Myyty Amd Raise the game 6900xt Far Cry 6 + Resi Evil Village

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aaake
  • Aloitettu Aloitettu
Myytävä tuote: koodi jolla voi lunastaa kyseiset pelit
Hinta: 45e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): näyttiksen mukana tullut amd:n storesta
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Koneessa täytyy olla asennettuna 6900XT näyttis jotta koodin voi lunastaa. Kokeillaan olisiko jollakulla kiinnostusta ostaa bundle näin helpomman kautta.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Pirkkala
Toimitustapa:
Sähköinen
Maksutapa: Mobilepay mieluiten

Joku toinen myyjä luovutti oman AMD Rewards -tilinsä claimaamisen ajaksi ostajalle. Olisitko kiinnostunut tekemään samoin?

Voisin maksaa hintapyynnön, mikäli tämmöinen kuvio onnistuu ja saan pelit omille tileilleni.

Joku toinen myyjä luovutti oman AMD Rewards -tilinsä claimaamisen ajaksi ostajalle. Olisitko kiinnostunut tekemään samoin?

Voisin maksaa hintapyynnön, mikäli tämmöinen kuvio onnistuu ja saan pelit omille tileilleni.

Voin tutkia asiaa, pidän nyt kuitenkin vielä ilmoituksen mukaisesti myynnissä.

Voin tutkia asiaa, pidän nyt kuitenkin vielä ilmoituksen mukaisesti myynnissä.
Ok. Mikäli jotenkin tilejä toiselle hetkeksi luovuttamalla tai Teamviewerin yli tilille kirjautumalla onnistuu, niin olen valmis ostamaan.

Täytyykö tuossa olla nimenomaan 6900XT, vai kelpaako muutkin? Itsellä on 6800XT + 5800X ja voin ostaa hintapyynnöllä, mikäli näillä lunastus onnistuu.

Täytyykö tuossa olla nimenomaan 6900XT, vai kelpaako muutkin? Itsellä on 6800XT + 5800X ja voin ostaa hintapyynnöllä, mikäli näillä lunastus onnistuu.
Mä oon ymmärtänyt että tämä on vain 6900XT:n vaativa kamppis, ei prossuvaatimusta. En missään nimessä voi luvata että toimisi muilla korteilla.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 441
Jäsenet
75 431
Uusin jäsen
Nonni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom