjous, mutta ehkä mä vielä sulattelen. Jos mä ohjaan pojan tonne kryptovaluuttojen maailmaan, että tienaa poika korttis? Näh... mä sen sähkölaskun maksan kuitenkin.Voin kyllä vaihtaa päinsä 6700XT:hen, niin ei ole enää liian järeä![]()
Koitin selailla ketjusta, mutta en löytänyt. Jos saa tilattua tuolta AMD:n sivuilta, tuleeko verot / tulli maksuja päälle?
Tai mikä on siis kokonaishinta jos onnistuu tilaamaan.
Koitin selailla ketjusta, mutta en löytänyt. Jos saa tilattua tuolta AMD:n sivuilta, tuleeko verot / tulli maksuja päälle?
Noi toimitetaan Irlannista - veronkiertoparatiisi? Ei tarvitse maksaa tulleja eli brexit ei koske Irlantia.Koitin selailla ketjusta, mutta en löytänyt. Jos saa tilattua tuolta AMD:n sivuilta, tuleeko verot / tulli maksuja päälle?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.