Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eniten naurattaa (ja vituttaa), että tota näkemättä paskaa oikeasti jotku katsoo. Tosi-tv:tä ei tarvita yhtää enempää.Eniten tähän asti on tuossa Beast Gamessa naurattanut naisten tauhkaaminen tasa-arvosta ja monimuotoisuudesta kun kilpailun voittaneet miehet valitsi mukaan vain miehiä.Voi sitä itkua ja vääryyttä mitä ne naiset oli tulleet kokemaan ja näkemään.
Tällaisia kommentteja on vähän vaikeaa ymmärtää. Jos et ole itse edes katsonut jotain ohjelmaa, niin miten voit arvostella sitä noin karkeasti?Eniten naurattaa (ja vituttaa), että tota näkemättä paskaa oikeasti jotku katsoo. Tosi-tv:tä ei tarvita yhtää enempää.
Olisi kyllä kiva nähdä jotain tutkimustietoa tästä "tosi-tv:n aiheuttamasta maailman paskuudesta."Tosi-tv on vastuussa aika pitkälti siitä että maailmassa on sitä paskaa mitä on. Nykyään on ok riistää muita ja astella toisten ruumiiden päällä kun vaan itse tienaa ja menestyy.
Tosi-tv on vastuussa aika pitkälti siitä että maailmassa on sitä paskaa mitä on. Nykyään on ok riistää muita ja astella toisten ruumiiden päällä kun vaan itse tienaa ja menestyy.
Olisiko tosi-tv ollut vain lopun alkua ja kaiken kruunaa some.Tosi-tv on vastuussa aika pitkälti siitä että maailmassa on sitä paskaa mitä on. Nykyään on ok riistää muita ja astella toisten ruumiiden päällä kun vaan itse tienaa ja menestyy.
Niin, eipä tule kyllä muutoin seurattua mitään tosi-tv sontaa yleisesti. Mutta nyt laitoin pyörimään taustalle kun täältä suosituksen luin, muutoin olisi jäänyt katsomatta.Eniten naurattaa (ja vituttaa), että tota näkemättä paskaa oikeasti jotku katsoo. Tosi-tv:tä ei tarvita yhtää enempää.
Joo, on siellä varmasti käsikirjoittajat vähän soveltaneet ja tuotantoporukka voidellut sopivalla tavalla sanoja ja tarinoita kilpailijoiden suuhun, mutta mihinkään suurempaan kusetukseen en noissa kuitenkaan jaksa uskoa. Itse en ole jaksanut edes katsoa niitä imeliä kilpailijaesittelyitä ja muita tarpeettomia välihöpinöitä.Nuo mrb kisat ilmeisesti on lähinnä showpainia aitouden puolesta. Voittajat on monesti sopivasti omia kavereita ja osallistujien taustatarinat on täysin keksittyjä. Esimerkkinä että joku voittaa omakotitalon ja taustatarinan mukaan on ollut sitä ennen koditon, mutta oikeasti omistaa useampia taloja jne.
Käsittääkseni Mr.Beastin rahanjako on ollut omalla kanavallaan alusta lähtien aitoa, enkä minä ainakaan ole tietoinen mistään tarkoituksellisesta kusetuksesta katsojalukujen perässä. Tässä Primen tuottamassa sarjassa siihen ei voi luottaa aivan samalla tavalla, mutta toisaalta on siinä kuitenkin Mr.Beastin brändiarvo ja hänen luoma formaatti kyseessä, joten siinä mielessä tapahtumiin varmaan voi kyllä luottaa.
Itse en lähde arvioimaan primen versiota, mutta nimenomaan siinä omassa aiemmassa tuotannossa kai kusetusta on ollut ihan riittävästi.Joo, on siellä varmasti käsikirjoittajat vähän soveltaneet ja tuotantoporukka voidellut sopivalla tavalla sanoja ja tarinoita kilpailijoiden suuhun, mutta mihinkään suurempaan kusetukseen en noissa kuitenkaan jaksa uskoa. Itse en ole jaksanut edes katsoa niitä imeliä kilpailijaesittelyitä ja muita tarpeettomia välihöpinöitä.
AIemmin kommentoin tätä näin:
Vähän ristiriitaiset mietteet itsellä, jotenkin halvan näköinen ja näyttelijät keskinkertaisia maksimissaan. IMDb:n 7,7 vaikuttaa todella yläkanttiin annetulta. Itse olen jonkun 6.0 kannalla. Monessa arvostelussa kiitellään realismia mutta en oikein tiedä. Alkoi hyvin mutta heti melkein lässähti minusta.![]()
Watch On Call Season 1 – Prime Video
On Call is an adrenalized procedural that puts us inside the squad car and on the streets with Long Beach Police. Through training officer Traci Harmon, and rookie Alex Diaz the series examines how the complexities of the job affects the human condition. Harmon will be enlightened by a kid from...www.primevideo.com
Tää on ollut ihan positiivinen yllätys, 30 minuutin jaksojen takia ajattelin ensin että kyseessä on komedia tms.
49 zlotya eli 11,78ePuolan tilaus pitäisi olla näinä päivinä uusiutumassa, mutta en kertakaikkiaan löydä mistään, millä hintaa. Tai onko ylipäätään edes uutta tilausta pukkaamassa. Prime videosta ei löydy lainkaan tilauksia ja sama tilanne puolan amazonin tiliasetuksissa. Minnehän tuo tieto on piilotettu?
Näin oletan itsekin, mutta mistä tuon tilauksen ylipäätään näkee?49 zlotya eli 11,78e
Tuo aika outoa, kenellä tuon oikeudet sitten on jos ei Amazonilla.
Expansen kolme ekaa kautta häviää kohta.
Eli jos sarja kiinnostaa, niin katsokaa äkkiä.
Itsellä pitää katsoa kaudet uudestaan läpi, kun ei ole tietoa mihin palveluun ne mahdollisesti siirtyvät.
![]()
Bezos, ei Musk.Sarjahan kerran kuopattiin ja Musk pelasti, kun itse siitä piti.
Musk on enemmän Iron Sky leffan tyylinen hahmo.
Kyl ne taitaa poistua lataamisen jälkeen aina tietyn ajan kuluessa (kuukausi?). Riippumatta siitä onko ne palvelussa vai ei. Jos taas käyt onlinessa ko. laitteella, nii silloin varmaa poistuu palvelusta poistetut lataukset hetimiten.Tomisiko tuon Primen kanssa että lataa esim nuo poistuvat Expansen jaksot offline versioiksi jollekin ipadille tms.? Vai onko noissa ladatuissa jokin tieto että tietyn päivämäärän jälkeen ei enää näy olipa laite verkossa tai ei.
Kiitos tästä! Kaksi kautta katsottu aiemmin, nyt ehdin vielä nähdä kolmannen, ennen kuin poistuuExpansen kolme ekaa kautta häviää kohta.
Eli jos sarja kiinnostaa, niin katsokaa äkkiä.
Itsellä pitää katsoa kaudet uudestaan läpi, kun ei ole tietoa mihin palveluun ne mahdollisesti siirtyvät.
![]()
Siihe asti se oliki priimaa. e: eiku tais se nelonen olla vielä hyvä, mut 5&6 mulla muistaakseni alko tökkiä, mut ei niitäkää silti huonoksi voi haukkua.Kiitos tästä! Kaksi kautta katsottu aiemmin, nyt ehdin vielä nähdä kolmannen, ennen kuin poistuu![]()
Kaiken hehkutuksen jälkeen olen nyt suunnilleen puolet nähnyt ekasta kaudesta tuota Expansea eikä kyllä ole säväyttänyt millään tapaa.
Kaiken hehkutuksen jälkeen olen nyt suunnilleen puolet nähnyt ekasta kaudesta tuota Expansea eikä kyllä ole säväyttänyt millään tapaa.
Vastaavalla tavalla kirjatkin alkavat. Alkuun hidastempoisempaa avaruusseikkailua joka pikkuhiljaa alkaa muuttua enemmän mistä tässä oikein onkaan kyse suuntaan.Eka kausi alkoi vähän tönkösti, ainakin mun mielestä, homma lähtee pikkuhiljaa paremmin käyntiin ja eka kauden päätteeksi meneekin jo aika hyvin.
Toki jos tällainen scifi ei muutenkaan uppoa niin sitten ei ala uppoamaan Expansekaan.
Juu siis tarkennuksena olen kyllä oikeaa kohderyhmää avaruus / scifi -tarjonnalle, mutta ainakaan vielä tuo ei ole kolahtanut.Hehkutusta tekevät yleensä kaverit, jotka tykkäävät sen tyyppisistä sarjoista (avaruus SciFi)
Itse en pidä mistään reality-sarjoista, musiikkikisat ja muut vastaavat, mutta en koskaan käy sitä missään kommentoimassa.
Ja ei kai ole jotain universaalia sarjaa olemassakaan, josta kaikki pitää?
Selvä, pitää jatkaa vaan niin kauan kuin on katsottavissa jos se siitä sitten pikku hiljaa.Eka kausi alkoi vähän tönkösti, ainakin mun mielestä, homma lähtee pikkuhiljaa paremmin käyntiin ja eka kauden päätteeksi meneekin jo aika hyvin.
Toki jos tällainen scifi ei muutenkaan uppoa niin sitten ei ala uppoamaan Expansekaan.
Muistaakseni itselläkin oli ekan kauden puolivälissä ihmettelyä miksi tätä on kehuttu niin paljon ennen kuin tarina ja hahmot pääsi kunnolla vauhtiin.Kaiken hehkutuksen jälkeen olen nyt suunnilleen puolet nähnyt ekasta kaudesta tuota Expansea eikä kyllä ole säväyttänyt millään tapaa.
Eikä tule säväyttämään ainakaan ensimmäisen kolmen kauden aikana mitä jaksoi katsoa puoliväkisin ’koska tämän piti olla hyvä’. Amatöörinäyttelijöitä täynnä ja kohtuullisen kuivaa katsottavaa. Tuo oli niin kovan rummutuksen kohteena ilmestyessään, että toi katsojia. Nopeastihan tuo vaipui unholaan.Kaiken hehkutuksen jälkeen olen nyt suunnilleen puolet nähnyt ekasta kaudesta tuota Expansea eikä kyllä ole säväyttänyt millään tapaa.
Ok hyvä tietää!Muistaakseni itselläkin oli ekan kauden puolivälissä ihmettelyä miksi tätä on kehuttu niin paljon ennen kuin tarina ja hahmot pääsi kunnolla vauhtiin.
Hyvä, jos ei poistu. Ei ittellä kiinostais, mut typeriä tollaiset, että sarjan alkupään kaudet puuttuu. Se viel menettelee, että vain alkupäästä on katsottavaa.The Expansen alkupään kausien kohtalo näyttää vielä elävän, nyt on hävinnyt varoitus poistumisesta.
![]()
Tuon takia virittelin vuosia sitten Plexin kotiin. Piti kesäloma aloittaa katsomalla Supernaturalia alusta, oli kiva huomata että samassa kuukauden vaihteessa kaudet 1-7 oli kadonnu palvelustaHyvä, jos ei poistu. Ei ittellä kiinostais, mut typeriä tollaiset, että sarjan alkupään kaudet puuttuu. Se viel menettelee, että vain alkupäästä on katsottavaa.
Tarviiko toi siis mitään muuta kuin vaikka Freedomen kääntää UK:hon ja selaimen kautta katsoo heidän sarjojaan? Toimiiko tuo siis niin helposti?Troppo tuli katseltua VPN britteihin ja enkkuteksteillä. Thomas Jane pääosassa vanhana kyttänä Australian syrjäseuduilla yksityisetsivän hommissa. Eka kausi oli ihan jees.
Tulee muuten aika reilusti lisää katseltavaa jos vaan enkkutekstien kanssa pärjää ja VPN löytyy.
Joo, tarvii toki olla semmonen servu joka mahdollistaa suoratoiston. Omassa VPN se lukee kun valitsee servua.Tarviiko toi siis mitään muuta kuin vaikka Freedomen kääntää UK:hon ja selaimen kautta katsoo heidän sarjojaan? Toimiiko tuo siis niin helposti?![]()
Minulla loppukesällä ei onnistunut, Primevideo tunnisti VPN:n olevan käytössä. Kyseiset palvelimet oli merkitty sopivan striimaukseen. Ehkä huonoa tuuria sillä kertaa tai käyttämäni VPN ei vaan saa hommaa toimimaan. En ole sittemmin kokeillut koska haluamani sarja tuli syksyllä toiseen palveluun Suomessa.Tarviiko toi siis mitään muuta kuin vaikka Freedomen kääntää UK:hon ja selaimen kautta katsoo heidän sarjojaan? Toimiiko tuo siis niin helposti?![]()
Tulin ihan samaa ihmettelemään, kyllä on uskomattoman hyvin piilotettu.Puolan tilaus pitäisi olla näinä päivinä uusiutumassa, mutta en kertakaikkiaan löydä mistään, millä hintaa. Tai onko ylipäätään edes uutta tilausta pukkaamassa. Prime videosta ei löydy lainkaan tilauksia ja sama tilanne puolan amazonin tiliasetuksissa. Minnehän tuo tieto on piilotettu?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.