Amazon Prime Video

Treadstone olisi ideana kyllä hyvä ja mielenkiintoinen, mutta nämä supertappelut kyllä vituttavat kun olet nähnyt niitä pari kertaa. Toinen toistaan pidempiä mättöjä joissa olisi jo kuoltu moneen kertaan iskujen voimaan ja valittuun osumapaikkaan. 1,5 jaksoa vielä katsottavaa ensimmäisestä kaudesta.

Ei siis tappeluissa mitään pahaa yleensä, mutta jotain älyllistäkin pohdintaa pitäisi antaa katsojalle ja aiheen puolesta tästä olisi voinut rakentaa kunnon vakoojatarinan.

aika samoilla linjoilla edellisen kanssa, sarja muuten varsin mainio mutta nuo tappelukohtaukset on aika puuduttavia, varsinkin kun ne aika usein on vielä tehty kameraa tärisyttämällä jne

Supernaturalista kans 14 kautta tullut primeen. Ja plussaa vielä primen mobiili appiksesta kun vihdoinkin lisäsivät chromecast tuen.

Onko tosiaan niin ettei PS4 sovelluksella ole tekstitystä suomeksi? Vai onko tässä user error?

Mikäs valikko kyseessä? Kun laitan GT pyörimään ja alhaalla nurkassa subtitles ikoni muttei Suomi valittavana :confused:
Ennen kuin käynnistät jakson, niin siinä katso nyt palkin yläpuolella on tekstitykset palkki ja sen kautta kun käy ensin valitsemassa tekstit, niin pitäs toimia.

Viimeksi muokattu:
Treadstone olisi ideana kyllä hyvä ja mielenkiintoinen, mutta nämä supertappelut kyllä vituttavat kun olet nähnyt niitä pari kertaa. Toinen toistaan pidempiä mättöjä joissa olisi jo kuoltu moneen kertaan iskujen voimaan ja valittuun osumapaikkaan.
Oikein mainio sarjapläjäys, hauskoja takaumia 70-luvun rysylään ja DDR-aikaan. Pitäähän näissä tappeluissa vähän liioitella, eihän siinä samaa menoa olisi kun vastustaja oikeasti kuolee siihen ensimmäiseen pampulla tms. ohimoon täysillä lyötyyn iskuun (kuten oikeessa elämässä) ja meno loppuu siihen. Ei kait Arnold Commandossakaan olis lonkalta ihan kaikkiin osunut kuten leffassa näytetään.

8,5/10!! :)

Tullut tässä katsottua muutama ensimmäinen jakso The Purge sarjasta, joka on siis saman nimisten leffojen maailmaan sijoittuva sarja. Leffat nyt oli vähän mitä oli, muutaman niistä katsonut lähinnä koska idea ja premissi itsessään on aika kiinnostava. Sarjamuodossa päästään jonkin verran syvemmälle tuohon maailmaan ja nämä ovat siksi tuntuneet ihan kiinnostavilta, joten taidan jatkaa katsomista. Jos noista leffoista on tykännyt tai idea kiinnostaa niin kannattaa tsekata.

Tulipa vihdoin katsottua The Boysin ensimmäinen kausi ja en todellakaan pettynyt. Paras uusi sarja mitä olen vuosiin katsonut.

Sarjan alussa lyödään heti luu kurkkuun ja tehdään selväksi, että sarja on tehty aikuisempaan makuun. Tylsiä hetkiä ei oikeastaan ole, vaan sarja etenee mukavasti koko ensimmäisen kauden ajan. Tiukkaa kamaa alusta loppuun.

Tässä kohtaa harmittaa vain se, että toista kautta joutunee odottelemaan kesään asti. Toki odotusaika on vielä pidempi niillä, jotka katsoivat ensimmäisen kauden viime kesänä.

Tullut tässä katsottua muutama ensimmäinen jakso The Purge sarjasta, joka on siis saman nimisten leffojen maailmaan sijoittuva sarja. Leffat nyt oli vähän mitä oli, muutaman niistä katsonut lähinnä koska idea ja premissi itsessään on aika kiinnostava. Sarjamuodossa päästään jonkin verran syvemmälle tuohon maailmaan ja nämä ovat siksi tuntuneet ihan kiinnostavilta, joten taidan jatkaa katsomista. Jos noista leffoista on tykännyt tai idea kiinnostaa niin kannattaa tsekata.
Itsekin tullut tuota muutaman jakson katsottua hiljaiseen tahtiin. Jotenkin ei nuo näyttelijät ja käsikirjoitus ole omasta mielestä täysin onnistuneet, mutta koitan antaa sarjalle mahdollisuuden parantua kun mennään eteenpäin.

Itsekin tullut tuota muutaman jakson katsottua hiljaiseen tahtiin. Jotenkin ei nuo näyttelijät ja käsikirjoitus ole omasta mielestä täysin onnistuneet, mutta koitan antaa sarjalle mahdollisuuden parantua kun mennään eteenpäin.
Joo, näyttelijät tuntuu olevan aika amatöörejä ja käsikirjoitus ennalta-arvattavaa, mutta toivottavasti saavat tuosta tehtyä jotain fiksua. Ihan viihdyttäviä nuo ensimmäiset kolme jaksoa ainakin ovat olleet. Itseäni kiinnostaisi juurikin se että tuon maailman/yhteiskunnan historiaa valotettaisiin enemmän, ja katsottaisiin Purgea tapahtumana syvemmältäkin kuin vain päähän osuvan pesäpallomailan kantilta.

LG:n telkussa Amazon Prime Videon UI-kieli vaihtui ruotsiksi. Selaimella olin kyllä valinnut aiemmin kieleksi suomen. En keksi mitään muuta selitystä kuin että tietokoneella, jolla olin avannut Amazon Prime Videon tilisivun, olin kiinni Ruotsin VPN:llä.

LG:n telkussa Amazon Prime Videon UI-kieli vaihtui ruotsiksi. Selaimella olin kyllä valinnut aiemmin kieleksi suomen. En keksi mitään muuta selitystä kuin että tietokoneella, jolla olin avannut Amazon Prime Videon tilisivun, olin kiinni Ruotsin VPN:llä.
Onko tuohon olemassa Suomenkielistä valikkoa? Itse tilasin eilen palvelun tietsikalla ja otin 1.kertaa tv:ssä(LG C8) käyttöön niin Ruotsinkielellä joutui asetukset tekemään, eikä Suomea edes löydy valikoista.

Onko tuohon olemassa Suomenkielistä valikkoa? Itse tilasin eilen palvelun tietsikalla ja otin 1.kertaa tv:ssä(LG C8) käyttöön niin Ruotsinkielellä joutui asetukset tekemään, eikä Suomea edes löydy valikoista.
Saa asetuksista Suomenkielisen myös (Sonyn töllö).

Kyllä LG:lläkin suomi löytyy kielivalikosta. Sijainti (tilin tietoihin asetettu katuosoite) Amazonin palveluihin tietokoneella kirjautuessa pitää toki olla asetettuna kohdilleen.

Damn. Liekkö "vika" lg:n app:issa. Ei saa Suomea kirveelläkään.
Onko Android TV? Uninstalloi tuo TV:n oma softa silloin ja asenna puhelimella Play Storesta versio. Näin sain oman Philipsin pakkopäivittämään softan.

C8:ssa on WebOS. Kokeilin asentaa äpin uudestaan, ei auta. Amazon tilin tiedotkin pitäisi olla kohdillaan. Meneehän toi eng. valikollakin, mutta kiva ois fin saada jos se on mahd.

Viimeksi muokattu:
Amazon on kyllä käsittämättömän arvokas ja iso yritys siihen nähden, miten heikko UI/UX:llä niillä on joka paikassa; Amazon, AWS, Prime...

Omassa LG:ssä hetken aikaa yhdessä välissä oli ruotsiksi, sitten ihan itsekseen vaihtui suomeksi. Tosi typerä tuo appi kun ei vaan voi suoraan itse vaihtaa siitä sitä kieltä.

Expansionin uusi kausi oli tullut jossain vaiheessa, huomasin itse vasta pari päivää sitten :)

Not available in your current location.
Mitenkäs tuo Prime oikein toimii, siinäkin jotain maarajoituksia? Kuitenkaan siis suomessa ei tuota voi katsoa.. damn.. ottaa niin päähän kun Amazonin nettisivut on niin paskat ja virheitä täynnä.. en olisi tilannut sitä DVD:tä jos olisin tiennyt, että ei ole tekstejä.

Mitenkäs tuo Prime oikein toimii, siinäkin jotain maarajoituksia? Kuitenkaan siis suomessa ei tuota voi katsoa.. damn.. ottaa niin päähän kun Amazonin nettisivut on niin paskat ja virheitä täynnä.. en olisi tilannut sitä DVD:tä jos olisin tiennyt, että ei ole tekstejä.
Onhan niissä kaikissa suoratoistopalveluissa maarajoituksia. Tv-ala ei pääse niistä koskaan eroon.

Jos tuotetiedoissa oli virhe niin saat kyllä full refundin ja amazon maksaa palautuskulut.

Onkos tässäkin ja musicissa että saat käyttää niitä 30pv ajan vaikka olet lopettanut tilauksen?

Tästä Amazonista nyt vähän kahtalaiset mietteet, nyt kun tarkistin (justwatch.com) niin viikon sisään ilmestynyt lähinnä jotain intialaisia b-luokan filmejä vino pino, ei hirveesti nappaa (en tosin ensimmäistäkään katsonut, voin toki olla väärässä).

Toisaalta Chicago PD -sarja suomiteksteillä vieläpä on oikein mainio kun ei aikaisemmin tullut katsottua. Ja sitten Rescue Me. Eli kyllä tuosta muutaman euron kuukaudessa maksaa.

Tästä Amazonista nyt vähän kahtalaiset mietteet, nyt kun tarkistin (justwatch.com) niin viikon sisään ilmestynyt lähinnä jotain intialaisia b-luokan filmejä vino pino, ei hirveesti nappaa (en tosin ensimmäistäkään katsonut, voin toki olla väärässä).

Toisaalta Chicago PD -sarja suomiteksteillä vieläpä on oikein mainio kun ei aikaisemmin tullut katsottua. Ja sitten Rescue Me. Eli kyllä tuosta muutaman euron kuukaudessa maksaa.
3€/6kk ja sen jälkeen 3€/kk ei ole tosiaan paha hinta.Tuolla on myös näköjään ihan katottavia sarjoja.Ihan kätevä varsinkin kun telkkarissa on appsi tolle eli voi katsoa noita suoraan telkkarista.Noi intialaiset on tuolla hindin kieliset elokuvat nimellä.En kyllä tajua että miksi ne on noi tonne lisännyt.Noihan on käsittääkseni intialaisten vastine italialaisille spagettiwestereneille/Hongkongillaisille kungfu leffoille.:D

Zat

Onkos tässäkin ja musicissa että saat käyttää niitä 30pv ajan vaikka olet lopettanut tilauksen?
Jos tarkoitat, että voiko tilauksen uusiutumisen perua menettämättä jo maksettua aikaa, niin toki onnistuu. Itse tilaankin tätä kuukauden pätkissä kerrallaan peruen jatkumisen aina heti tilaamisen jälkeen.

Amazon Musicista minulla on myös euron 4 kk 1 € kokeilujakso päällä ja jatkuminen peruttu ja kestää silti sen 4 kk.

Mites tämä nyt oikein menee?.Otin tuolta primen 30pv ilmaiseksi ja pitäis olla musiikki ja video mutta toi telkkarin apps ohjaa sivulle jossa ei ole mitään ilmaista kuukautta vaan haluaa laskuttaa?.Miten ton amazon.de:n primen saa naitettua tohon telkkariin?

/edit
Tossa samsungin prime appissa on ilmeisesti joku ilmainen viikko tms.Pistin vaan että liity primeen niin se avasi noi prime only sarjat/leffat ilman että kyseli yhtään mitään.

Viimeksi muokattu:
Mites tämä nyt oikein menee?.Otin tuolta primen 30pv ilmaiseksi ja pitäis olla musiikki ja video mutta toi telkkarin apps ohjaa sivulle jossa ei ole mitään ilmaista kuukautta vaan haluaa laskuttaa?.Miten ton amazon.de:n primen saa naitettua tohon telkkariin?

/edit
Tossa samsungin prime appissa on ilmeisesti joku ilmainen viikko tms.Pistin vaan että liity primeen niin se avasi noi prime only sarjat/leffat ilman että kyseli yhtään mitään.
"Suomen" prime video pitäisi ottaa primevideo.com sivuston kautta ja maa suomeksi. Aikoinaan pystyin katsomaan saksan prime-tilin kautta matskua töllölläkin, mutta riippuen geoblokauksista kaikki ei toiminut. Ja tuolloin ei tule suomisubeja ja puhe saattaa olla oletuksena saksaksi, vaikka enkkuraidat pitäisi löytyä.

Ainakaan itse en tiedä varsinaista hyötyä saksan Amazonin prime-jäsenyydestä Suomessa, kun pelkän videopalvelun saa halvemmalla.

Joo eihän prime videossa ole täällä juurikaan hyviä leffoja ollut, sarjojen takia sitä on tullut katseltua. Picardin pitäisi alkaa pyöriä täälläkin lähipäivinä.

"Suomen" prime video pitäisi ottaa primevideo.com sivuston kautta ja maa suomeksi. Aikoinaan pystyin katsomaan saksan prime-tilin kautta matskua töllölläkin, mutta riippuen geoblokauksista kaikki ei toiminut. Ja tuolloin ei tule suomisubeja ja puhe saattaa olla oletuksena saksaksi, vaikka enkkuraidat pitäisi löytyä.

Ainakaan itse en tiedä varsinaista hyötyä saksan Amazonin prime-jäsenyydestä Suomessa, kun pelkän videopalvelun saa halvemmalla.

Joo eihän prime videossa ole täällä juurikaan hyviä leffoja ollut, sarjojen takia sitä on tullut katseltua. Picardin pitäisi alkaa pyöriä täälläkin lähipäivinä.
Taitaa edelleen saada Prime-jäsen rajattoman tilan valokuville pilveen. Muuten ei taida etua tosiaan olla. Saksassa tai Itävallassa asuvana saa tietenkin Prime-leimalla olevat tuotteet ilman lähetyskuluja ja nopeammin. Tai sai nopeammin, nyt tuntuu että paketit tulevat pari päivää hitaammin, kuin aikaisemmin saattoivat tulla jo seuraavana päivänä.

Ensimmäiset 6kk oli 3e/kk ja sen jälkeen 6e/kk. Mulla just meni laskutus tuosta ekasta 6e/kk erästä niin laitoin stopin tilaukselle.

Toimiikohan tuohon se että tekee uuden tilin eri meilillä mutta samoilla laskutustiedoilla? Niin voisi joskus myöhemmin ottaa uuden pätkän tuota jos siltä tuntuu. :)

Viikko sitten tuli 6kk täyteen, niin lopetin tämänkin.
Huomasin tossa loppuvaiheessa, että lisäävät nähtävästi suomitekstejä hiljalleen joihinkin "vanhoihinkin" sarjoihin.
Esim. JCVD ei ollut kuin jotain kiinatekstiä+enkkutekstiä tarjolla 6kk sitten. Jotain sinne lisättiin tossa välissä ja kun lopettelin tilausta, niin sinne oli ilmestynyt suomitekstitkin.
Olettaisi kyllä muutenkin, että palvelu tarjoaisi kaikkiin sarjoihinsa/elokuviinsa kohdemaansa tekstit. Ehkä joku päivä.

Minua ainakin haittasi enemmän se, että kun olin jäsenenä, ei ollut mitään tapaa etsiä ohjelmia, missä on ne suomitekstit, aina piti yksi kerrallaan katsoa onko tarjolla vai ei. Mutta kyllä Prime on silti hintansa arvoinen, Netflix on kuitenkin kaksi kertaa kalliimpi.

TML

Netflix on kuitenkin kaksi kertaa kalliimpi.
Plus lähemmäs kolme kertaa kalliimpi (15,99€/kk) jos haluaa 4K kamaa, kun Primessä ei ole mitään tasoja noissa tilauksissa.
Netflix SD tilauskin on 2€/kk kalliimpi kuin Prime. :D

Positiivinen yllätys ollut kyllä tää Prime, joskus vuosi sitten kattelin jostain vähän sisältöä ja totesin ettei siellä kovin paljoa ole katsottavaa, mutta onhan tuolla nykyään vaikka ja mitä. Suurin syy aiemmin ohittamiseen oli puuttuva Chromecast -tuki, mutta sekin nykyään toimii hienosti. Samoin ihan hyvin toimiva PS4 appi. Ainoa vika tuossa PS4:n kautta katsottaessa on tekstityksen koko, johon en ole löytänyt mistään toimivaa asetusta, mutta ei tuo nyt juuri ole haitannut.
Ja noita Amazon Originals -sarjoja alkaa muuten myös olla tosi paljon, esim. viimeisimpänä taitaa huomenna tulla eka jakso Star Trek: Pickard:ia.

Minua ainakin haittasi enemmän se, että kun olin jäsenenä, ei ollut mitään tapaa etsiä ohjelmia, missä on ne suomitekstit, aina piti yksi kerrallaan katsoa onko tarjolla vai ei. Mutta kyllä Prime on silti hintansa arvoinen, Netflix on kuitenkin kaksi kertaa kalliimpi.
Miten tästä saa ongelman? Katsoo mitä haluaa ja tulee todenneeksi onko tekstit vaiko ei. :confused:

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuja
80 823
Jäsenet
36 285
Uusin jäsen
skörbös

Hinta.fi

Ylös Bottom