Tänään tuli perille.
Minullekkin tuli paketti eilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään tuli perille.
Minullekkin tuli paketti eilen.
Näin juuri. Jos Prime-toimitus koskisi myös Suomea, niin ottaisin sen saman tien. Noilla muilla siihen kuuluvilla höysteillä en tee mitään, mutta pelkästään "ilmainen" nopeutettu toimitus riittäisi. "Ilmainen" lainausmerkeissä, koska pitäähän siitä maksaa kuitenkin se 50€/vuosi.Ei ole ainakaan aikaisemmin saanut ilmaista Premium-toimitusta. Nuo muut ominaisuudet luonnollisesti saa.
Toiko toi i-parcel ovelle vai postiin?.Minullekkin tuli paketti eilen.
Ne lähetti Englannista, että ei Saksasta. Olihan se jo arvattavissa, kun lähetystiedoissa oli maininta Royal Mail. Ovelle tuli.
Toiko toi i-parcel ovelle vai postiin?.
Expected 27 Oct 2016
Carrier: i-parcel
Tracking #:
Latest update: Thursday, 20 Oct
11:02
Parcel left the carrier facility
Surrey
Tuesday, 18 Oct
06:46
Parcel arrived at a carrier facility
Surrey
Monday, 17 Oct
19:02
Parcel left the carrier facility
Weybridge, SURREY, GB
15:14
Parcel arrived at a carrier facility
Weybridge, SURREY, GB
08:41
Parcel has been handed over to the carrier and is in transit
Tavaraa tilattu 15.10. Kauankohan tässä nyt vielä kannattaa odotella ennenku alkaa rahoja pyyteleen takasi? Amazon.co.uk siis tilauspaikkana.
saitko sitä seurantakoodia ollenkaan?.Näkyykös sillä mitään muuta kuin i-parcel sivun tiedot?.Ei ole vieläkään näkynyt koko pakettia, muistuipa tuossa vain yhtäkkiä mieleen että tuollaset tulematta. Ja vihdoinkin muisti sinne viestiäkin laitella. Katsotaan mitä vastaavat.
Sain juu.saitko sitä seurantakoodia ollenkaan?.Näkyykös sillä mitään muuta kuin i-parcel sivun tiedot?.
Amazonille sitten vaan emailia ettet ole saanut pakettia?.Siellä pitäisi olla joku chattikin mutten löytänyt.Onkohan toi i-parcelin viesti joku automaattinen kun heittivät että "You should get your shipment a few days after we shipped it out" ja lähetty 20/10/2016 ja nyt on joulukuu.Joku vois ottaa ton piilovittuiluna...Sain juu.
Mistä kautta tuolla tuota pakettia pitäisi kysellä? En nyt muista mitä kautta eilen sinne viestiä laitoin, mutta ilmeisesti meni vain yhden tavaran lähettäjälle ja pyysivät olla yhteydessä amazoniin.
E. Pistimpä suoraan tuonne i-parceliin viestiä. Vastaus tulikin nopeasti, mutta eipä siitä apua ollut.
Hi,
Thanks so much for reaching out. I've checked into your shipment and the service level used is a non-trackable service. Even though Amazon gave you a tracking number it's non-trackable service.
Here's what I can tell you though, Amazon handed over your shipment to us on 10/18/2016 and we shipped it out on 10/202016. You should get your shipment a few days after we shipped it out. Sorry I can't provide anymore details than that but rest assured your package is on it's way.
All the best,
Nicole
Löytyhän se tuolta uk amazonista mihin viestiä pysty pistään.Amazonille sitten vaan emailia ettet ole saanut pakettia?.Siellä pitäisi olla joku chattikin mutten löytänyt.Onkohan toi i-parcelin viesti joku automaattinen kun heittivät että "You should get your shipment a few days after we shipped it out" ja lähetty 20/10/2016 ja nyt on joulukuu.Joku vois ottaa ton piilovittuiluna...
Taitaa olla toi sivu mistä voi pistää viestiä.
https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=201910410
Mitä kautta sä valitit?.Pitänee itsekkin pistää emailia jos ei ala näkymään.Hyvä eka kerta tosiaan.Tosta i-parcelista löytyy ihan hitosti samanlaista juttua että tavarat katoaa matkalla jatkuvasti mutta amazon kuitenkin käyttää sitä vielä.Niitä ei ilmeisesti se hävikki ja asiakkaiden kaikkoaminen haittaa yhtään.Vastasivat amazonilta. Palauttavat rahat. Paketti hukassa eikä ole uusia tuotteita lähettää. Hyvä eka kerta
Jostain sieltä helpin kautta taisi löytyä linkki where is my stuff tjsp. Sieltä sai sitten soitettua, laitettua mailia tai chatissa keskusteltua.Mitä kautta sä valitit?.Pitänee itsekkin pistää emailia jos ei ala näkymään.Hyvä eka kerta tosiaan.Tosta i-parcelista löytyy ihan hitosti samanlaista juttua että tavarat katoaa matkalla jatkuvasti mutta amazon kuitenkin käyttää sitä vielä.Niitä ei ilmeisesti se hävikki ja asiakkaiden kaikkoaminen haittaa yhtään.
Tota identtistä copy-pastea mäkin sain pariin kyselyyn vastaukseksi. Botit ilmeisesti vastaa, koska tuo ei vastannut jälkimmäiseen kysymykseeni mitenkään. Jos UPS on yleisesti ottaen luokaton, puhelimettomine kuskeineen, niin tämä i-parcel se vasta jotain on. Miten noin paska palvelu voi koskaan kannattaa?Sain juu.
Mistä kautta tuolla tuota pakettia pitäisi kysellä? En nyt muista mitä kautta eilen sinne viestiä laitoin, mutta ilmeisesti meni vain yhden tavaran lähettäjälle ja pyysivät olla yhteydessä amazoniin.
E. Pistimpä suoraan tuonne i-parceliin viestiä. Vastaus tulikin nopeasti, mutta eipä siitä apua ollut.
Hi,
Thanks so much for reaching out. I've checked into your shipment and the service level used is a non-trackable service. Even though Amazon gave you a tracking number it's non-trackable service.
Here's what I can tell you though, Amazon handed over your shipment to us on 10/18/2016 and we shipped it out on 10/202016. You should get your shipment a few days after we shipped it out. Sorry I can't provide anymore details than that but rest assured your package is on it's way.
All the best,
Nicole
Katosi myös toi englannista lähetty i-parcelin paketti eli näyttää lähteneen englannista ja sen jälkeen ei ole kuulunut paketista mitään.Liityn i-parcel 100% packet loss klubiin..Tuli tilattua tuossa joku aika sitten näyttis saksan amazonista. Tilauksen jälkeen lähettivät ihan nopeasti itse tuotteen, kuriirina tämä i-parcel tms. Kun oli kulunut 2 vko siitä kun paketin olisi alunperin heidän arvionsa / seurantansa mukaan tulla perille, kyselin että voisivatko tarkistaa että missä se nyt menee ja alkaa vähäsen turhauttamaan tämä odottaminen.
Sieltä tuli vielä saman päivän aikana vastaus että katsovat paketin kadonneen matkalla, pahoittelivat luonnollisesti tilannetta ja lähettävät uuden free of charge. Sillä hetkellä tavaraa ei tosin ollut varastossa niin jouduin odottamaan n. viikon että sitä taas olisi. Perjantaina tuli ilmoitus että tavara lähetetty, maanantaina tai tiistaina toi lähetti paketin kotiovelle. Toisella kertaa käyttivät dhl:ää ja paketti tuli jonain express lentorahtina.
