• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Amazon Prime Video

Liittynyt
05.07.2022
Viestejä
400
Tiedoksi, ettei Saksan Amazonilla ole rajatonta kuvavntallennuspalvelua. Sulkivat minun tilini jo viime vuoden lopulla kun käytin sitä sääntöjenvastaisesti, eli tallensin sinne enemmän kuvia kuin keskimääräinen käyttäjä( tämä lukee ehdoissa kiellettynä asiana). Nyt ei toimi Amazon Drive enkä saa peruttua US-Amazonin lisäpalvelua( videoiden tallentaminen) kun se saatana on bännissä. Olen heidän kanssaan taistellut niin Usaan kuin Saksaan yhteyttä ottaen enkä ole saanut palvelua katkaistua, rahoja takaisin tai selitystä bännille( rahaa nyt on palanut huimat 18 euroa, että huh).

Siksi suosittelen suosiolla jotain muuta palvelua vaikka se lisää maksaakin.Hauskinta on, että rinnakkaistallennuspalvelu toimii vaimolla moitteetta mutta hänellä ei olekaan sinne tallennettuna satoja tuhansia kuvia( en nyt määrää muista mutta paljon) ja tuhansia videoita.
Kiinnostava mitä toi enemmän kun keskimääräinen käyttäjät raja on? Kun pistin kaikki mun kuvat sinne.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
Puola amazon (.pl) on 49zl eli noin 11e vuoden tilaus, VPN ei tarvinnut, mutta ehkä Google translate. Menee ihan normaalilla pankkimaksulla, itse totesin aika OK hinnaksi ettei tarvi VPN vääntöjä tehdä muutamien eurojen takia esim turkin tms Amazon kautta.
Turkkihan kannattaa unohtaa muutenkin, koska siellä nostettiin hintoja +400% ja tästä kuusta lähtien siellä nousee kk-hinta 49 liiraan (eli tämän päivän kurssilla ~1.73€/kk). Nyt siis Puola on vuositilauksella Turkkia lähes puolet halvempi.

Itse juuri irtisanoin Turkin tilauksen ja nappasin Puolan ~11€/v tilauksen tilalle.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 309
Ottaisin itse vain tuon Saksan uudelleen jos Prime tilauksien ilmaisien postien minimitilaus olisi sen 40€, mutta kerta se nostettiin satkuun niin vitut.
Minäpä laitan Puolan tilauksen rullaamaan (niitä siis voi olla kaksi päällekkäin?) ja irtisanon sitten tuon Saksan niin ei mene muki nurin kielien kanssa.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
Minäpä laitan Puolan tilauksen rullaamaan (niitä siis voi olla kaksi päällekkäin?) ja irtisanon sitten tuon Saksan niin ei mene muki nurin kielien kanssa.
Mulla on jotenkin mielikuva, että joku olisi tässä ketjussa joskus maininnut vanhan tilauksen loppuvan automaattisesti, jos vaihtaa toiseen maahan. En tosin mene takuuseen asiasta.
Itse irtisanoin ensin Turkin tilauksen (joka rullaa vielä muutaman päivän maksukauden loppuun asti) ja otin samalla sähköpostilla/maksukortilla Puolasta uuden tilalle (jossa rullaa ensin 30pv ilmaisjakso ja sitten vasta vuosiveloitus).

Saas nähdä pitääkö kaikki katselulaitteet aktivoida uudelleen, vaikka onkin sama sähköposti käytössä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 869
Kiinnostava mitä toi enemmän kun keskimääräinen käyttäjät raja on? Kun pistin kaikki mun kuvat sinne.
Tuo olisi kiinnostavaa. Siellähän on pakko olla käyttäjiä jotka ylittävät keskimääräisen käyttäjän rajan. Tarkoittaako että osa saa säilyttää kuvansa koska jos kaikki ajetaan pois, keskimääräisen raja laskee ja taas ollaan samassa tilanteessa :)
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Pitääkös tuon Puolan tilauksen jälkeen vaihdella kieliä sieltä jostain Amazonin sivulta kuten joskus Saksan jälkeen? Kokeilin nopeasti jotain Chicago PD:n jaksoa ja vaikka infosivulla näkyy Suomi subeissa, ei sitä ole valittavissa itse jaksossa (S06E02).

