Myyty Amd Raise the game 6900xt Far Cry 6 + Resi Evil Village

Liittynyt
10.05.2017
Viestejä
468
Myytävä tuote: koodi jolla voi lunastaa kyseiset pelit
Hinta: 45e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): näyttiksen mukana tullut amd:n storesta
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Koneessa täytyy olla asennettuna 6900XT näyttis jotta koodin voi lunastaa. Kokeillaan olisiko jollakulla kiinnostusta ostaa bundle näin helpomman kautta.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Pirkkala
Toimitustapa:
Sähköinen
Maksutapa: Mobilepay mieluiten
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
76
Joku toinen myyjä luovutti oman AMD Rewards -tilinsä claimaamisen ajaksi ostajalle. Olisitko kiinnostunut tekemään samoin?

Voisin maksaa hintapyynnön, mikäli tämmöinen kuvio onnistuu ja saan pelit omille tileilleni.
 
Liittynyt
10.05.2017
Viestejä
468
Joku toinen myyjä luovutti oman AMD Rewards -tilinsä claimaamisen ajaksi ostajalle. Olisitko kiinnostunut tekemään samoin?

Voisin maksaa hintapyynnön, mikäli tämmöinen kuvio onnistuu ja saan pelit omille tileilleni.
Voin tutkia asiaa, pidän nyt kuitenkin vielä ilmoituksen mukaisesti myynnissä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
76
Voin tutkia asiaa, pidän nyt kuitenkin vielä ilmoituksen mukaisesti myynnissä.
Ok. Mikäli jotenkin tilejä toiselle hetkeksi luovuttamalla tai Teamviewerin yli tilille kirjautumalla onnistuu, niin olen valmis ostamaan.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
878
Täytyykö tuossa olla nimenomaan 6900XT, vai kelpaako muutkin? Itsellä on 6800XT + 5800X ja voin ostaa hintapyynnöllä, mikäli näillä lunastus onnistuu.
 
Liittynyt
10.05.2017
Viestejä
468
Täytyykö tuossa olla nimenomaan 6900XT, vai kelpaako muutkin? Itsellä on 6800XT + 5800X ja voin ostaa hintapyynnöllä, mikäli näillä lunastus onnistuu.
Mä oon ymmärtänyt että tämä on vain 6900XT:n vaativa kamppis, ei prossuvaatimusta. En missään nimessä voi luvata että toimisi muilla korteilla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 710
Viestejä
4 238 588
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom