Myyty AMD FX-6350 + 2x8GB DDR3 1600Mhz ECC (Espoo)

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
8
Myytävä tuote: AMD FX-6350 boxed, 2x8GB Kingston DDR3 1600Mhz ECC Unbuffered (KVR16E11/8EF)
Hinta: Prosessori 25e myyty, muistit 30e myyty
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Uutena muistaakseni 2013
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
- Käyttämätön alkuperäisjäähy prossun mukaan, jos tarvetta. Muutoin lähetys onnistuu myös kirjeenä.
- Varmista muistien yhteensopivuus. Esim. AM3+ emot saattavat usein hyväksyä myös Unbuffered ECC-muistia, mutta kaikki eivät silti tue virheenkorjausta.

Paikkakunta: Espoo
Toimitustapa: Nouto/Posti, postikulut ostajalle
Maksutapa: Käteinen/MobilePay/Tilisiirto

Kuva:
IMG_5132_hd.jpg IMG_5133_hd.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2021
Viestejä
4
Myytävä tuote: AMD FX-6350 boxed, 2x8GB Kingston DDR3 1600Mhz ECC Unbuffered (KVR16E11/8EF)
Hinta: Prosessori 25e, muistit 30e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Uutena muistaakseni 2013
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
- Käyttämätön alkuperäisjäähy prossun mukaan, jos tarvetta. Muutoin lähetys onnistuu myös kirjeenä.
- Varmista muistien yhteensopivuus. Esim. AM3+ emot saattavat usein hyväksyä myös Unbuffered ECC-muistia, mutta kaikki eivät silti tue virheenkorjausta.

Paikkakunta: Espoo
Toimitustapa: Nouto/Posti, postikulut ostajalle
Maksutapa: Käteinen/MobilePay/Tilisiirto

Kuva:
Moro, 30 e muistit ja tuun noutamaan? En pääse laittamaan yksityisviestiä, koska minulla on uudet tunnarit, mutta toki viestit tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
8
Moro, 30 e muistit ja tuun noutamaan? En pääse laittamaan yksityisviestiä, koska minulla on uudet tunnarit, mutta toki viestit tulee.
Moi, sopii kyllä. Ei vaan näemmä pysty yksityisviestiä lähettämään vielä toiseenkaan suuntaan, eli lähetä mulle sähköpostia jarrele at gmail com, niin sovitaan nouto.
 
Liittynyt
18.11.2021
Viestejä
4
Moi, sopii kyllä. Ei vaan näemmä pysty yksityisviestiä lähettämään vielä toiseenkaan suuntaan, eli lähetä mulle sähköpostia jarrele at gmail com, niin sovitaan nouto.
Ok, no mä laitan sulle ihan just viestiä…
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 196
Viestejä
4 215 593
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Murtz

Hinta.fi

Ylös Bottom