Edit: taisikin olla niin, että kutoskaudessa ei suomisubeja ollut aiemminkaan. Muutama muu kokeilu muiden elokuvien/sarjojen osalta tuotti kaikkiin tekstit oikein.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Kiinnostava mitä toi enemmän kun keskimääräinen käyttäjät raja on? Kun pistin kaikki mun kuvat sinne.
En tiedä kun en ole kertaakaan saanut vastaukseksi muuta kuin, että sääntörikkomus. Ja säännöissä kielletään vain kaksi asiaa: kaupallinen toiminta ja normaaliprofiilista poikkeava käytös. Kaupallisesta en voi jäädä kiinni niin kuvien määrästä se on oltava kiinni. Ehkä vika oli siinä, että lisäsin yhden kansios, jossa oli paljon kuvia ja se poikkesi normaalilisäyksistäni. Lisäsin ensimmäisellä kerralla joku 150 Gt:n edestä kuvia, sitten päivittäin ja lopulta viime marraskuussa ehkä jotain 100 Gt:n edestä vanhempia kuvia.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Mulla on jotenkin mielikuva, että joku olisi tässä ketjussa joskus maininnut vanhan tilauksen loppuvan automaattisesti, jos vaihtaa toiseen maahan. En tosin mene takuuseen asiasta.
Itse irtisanoin ensin Turkin tilauksen (joka rullaa vielä muutaman päivän maksukauden loppuun asti) ja otin samalla sähköpostilla/maksukortilla Puolasta uuden tilalle (jossa rullaa ensin 30pv ilmaisjakso ja sitten vasta vuosiveloitus).

Saas nähdä pitääkö kaikki katselulaitteet aktivoida uudelleen, vaikka onkin sama sähköposti käytössä.
Tuohan olisi perssiistä kun tosiaan Amazon.comin tilauksen otin, jotta mm. saisin Amazon musicin mikä näköjään ei kuulukaan Amazon.de:n primeen oikeastaan missään laajudessa( enää, sillä kyllä se primen vuosia sitten ottaessa jossain välissä kuului. Autoon tuli vihdoin viimein Amazon music mitä auton saadessa ei ollut mutta lupailtiin pian kolme vuotta sitten ja silloin kirosin kun en saanut omia soittolistoja sieltä autoon), ja se päättyy parin päivän päästä. Taas Prime.de on maksettu lokakuuhun asti. Heidän aspansa on tässä asiassa ehkä markkinoiden surkein vaikka palautuksissa toimiikin.

Ei minulla ole ongelmaa maksaa 90 euroa vuodessa palvelusta jos siellä on katsottavaa mutta tämä maksullisten leffojen mainosten ylivyöry on kyllä järkyttävää katsottavaa. Sama kuin AppleTV:llä, jossa tahdo nähdä mistään onko ohjelma maksullinen vai ei ennenkuin on klikannut kyseistä elokuvaa tai sarjaa.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 309
Nappasin nyt tuosta tuon Amazon Primen vuodeksi Puolasta, 30pv free trial ja sitten 49zlotyä.
Peruin tuon Saksan amazonin (Ei se nyt pahan hintainen (70€ vuosi) ollut mutta silti) tuon ottamisen jälkeen joten ehkäpä ne subtitlet yms pysyy kohdillaan.

Onko tuo primevideo sama alusta jokaiselle maalle, jos on, niin silloin kai teoriassa kaikki katselulaitteet pysyvät ennallaan?

Prime Gamingissä ainakin tuli tilalle suoraan tuo Puolan free trial, mut noh 8pv selvinnee sitten.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Nappasin nyt tuosta tuon Amazon Primen vuodeksi Puolasta, 30pv free trial ja sitten 49zlotyä.
Peruin tuon Saksan amazonin (Ei se nyt pahan hintainen (70€ vuosi) ollut mutta silti) tuon ottamisen jälkeen joten ehkäpä ne subtitlet yms pysyy kohdillaan.
Miten sinulla on Prime 70 euroa vuodessa? Itsellä lukee Prime.de:n sivulla 89,90
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
Onko tuo primevideo sama alusta jokaiselle maalle, jos on, niin silloin kai teoriassa kaikki katselulaitteet pysyvät ennallaan?
Joo kyllä ne taitaa onneksi säilyä ennallaan, kun samalla tilillä tehty tilaus. Sovelluksessa näkyy jo Puola, vaikka Turkkikin vielä voimassa.
Ihan vähän erilaiselta näyttää Puolan kautta noi listaukset ja tuli puolalaisia nimikkeitä esiin.
Ei mulla myöskään Turkin kautta näkynyt mitään genre-valikoita, joista voi selata katsottavaa.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Viimevuonna nappasin sen tuolla hintaa ja sillä se olisi vielä jatkunut jos en olisi perunut.
70 minäkin olen ennen maksanut( ehkä kaksi vuotta sitten) mutta nyt tosiaan hinta on eri heidän näyttämänään( ja muistaakseni jo viime vuonna mutta en ole varma tarkistamatta asian laitaa).

Samapa tuo jos vertaa suht turhaan Netflixiin joka on kaksi kertaa kalliimpi( korkealla resolla) kuin Prime tarjoten yllättävän vähän ylimääräistä mutta sitä tulee pidettyä tilattuna tapojen orjana
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
James Mayn Oh cook-kakkoskausi pääsi yllättämään että nyt tuolla. Puhuttiinko siitä jossain täällä että nyt tulossa(?)
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
Ihan vähän erilaiselta näyttää Puolan kautta noi listaukset ja tuli puolalaisia nimikkeitä esiin.
Puolalaisen sisällön ja sen, että ohjelmien/elokuvien nimet eivät näkyisi puolaksi saa pois ottamalla jonkun toisen maan ilmaisen primevideo kokeilujakson, jolloin ekalla kirjautumis kerralla palvelu kysyy minkä maan sisältö näytetään. Siitä valitaan suomi. Sen jälkeen ilmaisen jakson voi katkaista ja tilaus jatkuu puolan hinnalla, mutta täysin suomalaisella sisällöllä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 595
Puolalaisen sisällön ja sen, että ohjelmien/elokuvien nimet eivät näkyisi puolaksi saa pois ottamalla jonkun toisen maan ilmaisen primevideo kokeilujakson, jolloin ekalla kirjautumis kerralla palvelu kysyy minkä maan sisältö näytetään. Siitä valitaan suomi. Sen jälkeen ilmaisen jakson voi katkaista ja tilaus jatkuu puolan hinnalla, mutta täysin suomalaisella sisällöllä.
Vielä tarkentavana kysymyksenä tähän: oliko niin että pitää nimenomaan ottaa kokeilujakso _Primevideota_ eikä Prime-tiliä joka sisältää tuon Videon? Kysyn siis siksi kun ainakin Prime-tilin siirto uuteen maahan katkaisi aiemmin voimassa olleen Prime-tilin automaattisesti. Ihan näin varmistuksena siis. :)
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Puolalaisen sisällön ja sen, että ohjelmien/elokuvien nimet eivät näkyisi puolaksi saa pois ottamalla jonkun toisen maan ilmaisen primevideo kokeilujakson, jolloin ekalla kirjautumis kerralla palvelu kysyy minkä maan sisältö näytetään. Siitä valitaan suomi. Sen jälkeen ilmaisen jakson voi katkaista ja tilaus jatkuu puolan hinnalla, mutta täysin suomalaisella sisällöllä.
Tai sitten vain vaihtaa asetuksista alueen/maan suomeksi ja ei näy Puolasta vilaustakaan.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
Tai sitten vain vaihtaa asetuksista alueen/maan suomeksi ja ei näy Puolasta vilaustakaan.
Ei toimi niin. Se vaihtaa käyttöliittymän kielen, mutta ei sisällön lokaaliasetusta. Ellei sitten jostain amazonin syövereistä löydy asetus siihenkin? Mutta prime videon asetuksista ei saa vaihdettua.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
Tai sitten vain vaihtaa asetuksista alueen/maan suomeksi ja ei näy Puolasta vilaustakaan.
Ainoastaan tuon Suomen kanssa tulee noita sekasikiöitä vastaan, jossa nimikkeet esim. puolaksi (turkiksi) ja kuvaus suomeksi.
Eli samoin oli Turkin tilauksen kanssa.
Jos nimikkeet on jollain muulla kielellä, kuin Suomi, niin yleensä ei myöskään ole suomisubeja tarjolla.
Jos laitan asetuksista kieleksi Englanti, niin nimikkeet näkyy oikein ja sekasikiöitä ei juurikaan tule vastaan.
Puolalaisen sisällön ja sen, että ohjelmien/elokuvien nimet eivät näkyisi puolaksi saa pois ottamalla jonkun toisen maan ilmaisen primevideo kokeilujakson, jolloin ekalla kirjautumis kerralla palvelu kysyy minkä maan sisältö näytetään. Siitä valitaan suomi. Sen jälkeen ilmaisen jakson voi katkaista ja tilaus jatkuu puolan hinnalla, mutta täysin suomalaisella sisällöllä.
Nyt täytyy sanoa, että meniköhän jotain ohi. Kokeilujakso siis alkoi Puolan kautta ja en muista kysyikö se missään vaiheessa edes lokalisaatiota. Tosin minähän olin jo Primevideoon kirjautuneena niillä täysin samoilla tunnuksilla.

Huomasin, että nyt tuolta löytyi Omerta 6/12. Ei ainakaan tullut Turkin kautta vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
Vielä tarkentavana kysymyksenä tähän: oliko niin että pitää nimenomaan ottaa kokeilujakso _Primevideota_ eikä Prime-tiliä joka sisältää tuon Videon? Kysyn siis siksi kun ainakin Prime-tilin siirto uuteen maahan katkaisi aiemmin voimassa olleen Prime-tilin automaattisesti. Ihan näin varmistuksena siis. :)
Tuossa on parin sivun takaa minun taistelu tuon kielen kanssa.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Itsellä on englanti kielenä ja ihan hyvin on suomisubit tarjolla ja ikävä kyllä myös suomlsisältö näkyy.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Ei toimi niin. Se vaihtaa käyttöliittymän kielen, mutta ei sisällön lokaaliasetusta. Ellei sitten jostain amazonin syövereistä löydy asetus siihenkin? Mutta prime videon asetuksista ei saa vaihdettua.
Nimenomaan Amazonin syövereistä, en muista tarkkaa sijaintia. Jouduin tuon aiemmin tekemään kun oli ensin hommannut suomitilauksen ja otin saksalaisprimen-> Prime videon sisältö vaihtui saksalaiseen. Tuolta syövereistä piti vaihtaa alue/maa Suomeksi. Itse apin kieli on asia erikseen ja kuten jo totesin se on itsellä ollut englanti kokoajan.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
Nimenomaan Amazonin syövereistä, en muista tarkkaa sijaintia. Jouduin tuon aiemmin tekemään kun oli ensin hommannut suomitilauksen ja otin saksalaisprimen-> Prime videon sisältö vaihtui saksalaiseen. Tuolta syövereistä piti vaihtaa alue/maa Suomeksi. Itse apin kieli on asia erikseen ja kuten jo totesin se on itsellä ollut englanti kokoajan.
Jostain amazonin asetuksista löysin alue asetuksen silloin kun taistelin tuon puola sisällön kanssa. Mutta se oli jo itsellä suomi. Voihan siellä olla joku muukin asetus siihen sitten. Ei nimittäin mitkään käyttäjäystävällisimmät ole Amazonin sivut :D
 
Liittynyt
25.09.2021
Viestejä
50
Yritinpä minäkin vaihtaa puolaversion sisällön suomalaiseksi ja eipä tuo millään kokeilemallani netin neuvolla onnistunut. Sieltä löytyi aina maavalinta Suomi ja mitään korjattavaan ei vaan ollut. Lopuksi sitten otin saksan 30 päivän kokeilun ja ei tuokaan tuottanut mitään maavalintaa. Nyt hieman hassu lopputulos, että irtisanottu saksan kokeilu päättyy 6.7. Ja Puolan tilaus on voimassa vielä tammikuulle, toivottavasti näkyy taas saksan kokeilun päättymisen jälkeenkin. Suomen prime on ollut aiemmin useasti tilattuna.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
Yritinpä minäkin vaihtaa puolaversion sisällön suomalaiseksi ja eipä tuo millään kokeilemallani netin neuvolla onnistunut. Sieltä löytyi aina maavalinta Suomi ja mitään korjattavaan ei vaan ollut. Lopuksi sitten otin saksan 30 päivän kokeilun ja ei tuokaan tuottanut mitään maavalintaa. Nyt hieman hassu lopputulos, että irtisanottu saksan kokeilu päättyy 6.7. Ja Puolan tilaus on voimassa vielä tammikuulle, toivottavasti näkyy taas saksan kokeilun päättymisen jälkeenkin. Suomen prime on ollut aiemmin useasti tilattuna.
Saksan kautta sain itse tosiaan muutettua sijainnin. Tietokoneen selaimella siis kirjauduin primevideoon, niin se kysyi minkä maan sisältöä näytetään (saksa, puola, suomi).

Maksetut jäsenyydet ei katkea ilmaiskokeiluissa. Vain silloin, jos ostaa sen prime jäsenyyden toisen maan Amazonista, niin se astuu voimaan heti ja aikaisempi Prime jäsenyys katkeaa ja siitä palautuu rahat takaisin.

edit. Kokeile seuraavaksi jonkun toisen maan primen ilmaista jaksoa. Kirjaudu primevideosta ensin ulos ja sitten kokeilun starttaamisen jälkeen kirjaudut sisään. Pitäisi tulla maa kysely.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Yritinpä minäkin vaihtaa puolaversion sisällön suomalaiseksi ja eipä tuo millään kokeilemallani netin neuvolla onnistunut. Sieltä löytyi aina maavalinta Suomi ja mitään korjattavaan ei vaan ollut.
Tuolla oli keskustelua sivuilla 9-11 ainakin kielistä

”While logged in to your Amazon account in a desktop browser, go to Accounts & Lists > Your Content and Devices > Preferences and click the downwards arrow to the right of Country/Region Settings to view your current country. Hit Change and enter the new address you’d like to associate with your account. Finally, click Update, and you’re done.”

Itse olin myös kirjoittanut että kun sisältö oli saksaksi, käynnistin Prime Video apin puhelimesta ja silloin kysyttiin haluanko vaihtaa sisällön Suomen tarjontaan.
 
Liittynyt
25.09.2021
Viestejä
50
Saksan kautta sain itse tosiaan muutettua sijainnin. Tietokoneen selaimella siis kirjauduin primevideoon, niin se kysyi minkä maan sisältöä näytetään (saksa, puola, suomi).

