"Kun tiedät asian näin varmasti, voit varmaan oikeasti antaa jonkinlaisen uskottavan laskelmankin näillä prosesseilla halutuilla kellotaajuuksilla ja halutuilla transistormäärillä ja niiden aktiivisuustasoilla."
Tuonkaltaisen vaatimuksen esittäminen on kätevätapa voittaa väittely silloin kun sen haluaa voittaa keinolla millä hyvänsä kun on päivänselvää että miulla ei voi olla sen laskelman pohjaksi vaadittavia tietoja (varsinkaan kun sitä korkean kellotaajuuden prosessia ei edes ole olemassa) eikä senpuoleen ole resurseja sen tarvittavalla tarkuudella tekemiseen vaikka kaikki tarvittavat lähtöarvot olisi käytetävissä kun se vaatisi simulointeja.
Joten myönnän kyllä sinä voitit koska asetit ehdot joita minun on täysin mahdotonta täyttää.
Aivan samoin olisti voitanut jos olisit laittanut ehdoksi sen että minun täytyy tehdä seiväshypyn mailmanennätys.
Mua ei kiinnosta voittaa mitään sun väittelyitäsi, koska kumpikaan meistä ei tiedä mikä se todellinen tilanne sillä hienolla high performance prosessilla olisi.
Kuitenkin esitit kiistämättömänä faktana, että tiedät tämän kuvitteellisen prosessin olevan ylivoimainen. Mitä, jos vähän vähemmän marttyyriutta ja paskanpuhumista jatkossa?
Jos joku asia ei ole fakta, älä esitä sitä faktana. Mielipiteet ja arvelut voi esittää ihan mielipiteinä ja arveluina.