Amazon Prime Video

Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
156
LG:n telkussa Amazon Prime Videon UI-kieli vaihtui ruotsiksi. Selaimella olin kyllä valinnut aiemmin kieleksi suomen. En keksi mitään muuta selitystä kuin että tietokoneella, jolla olin avannut Amazon Prime Videon tilisivun, olin kiinni Ruotsin VPN:llä.
Onko tuohon olemassa Suomenkielistä valikkoa? Itse tilasin eilen palvelun tietsikalla ja otin 1.kertaa tv:ssä(LG C8) käyttöön niin Ruotsinkielellä joutui asetukset tekemään, eikä Suomea edes löydy valikoista.
 
Liittynyt
05.06.2019
Viestejä
176
Onko tuohon olemassa Suomenkielistä valikkoa? Itse tilasin eilen palvelun tietsikalla ja otin 1.kertaa tv:ssä(LG C8) käyttöön niin Ruotsinkielellä joutui asetukset tekemään, eikä Suomea edes löydy valikoista.
Saa asetuksista Suomenkielisen myös (Sonyn töllö).
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
156
Damn. Liekkö "vika" lg:n app:issa. Ei saa Suomea kirveelläkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
163
Kyllä LG:lläkin suomi löytyy kielivalikosta. Sijainti (tilin tietoihin asetettu katuosoite) Amazonin palveluihin tietokoneella kirjautuessa pitää toki olla asetettuna kohdilleen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Damn. Liekkö "vika" lg:n app:issa. Ei saa Suomea kirveelläkään.
Onko Android TV? Uninstalloi tuo TV:n oma softa silloin ja asenna puhelimella Play Storesta versio. Näin sain oman Philipsin pakkopäivittämään softan.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
156
C8:ssa on WebOS. Kokeilin asentaa äpin uudestaan, ei auta. Amazon tilin tiedotkin pitäisi olla kohdillaan. Meneehän toi eng. valikollakin, mutta kiva ois fin saada jos se on mahd.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 297
Amazon on kyllä käsittämättömän arvokas ja iso yritys siihen nähden, miten heikko UI/UX:llä niillä on joka paikassa; Amazon, AWS, Prime...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
430
Omassa LG:ssä hetken aikaa yhdessä välissä oli ruotsiksi, sitten ihan itsekseen vaihtui suomeksi. Tosi typerä tuo appi kun ei vaan voi suoraan itse vaihtaa siitä sitä kieltä.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Expansionin uusi kausi oli tullut jossain vaiheessa, huomasin itse vasta pari päivää sitten :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 334
Not available in your current location.
Mitenkäs tuo Prime oikein toimii, siinäkin jotain maarajoituksia? Kuitenkaan siis suomessa ei tuota voi katsoa.. damn.. ottaa niin päähän kun Amazonin nettisivut on niin paskat ja virheitä täynnä.. en olisi tilannut sitä DVD:tä jos olisin tiennyt, että ei ole tekstejä.
 
Liittynyt
05.06.2019
Viestejä
176
Mitenkäs tuo Prime oikein toimii, siinäkin jotain maarajoituksia? Kuitenkaan siis suomessa ei tuota voi katsoa.. damn.. ottaa niin päähän kun Amazonin nettisivut on niin paskat ja virheitä täynnä.. en olisi tilannut sitä DVD:tä jos olisin tiennyt, että ei ole tekstejä.
Onhan niissä kaikissa suoratoistopalveluissa maarajoituksia. Tv-ala ei pääse niistä koskaan eroon.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 125
Mitenkäs tuo Prime oikein toimii, siinäkin jotain maarajoituksia? Kuitenkaan siis suomessa ei tuota voi katsoa.. damn.. ottaa niin päähän kun Amazonin nettisivut on niin paskat ja virheitä täynnä.. en olisi tilannut sitä DVD:tä jos olisin tiennyt, että ei ole tekstejä.
Jos tuotetiedoissa oli virhe niin saat kyllä full refundin ja amazon maksaa palautuskulut.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Onkos tässäkin ja musicissa että saat käyttää niitä 30pv ajan vaikka olet lopettanut tilauksen?
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Tästä Amazonista nyt vähän kahtalaiset mietteet, nyt kun tarkistin (justwatch.com) niin viikon sisään ilmestynyt lähinnä jotain intialaisia b-luokan filmejä vino pino, ei hirveesti nappaa (en tosin ensimmäistäkään katsonut, voin toki olla väärässä).

Toisaalta Chicago PD -sarja suomiteksteillä vieläpä on oikein mainio kun ei aikaisemmin tullut katsottua. Ja sitten Rescue Me. Eli kyllä tuosta muutaman euron kuukaudessa maksaa.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Tästä Amazonista nyt vähän kahtalaiset mietteet, nyt kun tarkistin (justwatch.com) niin viikon sisään ilmestynyt lähinnä jotain intialaisia b-luokan filmejä vino pino, ei hirveesti nappaa (en tosin ensimmäistäkään katsonut, voin toki olla väärässä).

Toisaalta Chicago PD -sarja suomiteksteillä vieläpä on oikein mainio kun ei aikaisemmin tullut katsottua. Ja sitten Rescue Me. Eli kyllä tuosta muutaman euron kuukaudessa maksaa.
3€/6kk ja sen jälkeen 3€/kk ei ole tosiaan paha hinta.Tuolla on myös näköjään ihan katottavia sarjoja.Ihan kätevä varsinkin kun telkkarissa on appsi tolle eli voi katsoa noita suoraan telkkarista.Noi intialaiset on tuolla hindin kieliset elokuvat nimellä.En kyllä tajua että miksi ne on noi tonne lisännyt.Noihan on käsittääkseni intialaisten vastine italialaisille spagettiwestereneille/Hongkongillaisille kungfu leffoille.:D
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Onkos tässäkin ja musicissa että saat käyttää niitä 30pv ajan vaikka olet lopettanut tilauksen?
Jos tarkoitat, että voiko tilauksen uusiutumisen perua menettämättä jo maksettua aikaa, niin toki onnistuu. Itse tilaankin tätä kuukauden pätkissä kerrallaan peruen jatkumisen aina heti tilaamisen jälkeen.

Amazon Musicista minulla on myös euron 4 kk 1 € kokeilujakso päällä ja jatkuminen peruttu ja kestää silti sen 4 kk.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Mites tämä nyt oikein menee?.Otin tuolta primen 30pv ilmaiseksi ja pitäis olla musiikki ja video mutta toi telkkarin apps ohjaa sivulle jossa ei ole mitään ilmaista kuukautta vaan haluaa laskuttaa?.Miten ton amazon.de:n primen saa naitettua tohon telkkariin?

/edit
Tossa samsungin prime appissa on ilmeisesti joku ilmainen viikko tms.Pistin vaan että liity primeen niin se avasi noi prime only sarjat/leffat ilman että kyseli yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Mites tämä nyt oikein menee?.Otin tuolta primen 30pv ilmaiseksi ja pitäis olla musiikki ja video mutta toi telkkarin apps ohjaa sivulle jossa ei ole mitään ilmaista kuukautta vaan haluaa laskuttaa?.Miten ton amazon.de:n primen saa naitettua tohon telkkariin?

/edit
Tossa samsungin prime appissa on ilmeisesti joku ilmainen viikko tms.Pistin vaan että liity primeen niin se avasi noi prime only sarjat/leffat ilman että kyseli yhtään mitään.
"Suomen" prime video pitäisi ottaa primevideo.com sivuston kautta ja maa suomeksi. Aikoinaan pystyin katsomaan saksan prime-tilin kautta matskua töllölläkin, mutta riippuen geoblokauksista kaikki ei toiminut. Ja tuolloin ei tule suomisubeja ja puhe saattaa olla oletuksena saksaksi, vaikka enkkuraidat pitäisi löytyä.

Ainakaan itse en tiedä varsinaista hyötyä saksan Amazonin prime-jäsenyydestä Suomessa, kun pelkän videopalvelun saa halvemmalla.

Joo eihän prime videossa ole täällä juurikaan hyviä leffoja ollut, sarjojen takia sitä on tullut katseltua. Picardin pitäisi alkaa pyöriä täälläkin lähipäivinä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 297
"Suomen" prime video pitäisi ottaa primevideo.com sivuston kautta ja maa suomeksi. Aikoinaan pystyin katsomaan saksan prime-tilin kautta matskua töllölläkin, mutta riippuen geoblokauksista kaikki ei toiminut. Ja tuolloin ei tule suomisubeja ja puhe saattaa olla oletuksena saksaksi, vaikka enkkuraidat pitäisi löytyä.

Ainakaan itse en tiedä varsinaista hyötyä saksan Amazonin prime-jäsenyydestä Suomessa, kun pelkän videopalvelun saa halvemmalla.

Joo eihän prime videossa ole täällä juurikaan hyviä leffoja ollut, sarjojen takia sitä on tullut katseltua. Picardin pitäisi alkaa pyöriä täälläkin lähipäivinä.
Taitaa edelleen saada Prime-jäsen rajattoman tilan valokuville pilveen. Muuten ei taida etua tosiaan olla. Saksassa tai Itävallassa asuvana saa tietenkin Prime-leimalla olevat tuotteet ilman lähetyskuluja ja nopeammin. Tai sai nopeammin, nyt tuntuu että paketit tulevat pari päivää hitaammin, kuin aikaisemmin saattoivat tulla jo seuraavana päivänä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Ensimmäiset 6kk oli 3e/kk ja sen jälkeen 6e/kk. Mulla just meni laskutus tuosta ekasta 6e/kk erästä niin laitoin stopin tilaukselle.

Toimiikohan tuohon se että tekee uuden tilin eri meilillä mutta samoilla laskutustiedoilla? Niin voisi joskus myöhemmin ottaa uuden pätkän tuota jos siltä tuntuu. :)
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Viikko sitten tuli 6kk täyteen, niin lopetin tämänkin.
Huomasin tossa loppuvaiheessa, että lisäävät nähtävästi suomitekstejä hiljalleen joihinkin "vanhoihinkin" sarjoihin.
Esim. JCVD ei ollut kuin jotain kiinatekstiä+enkkutekstiä tarjolla 6kk sitten. Jotain sinne lisättiin tossa välissä ja kun lopettelin tilausta, niin sinne oli ilmestynyt suomitekstitkin.
Olettaisi kyllä muutenkin, että palvelu tarjoaisi kaikkiin sarjoihinsa/elokuviinsa kohdemaansa tekstit. Ehkä joku päivä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 415
Minua ainakin haittasi enemmän se, että kun olin jäsenenä, ei ollut mitään tapaa etsiä ohjelmia, missä on ne suomitekstit, aina piti yksi kerrallaan katsoa onko tarjolla vai ei. Mutta kyllä Prime on silti hintansa arvoinen, Netflix on kuitenkin kaksi kertaa kalliimpi.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Netflix on kuitenkin kaksi kertaa kalliimpi.
Plus lähemmäs kolme kertaa kalliimpi (15,99€/kk) jos haluaa 4K kamaa, kun Primessä ei ole mitään tasoja noissa tilauksissa.
Netflix SD tilauskin on 2€/kk kalliimpi kuin Prime. :D
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
374
Positiivinen yllätys ollut kyllä tää Prime, joskus vuosi sitten kattelin jostain vähän sisältöä ja totesin ettei siellä kovin paljoa ole katsottavaa, mutta onhan tuolla nykyään vaikka ja mitä. Suurin syy aiemmin ohittamiseen oli puuttuva Chromecast -tuki, mutta sekin nykyään toimii hienosti. Samoin ihan hyvin toimiva PS4 appi. Ainoa vika tuossa PS4:n kautta katsottaessa on tekstityksen koko, johon en ole löytänyt mistään toimivaa asetusta, mutta ei tuo nyt juuri ole haitannut.
Ja noita Amazon Originals -sarjoja alkaa muuten myös olla tosi paljon, esim. viimeisimpänä taitaa huomenna tulla eka jakso Star Trek: Pickard:ia.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 682
Minua ainakin haittasi enemmän se, että kun olin jäsenenä, ei ollut mitään tapaa etsiä ohjelmia, missä on ne suomitekstit, aina piti yksi kerrallaan katsoa onko tarjolla vai ei. Mutta kyllä Prime on silti hintansa arvoinen, Netflix on kuitenkin kaksi kertaa kalliimpi.
Miten tästä saa ongelman? Katsoo mitä haluaa ja tulee todenneeksi onko tekstit vaiko ei. :confused:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 411
^ sit jos tekstejä ei ole, niin ei varmaan katsele? :confused:
Niin, mutta onhan tuo sitten jatkuvia pettymyksiä. 'Tämä vaikuttaa kivalta ....ja tekstitykset puuttuu, etsimään seuraavaa'

Jos englanti taipuu jossain määrin, niin kannattaa joskus kokeilla englanninkielisiä tekstityksiä. Voi olla tai voi olla olematta alkuun vähän raskaampaa katsoa, mutta mahdollisesti vaivan arvoista.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Jos englanti taipuu jossain määrin, niin kannattaa joskus kokeilla englanninkielisiä tekstityksiä. Voi olla tai voi olla olematta alkuun vähän raskaampaa katsoa, mutta mahdollisesti vaivan arvoista.
Ja pitemmän päälle mukavampaa siksikin, että englanninkielisten transkriptioiden laatu ei heittele olennaisesti toisin kuin suomennosten. Suomitekstien laatua ei voi etukäteen tietää ennen kuin on katsonut ainakin jonkun matkaa, ja sarjoissa se voi vaihdella jopa jaksokohtaisesti, jos on useita kääntäjiä.
 

ttppii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
567
Itse en Primessä[kään] mitenkään pysy mukana katsomisen arvoisissa sarjoissa. Ihan liikaa.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 682
Niin, mutta onhan tuo sitten jatkuvia pettymyksiä. 'Tämä vaikuttaa kivalta ....ja tekstitykset puuttuu, etsimään seuraavaa'

Jos englanti taipuu jossain määrin, niin kannattaa joskus kokeilla englanninkielisiä tekstityksiä. Voi olla tai voi olla olematta alkuun vähän raskaampaa katsoa, mutta mahdollisesti vaivan arvoista.
No aika harvoin näin on käynyt, olen ollut useita vuosia Prime -asiakas enkä nyt muista aloittaneeni yhtään sarjaa josta puuttuu subit kokonaan, viimeisten parin vuoden aikana tainnut puuttua yhdestäkään edes suomisubeja. Vanhemmista leffoista puuttuu monesta subit, tuoreemmista ei juurikaan. Jos kuullun ymmärtäminen tuottaa hankaluuksia, ne eng-subit auttavat kyllä monia sen kielen suhteen. Ärsyttäviä toki jos ne on kuuroille tarkoitetut: *dramatic music starts* tms. tyylisiä. :rofl:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
No kaikilla ei tuo kuulon ymmärrys tai näkökään auta siihen että ymmärtäisi.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
No aika harvoin näin on käynyt, olen ollut useita vuosia Prime -asiakas enkä nyt muista aloittaneeni yhtään sarjaa josta puuttuu subit kokonaan, viimeisten parin vuoden aikana tainnut puuttua yhdestäkään edes suomisubeja. Vanhemmista leffoista puuttuu monesta subit, tuoreemmista ei juurikaan. Jos kuullun ymmärtäminen tuottaa hankaluuksia, ne eng-subit auttavat kyllä monia sen kielen suhteen. Ärsyttäviä toki jos ne on kuuroille tarkoitetut: *dramatic music starts* tms. tyylisiä. :rofl:
No et sä nähtävästi hirveästi ole katsellut, sillä siellä on edelleenkin paljon materiaalia ilman suomitekstejä. Mulle riitti ihan ne halvat 6kk tuon asian toteamiseen. Yksi hyvä syy olla maksamatta yhtään enempää kuin 3€/kk vajaasta palvelusta.
Toiseksi leffatarjonta on aivan luokatonta ja vuosia vanhaa. Amazon kuitenkin puskee koko ajan eetteriin materiaalia ison veden toisella puolella, mutta ei tänne pohjolaan mitään tule.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
eilen tuli vastaan ride a long nimisessä leffassa suomisubit jotka on monta sekunttia etuajassa. Kokeilin ihan koneellakin ja niin sinne on väärät subit isketty :D Piti sit kattoa noilla cc enkkuteksteillä mokoma
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 682
No et sä nähtävästi hirveästi ole katsellut, sillä siellä on edelleenkin paljon materiaalia ilman suomitekstejä. Mulle riitti ihan ne halvat 6kk tuon asian toteamiseen. Yksi hyvä syy olla maksamatta yhtään enempää kuin 3€/kk vajaasta palvelusta.
Toiseksi leffatarjonta on aivan luokatonta ja vuosia vanhaa. Amazon kuitenkin puskee koko ajan eetteriin materiaalia ison veden toisella puolella, mutta ei tänne pohjolaan mitään tule.
No olen mä sieltä tuoreimmista sarjoista katsonut lähes kaikki eikä niissä ole tullut vastaan subittomia ainuttakaan. Leffat ovatkin paskaa lähes kaikki tai jo nähtyjä, mutta ei tilanne ole sen parempi näiden osalta Netflixissäkään, HBO:sta puhumattakaan.

Eilen alkoi uusi Star Trek -sarja Picard. Vaikea sanoa yhden jakson jälkeen vielä sen kummemmin tuleeko olemaan hyvä vaiko Discoveryn kaltaista paskaa. Picard on kyllä jo ikävä kyllä tosi vanha, että en tiedä olisiko saanut jäädä tekemättä.


33CB4FDC-4994-4413-AE02-15445A1EAE3B.jpeg
 
Liittynyt
05.06.2019
Viestejä
176
No et sä nähtävästi hirveästi ole katsellut, sillä siellä on edelleenkin paljon materiaalia ilman suomitekstejä. Mulle riitti ihan ne halvat 6kk tuon asian toteamiseen. Yksi hyvä syy olla maksamatta yhtään enempää kuin 3€/kk vajaasta palvelusta.
Toiseksi leffatarjonta on aivan luokatonta ja vuosia vanhaa. Amazon kuitenkin puskee koko ajan eetteriin materiaalia ison veden toisella puolella, mutta ei tänne pohjolaan mitään tule.
Tästä on syyttäminen teostoja sun muita jotka saaneet tv-alalla aikaan tämän nykytilanteen jossa on maarajoitukset yhä voimassa.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Maarajoituksiakin sentään voi kiertää, mutta mä edelleenkin katson mieluummin suomitekstein kaiken. Jotain katson enkkuteksteillä jenkki-netflixin kautta, koska ei yksinkertaisesti ole missään muualla tarjolla ja en nyt halua sarjaa keskenkään jättää.
Kaikkein eniten kyrsii katsoa pari-kolme kautta jotain ja sitten ei vaan loppukausia näy eikä kuulu, vaikka sarja porskuttaa kaudesta toiseen jenkeissä.
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Tälle Bridget & Eamon -sarjalle (4 kautta amazonilla) vahva suositus!! Sijoittuu 80-luvun Irlantiin ja kaikki hahmot on enempi vähempi kajahtaneita, todella hauska jos huumorin päälle jotain ymmärtää.

Niin siinä ei taida suomitekstejä olla, mutta lontoon kielisillä pärjännee mainiosti. Tulee kielikylpyä samalla :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 801
Tästä on syyttäminen teostoja sun muita jotka saaneet tv-alalla aikaan tämän nykytilanteen jossa on maarajoitukset yhä voimassa.
Eri toimijat kun ostavat oikeuksia isollakin rahalla, jotta voivat näyttää elokuvia/sarjoja kanavillaan, niin lienee ihan perusteltua nämä rajoitukset. Suoratoistopalvelut tosin muuttaa pelikenttää ja Netflix on ainakin ilmoittanut pyrkivänsä tulevaisuudessa tuomaan sisältönsä ilman maarajoituksia. Saa nähdä kuinka nopeasti ja miten onnistuvat.