Voi nyt vittu. Tilasin pari viikkoa sitten saksan Amazonista lahjoja parilla sataa ja toimitusta lupailtiin tälle viikkoa. DHL seuranta näyttää, että paketti on hampurissa ja toimitus tiistaina... Joutuuko tässä nyt vielä ostamaan joululahjatkin kahteen kertaan
Voi nyt vittu. Tilasin pari viikkoa sitten saksan Amazonista lahjoja parilla sataa ja toimitusta lupailtiin tälle viikkoa. DHL seuranta näyttää, että paketti on hampurissa ja toimitus tiistaina... Joutuuko tässä nyt vielä ostamaan joululahjatkin kahteen kertaan
Jos tavaroilla on oikeasti kiire niin kannattaa maksaa siitä nopeammasta toimituksesta ja jos tilaat enemmän tavaraa, niin valita se täppä et lähettävät tavarat erikseen jos joku tavara on lopussa. Sillä nopeammalla toimituksella tavara tulee poikkeuksetta parissa päivässä.Lähinnä ajattelin lahjoa itseäni, ensin lupailivat toimitusta 16pv kuluvaa kuuta, nyt lupaus on siirtynyt 23pv ja jos ei silloin saavu voi ottaa yhteyttä.. ..saa nyt nähdä. Tosin ei minulle se joulu niin tärkeä ole että juuri silloin pitäisi omien ostosten olla paikalla mutta varmaan perheellisillä (jälkeläisiä ajatellen) asia voi olla eri.
Edit: lisättäköön se että useasti ostellut niin brittien kuin saksankin amazonista eikä sinänsä valittamista.
Joskus tuotteella kestää kyllä hävyttömän pitkään saapua paikalle mutta monesti hieman laadukkaampi tuote tuodaan ihan kotiovelle. Ne mitkä hoituvat hiljakseen meidän postin kautta ovat ärsyttävimmät kun voivat suomessa viipyä useamman viikon.
jos sanovat että suomen posti tuo ne eikä se sitten tuonut niin miten se on dhl:n/amazonin vika?.Vituiksi meni omakin tilaus. Ihmetyttää amazonin aspakin. Keskiviikkona asiaa tiedustelin, niin sanoivat, että paketti toimitetaan torstaina, vaikka DHL seuranta näytti sen yhä olevan saksan puolella. Torstaina laitoin uudestaan viestiä ettei tullut ja DHL seuranta näyttää aivan muuta. Oli tässä vaiheessa matkalla suomeen ja siitä eteenpäin matka jatkuisi suomen postin kyydillä. Perjantai aamuna tuli vastaus, että ovat olleet yhteydessä DHL:n ja paketti toimitetaan perille perjantaina.
No vitut tuli, kuten jo aavistelinkin ja kävin toisen satsin leluja. Yleensä kyllä asiakaspalvelu ollut ensiluokkaista, mutta nyt meni jo aivan selvän valehtelun puolelle.
Oliko paketti amazonilta vai joltain muulta firmalta ja kai tarkistit että niitä oli varastossa valmiiksi?.Tietääkös kukaan että toimittaako Dhl paketteja joulupyhinä?.Toimitus tilatessa luvattiin jouluviikolle ja oli next day delivery, mutta lähtivät vasta reilun viikon päästä. Sitten valehtelevat paketin tulevan toimitetuksi vaikka seuranta aivan muuta väittää, niin onhan tuo nyt aivan täysin amazonin vika.
Voi ihan englanniksi sotkea. Amazonin aspa tuntuu muutenkin sijaitsevan Intiassa eli jos kirjoitat englanniksi mailin niin vastaavat myös englanniksi.Tuli tuolta amazon.fr:stä tilattua hiiri, mutta rullassa on vikaa. Voiko tuonne englanniksi kirjoitella palautuksen syytä vai pitääkö alkaa vääntää ranskaa google translatella?
Logitechin hiiri ei Saksan Amazonin englantilaisvarastolta I-parcelin toimesta kolmessa viikossa ehtinyt kuin Surreystä poispäin. Kaksi viikkoa oli 7.12 sivuston antama määräaika toimitukselle, mutta tänään iltapäivällä asiakaspalvelusta toimituksen tilaa kyseltyäni laittoivat heti uuden tulemaan sen suuremmitta seremonioitta nopeimmalla toimituksella, ennusteena perjantai.
Mulla ainakin näyttää postikuluille 0€Näyttää loppuneen Amazon.de:n ilmainen toimitus Suomeen
Normaalisti toimii ilmainen toimitus Suomeen ja "maininnatkin" löytyvät aivan kuten aiemminkin:Näyttää loppuneen Amazon.de:n ilmainen toimitus Suomeen
e. näyttää toimivan vielä, mutta maininnat poistuneet
About Free Shipping by Amazon
Free delivery is available for a variety of items and destinations.
Free delivery for orders made on Amazon.de is available for the following items and destinations:
...
Delivery to Czech Republic, Denmark, Finland, Hungary, Poland, Slovakia and Sweden**
Standard Delivery Minimum spend of €39.00
Items All items*
*Some items may not be available in your country. More information can be found on our help page for Delivery Restrictions.
Maininnalla varmaan viitattiin niihin isoihin etusivun mainosbannereihin. Mutta muuten mikään ei ole muuttunut.Normaalisti toimii ilmainen toimitus Suomeen ja "maininnatkin" löytyvät aivan kuten aiemminkin:
https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=201910160
On siellä vielä se bannerikin, mutta siinä samassa kentässä näytetään muitakin mainoksia, niin ei välttämättä satu aina osumaan se mainos kohdalleen, jossa niistä toimituskuluista on maininta.Maininnalla varmaan viitattiin niihin isoihin etusivun mainosbannereihin. Mutta muuten mikään ei ole muuttunut.
Muistaakseni pitää olla vähintään "fullfilled by Amazon" että toimii, ja kyllä sen viimeistään kassalla näkee"Delivery to Czech Republic, Denmark, Finland, Hungary, Poland, Slovakia and Sweden
Standard Delivery Minimum spend of €39.00 All items"
Voiko tuon Saxan Amazonin ilmaisen toimituxen saada jos kerää 39 € arvosta kamaa tilauxeen 3. osapuolen myyjiltä, vaiko pelkästää ite Amazonilta tilattaessa?
Mitähän eroa tuolla saksan amazonin standard ja expedited shippingillä oikein on?
Hienosti taitaa toimia tuo paketin seuranta:
I-parcelin sivujen mukaan:
Thu. 29 Dec
9:13 AM
Your package has been taken off hold
Surrey, GB
Thu. 29 Dec
2:54 AM
Your shipment has been flagged for review of the contents prior to export
Surrey, GB
Thu. 29 Dec
2:53 AM
Package details received electronically from Seller
Amazon.de:
Shipment details
Latest update: Saturday, 31 Dec
05:34
Parcel left the carrier facility
SEVENUM, Limburg, DE
Friday, 30 Dec
10:45
Parcel arrived at a carrier facility
SEVENUM, Limburg, DE
Thursday, 29 Dec
02:48
Parcel has been handed over to the carrier and is in transit
Missäköhän se paketti nyt oikeasti on? Nuo molemmat on siis samalle seurantakoodille.
Todennäköisesti nuo Limburgin merkinnät ovat siitä kun Amazon tai jokin kolmas osapuoli on vasta kuljettamassa pakettia i-parcelille. I-parcelin seurannassahan ei ole vielä mitään merkintää siitä että i-parcel olisi vastaanottanut paketin käsittelyyn (tosin tuo "package has been taken off hold" on kyllä aika erikoinen jos asia on näin).
Amazon tekee tätä joskus pakettien kanssa, esim. itse olen törmännyt pariin caseen jossa lähettivät paketin ensin Briteistä Saksaan tavalla X, ja Saksassa se ilmestyi DHL:n seurantaan ja lähti Suomeen päin - Amazonin omassa seurannassa näkyi brittiosuus heti ja seurantanumerona näkyi DHL:n seurantanumero, mutta DHL:n seurannassa ei näkynyt mitään ennen paketin saapumista Saksaan. Tämä näkyi myös muutamaa päivää tavallista pidempänä toimituksena. (Kyseessä olivat isommat paketit brittipistokkeella, joten niitä ei varmastikaan Saksan varastoista suoraan löytynyt, joista tavallisesti ainakin minulle nuo isommat paketit lähettävät.)
Ihmettelin, miten nuo seurantatiedot voi olla noin erilaiset. Jos joku muu kuljettaa pakettia I-parcelille, niin miksi I-parcelin sivuilla näkyy vain UK osuus ei Saksan osuutta (senhän pitäisi olla juuri päinvastoin)? Hieman myös epäilen, että on mennyt briteistä saksaan yli 700km vuorokaudessa kun kyseessä ei ole mikään pikalähetys (eikä pysähtynyt missään varastolla).