Myyty AMD FX-8350 AM3+

Liittynyt
15.08.2017
Viestejä
48
Myytävä tuote: AMD FX-8350 prosessori
Hinta: 90 70€ (+ postikulut 5€ jos toimitus) Myyty YVn välityksellä.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's, 2013.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy, mutta takuu ei ole enää voimassa.
Muuta huomioitavaa: Prossua on käytetty ainoastaan normaaleilla kellotuksilla.
Mukaan lähtee koko FX-8350 peltipurkki sisältöineen.

Poistettu käytöstä paremman päältä täysin toimiva ja ilman vääntyneitä pinnejä yms.

HUOM. On ilmennyt että joku on käyttänyt minun kuviani huijaus mielessä tori.fi - osoitteessa. Itse myyn AINOASTAAN TechBBS lisäksi Huuto.netissä.
(Unohdin lisätä kyseisen maininnan tänne, laitoin vasta jälkikäteen myyntiin huutonettiin) :facepalm:


Sijainti: Eno
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Tilisiirto/Käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.08.2017
Viestejä
48
@Swat Jos myyt tuotetta jossain muualla, niin mainitsethan tästä aloituspostauksessa. Tällainen myynti-ilmoitus on tullut vastaan https://m.tori.fi/vi/39689498.htm

Tärkeä - Kauppa-alueen säännöt ja ohjeet

Edit. Torin ilmoitus onkin jo poistettu.
Sain jo yksityisviestiä eräältä käyttäjältä jota oltiin huijattu kyseisellä myynnillä, itse en ole sitä tosiaankaan laittanut.

Kävi jo ilmi että kuvat hän on joko varastanut tästä minun BBS myynti-ilmoituksestani, tai hän on löytänyt ne Googlen kautta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
822
Pahoittelut sekaannuksesta. Luulin että Swat olis ollu sama käyttäjä kun minua torissa huijannut käyttäjä, mutta torin myyjä oli kopsannu tästä ketjusta vaan tiedot omaan ilmoitukseensa.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 282
Sain jo yksityisviestiä eräältä käyttäjältä jota oltiin huijattu kyseisellä myynnillä, itse en ole sitä tosiaankaan laittanut.

Kävi jo ilmi että kuvat hän on joko varastanut tästä minun BBS myynti-ilmoituksestani, tai hän on löytänyt ne Googlen kautta.
Asia selvä! Pahoittelut ketjun sotkemisesta ja hyviä kauppoja! :tup:
 
Liittynyt
15.08.2017
Viestejä
48
Bump. Hintaa alennettu, ostakkee poes vielä kun kerkkii! :kahvi:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 354
Viestejä
4 290 848
Jäsenet
71 620
Uusin jäsen
Mökö

Hinta.fi

Ylös Bottom