Maksetut jäsenyydet ei katkea ilmaiskokeiluissa. Vain silloin, jos ostaa sen prime jäsenyyden toisen maan Amazonista, niin se astuu voimaan heti ja aikaisempi Prime jäsenyys katkeaa ja siitä palautuu rahat takaisin.

edit. Kokeile seuraavaksi jonkun toisen maan primen ilmaista jaksoa. Kirjaudu primevideosta ensin ulos ja sitten kokeilun starttaamisen jälkeen kirjaudut sisään. Pitäisi tulla maa kysely.

Tuo Amazonin käytäntö on hieman epäselvä. Olin tehnyt muutoksia tietokoneen selaimella amazon.de ja amazon.com. Nyt sitten yritin vielä primevideo.com ja tuolla sain maavalikon tiedoissani. Vaihtoehtoina puola, Saksa ja suomi. Ainakaan aivan heti vaihdos sijaintiin suomi ei ole päivittynyt sovellukseen.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
No on mulla kyllä maa nyt vaihdettu Suomi (aikaisemmin siellä ei nähtävästi ollutkaan mitään maata oletuksena), mutta sitkeästi pysyy puolalaisena. En tiedä sekoittaako tuo samoilla tunnuksilla oleva Turkin tilauskin asiaa, kun siinä on vielä tilausta voimassa, vaikka onkin jo peruttu.
Pitänee katsoa asiaa uudestaan, kun se on loppunut ja Puolasta alkaa tilaus rullaamaan trialin jälkeen.

Kun tuon Puolan otin Turkin tilalle, niin automaattisesti kyllä oli sisältö muuttunut toiseksi, kun Primevideo-sovelluksen käynnisti ensimmäisen kerran tuon vaihdon jälkeen.

Turkissa ei ollut mahdollisuutta myöskään vuokraukseen/ostamiseen, joten onhan noissa eroja. Onhan tämä sekavaa.
VPN päällä kuitenkin pystyy katsomaan esim jenkkien tarjontaa, niin luulisi täällä tulevan suoraan Suomen tarjonta ihan automaattisesti kotimaisella ip-osoitteella.
 
Liittynyt
25.09.2021
Viestejä
50
Toimii!
Sekä LG tv ja chromecast gtv vaihtuivat Suomen ohjelmatarjontaan, kiitos vinkeistä kaikille.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 869
No on mulla kyllä maa nyt vaihdettu Suomi (aikaisemmin siellä ei nähtävästi ollutkaan mitään maata oletuksena), mutta sitkeästi pysyy puolalaisena.
Olen alkanut epäillä että voikohan näillä joillekin osuvilla ongelmilla olla yhteys siihen kuinka tilit on perustettu. Itse tilasin vajaa puoli vuotta sitten vuoden Primen Puolasta, Primevideo toimi suoraan suomalaisena sekä selaimella että AndroidTV-sovelluksella. Olin jo Amazonin asiakas ja joskus käyttänyt Primevideon ilmaiskokeiluja. Vinkkasin tutulle joka ei ollut aiemmin Amazonin asiakkaana. Hän oli luonut tilin viikon trialilla primevideo.comissa. Trialin loputtua kirjautui amazon.pl ja otti sieltä Primen trialin. Käyttöliittymä ja suuri osa tekstityksistä suomeksi, mutta sisältö kuitenkin puolalainen. Eli esim. jonkun huomaama London has fallen puuttuu. Amazonin puolella tilillä ei ollut oletusosoitetta vaikka korttitiedoissa osoite olikin.

Olen yrittänyt korjata hänen tunnuksillaan pari kertaa, oletusosoite päälle Amazonin puolella, sitten amazon.comissa Your Content & Devices kautta maan varmistus Suomeksi, sitten maan vaihto Iso-Britanniaan, Prime-trial Ruotsista. Ja jotain muutakin netistä löydettyä. Vahingossakaan ei tule pyyntöä valita uusi maa. Hänellä on vielä Puolan trial voimassa, olisikohan sillä vaikutus, esim. ettei muualta otettu toinen trial olisi varsinaisesti käynnissä vaikka tiedoissa näkyy. Seuraavaksi varmaan ehdotan että peruuttaa myös Puolan trialin ja sen loputtua yritetään uudelleen.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Kysyn vielä kuvan kanssa, onko tämä tätä päivää( rent ja buy) vai onko ongelma vain omalla tililläni?
1686087370252.png
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Ilmeisesti saksalainen tili koska Bibi und Tina tarjolla (ei löydy suomisisällöstä). Ei minulla näy myöskään myynti/vuokraus artikkeleita. Two and half meniä näkyi 11 kautta ilman maksua.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
Kysyn vielä kuvan kanssa, onko tämä tätä päivää( rent ja buy) vai onko ongelma vain omalla tililläni?
Joo Puolan kautta ainakin tulee noita vuokraus/osto-vaihtoehtoja. Ilmeisesti maakohtaista. Turkissa ei ollut.
Tuon takia piti PIN-koodikin laittaa varuiksi tilille, ettei joku muksu mene ostelemaan mitään. Tosin en ole satavarma, että pitääkö noille ostoille laittaa erikseen vielä maksukortti.
 

jukeb0xi

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
296
Vaihdoin myös toissapäivänä Turkin tilaukseni Puolaan, vielä 12. päivä saakka rullaa molempien maiden Prime-tilaus päällekkäin.
Minulla ei ainakaan tällä hetkellä noita vuokraus- ja ostovaihtoehtoja näytä selaimessa eikä myöskään LG:n appissa.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Joo Puolan kautta ainakin tulee noita vuokraus/osto-vaihtoehtoja. Ilmeisesti maakohtaista. Turkissa ei ollut.
Tuon takia piti PIN-koodikin laittaa varuiksi tilille, ettei joku muksu mene ostelemaan mitään. Tosin en ole satavarma, että pitääkö noille ostoille laittaa erikseen vielä maksukortti.
No täytyy katsoa josko se poistuu kun tuo US-tilaus lopuu. Käytän siis prime.de:tä Suomi maatietona ja koskaan ennen ei ole noita vuokraustietoja näkynyt.

Tuota Good omens 2:a on tullut odotettua jo tovi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
774
puolan primen vuoden tilauksen otin joskus maaliskuussa ja sitä ennen pyörittelin 1-2 vuotta noita 30 day trialeita eri maista....aina on suomitekstit näkyny defaulttina jos semmoset ollu olemassa.
Voikohan tota puolan tilausta ottaa ennakkoon seuraavankin vuoden kun noista ei koskaan tiedä millon nostaa hintoja? vai pitääkö odottaa ens kevättalveen että pääsee uusimaan
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 633
Meillä on ollut perheen tilaus ties kuinka monta vuotta, enkä ole koskaan huomannut vuokraleffojen mainoksia tai ylipäätään mitään maksullista sisältöä. Muistaakseni aloitin tilauksen aikoinaan ihan normaalisti amazon.de:n kautta ja hinta on ollut koko ajan 6,99€/kk.

Jos sellaisia joillekin näkyy, niin voisiko se liittyä jonkin tietyn alustan erilliseen client-sovellukseen tms?
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Aiempien screenshottien perusteella on luontevampaa, että kyse on siitä, että on valittu/valikoitunut eri maan sisältö ja asetukset, esim. Saksa. Yhtälailla itsellä näkyi maksulliset artikkelit aikoinaan kun oli hetken Saksan sisältö, myös tarjolla olleet artikkelit olivat erilaiset mitä myöhemmin kun vaihtui alue Suomeen.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
239
Aiempien screenshottien perusteella on luontevampaa, että kyse on siitä, että on valittu/valikoitunut eri maan sisältö ja asetukset, esim. Saksa. Yhtälailla itsellä näkyi maksulliset artikkelit aikoinaan kun oli hetken Saksan sisältö, myös tarjolla olleet artikkelit olivat erilaiset mitä myöhemmin kun vaihtui alue Suomeen.
Todennäköisesti syynä on Amazon.US(.com) mutta mistään en saa enää vaihdettua maatietoa Amazon.de:n alla. Koko tieto-osio on erilainen kuin ennen ja veikkaan, että( kuten täällä ja itsekin aikaisemmin jo sanoin) ottamani Amazon.US -tilaus on ryssinyt kaiken ja vaikka minulla näkyy Primetilaus, ei sitä ole järjestelmän mukaan voimassa. Toisekseen otin maksukorttitiedot pois järjestelmästä( syy selviää aikaisemmassa viestissä) niin voi olla, että osa asetuksista ei näy sen vuoksi.

Citadelia katsoessani oli oletuskieleksi tullut saksa mutta tekstitys oli suomeksi.
Ehkä tätä kestää lokakuuhun katsoa ja sitten nappaa Puolan tilin toisella sähköpostilla
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
No nyt onnistui mullakin tuo lokaation vaihto. Tilaus siis Puolasta ja sitä ennen Turkista kyseisten maiden sisällöillä. Kaikkea tuli kokeiltua ja suunnilleen näin se lopulta onnistui:
- Amazon.com tulille
- Kirjaudu sisälle Puolan/Turkin tilauksen sähköpostiosoitteella
- Laitoin/vaihdoin osoitteen jenkkeihin (generaattorilla osoite+ kyseisen alueen puh.nro) ja tilasin sähköpostiin mahdollisuuden Primen aktivointiin (ei siis pystynyt suoraan tilaamaan ennen sähköpostin tilausta).
- Vaihdoin osoitteen takaisin Suomeen.
- Tilasin jenkkien Primen trialin.
- Kirjauduin selaimella primevideo.com ja nyt tuli eteen kysely, että minkä maan sisältö näytetään.
Tässä samaisessa vaiheessa android-puhelimen sovellus kyykkäsi aina, kun yritti kirjautua sisälle, koska oli jenkkitilaus päällä
- Peruin jenkki-trialin amazon.com sivuilta samantien.

Nyt näkyy Suomi-sisältö ja samalla kaikki vuokraus ja ostomahdollisuudet poistuivat.
Nyt on siis samaan aikaan päällä uusi Puolan tilaus jossa menossa vasta 30pv trial, vanhan Turkin tilauksen jo maksetun kuukauden viimeiset päivät ja USA:n 30pv trial.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
200
No ei ollut tarkoitus olla provo, mutta kai sen voi sellaisenakin ottaa. Näitä kahta sarjaa on täälläkin kehuttu, ja itelle ei kyllä The Wire toiminut sitten yhtään joten hieman skeptisenä aloin The Shieldiäkin katsomaan.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
Kyllä taas sellasta paskaa tän Suomi-sisällön kanssa. Mikä v#&€n idea näyttää jotain saatanan mainoksia jostain toisesta sarjasta, ku aloittaa katsomaan jotain? Aivan helvetin rasittavaa toimintaa maksullisesta palvelulta.

Huomasin myös sen, että noi aikaisemmin asetetut tekstitysasetukset ei enää toimi.
Käskee muuttamaan amazon.comin kautta, mutta eipä näyttänyt onnistuvan.
Samoin itse katselulaitteen tekstitysasetukset ei vaikuta sovelluksen teksteihin.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
856
No ei ollut tarkoitus olla provo, mutta kai sen voi sellaisenakin ottaa. Näitä kahta sarjaa on täälläkin kehuttu, ja itelle ei kyllä The Wire toiminut sitten yhtään joten hieman skeptisenä aloin The Shieldiäkin katsomaan.
Kyllä omissakin papereissa The Shield menee Wiren edelle. Jotenkin se kieroilu ja äijämäisyys vaan koukuttaa, ja sarja itsessään on tiiviimpi entä Wire. Pitäisi melkein kolmannen kerran katsoa se Shield läpi:tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 597
Viestejä
4 185 442
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom