- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 1 714
Jäi amazonin paketti matkan varrelle, ja pitäisi saada yhteys amazonin asiakaspalveluun. 
Ongelmaksi tulee vain että saksan amazonissa ei löydy tuota palautesivua ilmoittaa vain "We can't find the page you were trying to reach. We apologise for the inconvenience.". Kaipa tuota palautetta saapumattomasta paketista voi antaa brittipuolella, jos vain löytäisi sivun jolla saa yhteyden asiakaspalveluun.
				
			Ongelmaksi tulee vain että saksan amazonissa ei löydy tuota palautesivua ilmoittaa vain "We can't find the page you were trying to reach. We apologise for the inconvenience.". Kaipa tuota palautetta saapumattomasta paketista voi antaa brittipuolella, jos vain löytäisi sivun jolla saa yhteyden asiakaspalveluun.
 
	 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 Pitäisi vielä odottaa 21.1 päivään, että tulee. Kiinasta taitaa saada paketin nopeammin kuin amazon.de:ltä ilmaisella toimituksella.
 Pitäisi vielä odottaa 21.1 päivään, että tulee. Kiinasta taitaa saada paketin nopeammin kuin amazon.de:ltä ilmaisella toimituksella. 
 
		 
 
		 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 . Toinen levy tavoitti kyllä postikonttorin ihan hyvin... Ihme juttu, molemmissa levyissä myyjänä Amazon.
. Toinen levy tavoitti kyllä postikonttorin ihan hyvin... Ihme juttu, molemmissa levyissä myyjänä Amazon. 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		