Ps5 on 8/16 3.5Ghz max ja series X on 8/8 3.8ghz 8/16 3.66ghzOkei, olin siinä ymmärryksessä, että molemmat 8/16
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ps5 on 8/16 3.5Ghz max ja series X on 8/8 3.8ghz 8/16 3.66ghzOkei, olin siinä ymmärryksessä, että molemmat 8/16
Kannettavien arvosteluissa on päästy tyypillisesti vakiona 50-100MHz yli luvatuista ainakin jossain olosohteissa. Millään raskaalla kuormalla on edelleen turha odottaa ihmeitä. tosin eipä toisessakaan leirissä enää boostit toimi kuin ennen.Jännä nähdä, että kun näitä alkaa vihdoin valumaan testeihin, niin saako joka prossu näistä irti ne luvatut boostit vai ei. Olisihan se kun uudet ja uljaat painokset olisikin lähinnä luvattuja boosteja, mutta toteutuneet olisi sitten ihan jotain muuta kuin toteutuneet. Tai, että se 100mhz lisää piikkaa yhdellä ytimellä, mutta muiden kellot jäisikin vastaavien vanhempien painosten tasolle. Muistaakseni ainakaan Io-Techin 3600X testissä ei saavutettu läheskään luvattuja lukuja.
Xbox series x on 8/8 tai 8/16 kun ps5 on vain 8/8
Okei, olin siinä ymmärryksessä, että molemmat 8/16