Täytyy nyt itsekin tilailla prime testiin, kun ei juuri maksa mitään.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 682
Toimijoihin itseensä ei kannata jättää toiveita geoblokkien poistoon, pakko puree ja sen takia EU on se mikä asian saisi nopeastikin auki.

En tiedä miksi on aiemmin jäänyt mainio Goliath -sarja katsomatta, mutta ensimmäinen kausi oli loistava, toinen kausi hyvä ja loistavan välimaastossa. Kolmas muutaman jakson jälkeen ei vaikuta välttämättä edes hyvältä, mutta antaa tarinan kehkeytyä nyt.

Goliath (TV Series 2016– ) - IMDb
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
On kyllä hintansa arvoinen palvelu, jos laadukkaan sisällön taso pysyy (ja miksei pysyisi, kun suurin osa Amazonin omaa tuotantoa). Mukavaa, että UHD ja HDR löytyy osasta sisältöä.

Suomitekstit on tervetullut lisä, vaikka enkullakin pärjää. Tähän on tietty poikkeuksiakin, kun välillä saa kirota suomennosten laatua. Esimerkiksi The Expansen viimeisintä kautta (4.) katsoessa oli heti vartin sisään pakko vaihtaa enkku-tekstitykset käyttöön, kun suomennos oli ihan luokaton (mm. Ringin releet :). En sitten tiedä, että miten tuo menee suhteessa The Expanse kirjasarjan käännöksiin, mutta tässä vaikuttaa todella laiskalta toiminnalta suomentajalta. Ehkä kirjojenkin suomennoksessa puhutaan Ringeistä ja releistä? (edit: kirjasarjaa ei ole vielä käännetty) :D
Tämä tosin on ihan oma keskustelunsa.

Laadukkaiden rikosdraamojen ystävänä täytyy kiitellä Amazonia Goliathista ja Boschista. Puhumattakaan The Boys:sta, joka on virkistävintä mitä striimauspalvelut on pitkään aikaneet tuottaneet. Edellisten jatkoa siis odotan kovasti. Myös kuukauden päästä alkava Hunters kiinnostaa, mutta odotukset ei ole kovin korkealla aiheesta ja sarjan tuntemattomista tekijöistä (näyttelijöitä lukuunottamatta) johtuen, vaikka trailerin perusteella vaikuttaa sopivasti kieli poskessa tehdyltä. Toivottavasti yllättää positiivisesti.

Miinusta palvelulle siitä, että sisällön laatu pitää joko todeta tai olla tiedossa, kun ei ole muiden palveluiden tapaan esim. iMDb-arvosanoja tms. näkyvillä. Vaikuttaa, ettei ole tehty edes mitään listoja käyttäjien keskuudessa suositun sisällön perusteella. Leffojenkin joukossa olisi paljon mielenkiintoisia, mutta eivät nouse riittävästi esille, koska ei ole esim. tuota mainittua arvosanaa herättämässä mielenkiintoa. Joutuu selailemaan ja etsimään erikseen tietoa (liian vaivalloista).
 
Viimeksi muokattu:

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 806
The Marvelous Mrs. Maisel on ihan täyttä sikanautaa. Osui ja upposi. Meni niiden harvojen sarjojen seuraan, että jaksaa katsoa myöhemmin uudestaan. Sijoittuu 50-luvulle ja kertoo kotirouvan elämästä, jonka elämä mullistuu kun rouva aloittaa uran koomikkona.

Sisältää melko härskiä komediaa, kipakkaa sanailua ja sisältö on rytmitetty jaksojen sisällä mainiosti. Kolmos kaudella meno alkoi hyytymään, toivottavasti saavat 4. kaudella tason nostettua takaisin.

Ei varsinaisesti mestariteos, mutta kevyeksi komediahömpäksi hyvä. Kouluarvosanaksi 9-
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 424
Viestejä
4 161 213
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom