- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 1 797
Sinua häiritsee asia mihin tarkoituksella kiinnität huomiota. Once seen cant be unseen. Se ei tarkoita, että asialla olisi mitään merkitystä, ei varsinkaan pelin kannalta, kun se peli ei millään tapaa ole riippuvainen niistä heijastuksista. Ihan samalla tavalla sinulle voisi listata muitakin asioita missä pelintekijät menee ns. helppoa tietä ja joko niihin tartut tai olet tarttumatta. Sellaista se elämä on.Subjektiivista. Mua on pitkään häirinnyt katoilevat heijastukset, jos vuosia sitten ennen kuin tiesin miten screenspace-heijastukset tehdään ja miksi ne edes katoilee.
Toms Harwaressa oli mielestäni aika hyvin kirjoitettu RT:stä kansantajuisesti, kannattaa lukea se lopun juttu Quakesta ja sampleista.
3DMark Gets a Fully Ray Traced Feature Test
How far are we from 100% ray tracing in games?
www.tomshardware.com