On kyllä kummallista. Minäkin olin asennoitunut eilen illalla että nyt käynnistyy uusi kausi Boschia...Eilen näkyi, nyt ei. Ihme touhua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä kummallista. Minäkin olin asennoitunut eilen illalla että nyt käynnistyy uusi kausi Boschia...Eilen näkyi, nyt ei. Ihme touhua.
En tiedä toimiiko muilla (kun itse menen kahden-useamman maan välillä), mutta itsellä näkyy edelleen Suomessa S5. Itsellä siis Amazon Prime, ei pelkkä Prime video joka on käsittääkseni halvempi. Tälläiset ohjeet sain ja pystyin katsomaan Saksan sisältöä myös Suomessa. Tuo linkki meni omituisesti Amazon Driven asetuksiin mistä pystyin vaihtamaan maan Itävallaksi. Silti Suomessa Saksan sisältö näkyy nyt.
From your side, in case you still cannot find the season, I suggest that you migrate your acoount from .com to .de. Open this link www.amazon.com/mycd and follow these steps:
1. Click on "Settings" in the selection menu.
2. Click "Change" under Country Settings.
3. Follow the on-screen instructions to switch to Prime Video on Amazon.com.
4. You will be notified of the changes to your Amazon account when you transfer it to another Amazon website. Click "Update".
Löytyy paikka, mistä voisi maan vaihtaa. Mutta kysyy katua yms. Eipä siellä kyllä olekaan edes Suomen osoitetta. Eli ei onnistu
Prime Video tilaus.
Jotain positiivista. Vastaus tuli alle tunnissa. Laittakaa jokainen oma sähköposti kysely. Ehkä sillä on vaikutausta tulevaisuudessa. Tämä on Amazon omaa tuotantoa. Ei viitsisi katsoa HBO kautta luokattoman surkeaa kuvaa (HD? )
-----
Hello,
From your comments, I understand that you are concerned regarding the unavailability of " Bosch season 5 " on our Website.
In this case, please be informed that few titles might have been removed as we periodically update the selection of movies and TV shows available with Prime Video wherein new titles are added to the Prime Video catalogue, and occasionally titles are removed as per our licensing agreement .
And also, In regards with the TV series “ Bosch season 5 ”. I see that this Series is temporarily unavailable due to licensing restrictions.
Videos can become temporarily unavailable for purchase or streaming, With respect to our agreement with the content developer of the video, However video will automatically be made available again after that restriction ends.
I apologize for any inconvenience caused to you in this regards.
I would like to assure you that we are constantly working with our partners to improve our catalogue to make sure that Prime Video members have access to original content.
I have also noted your comments and forwarded them as a feedback to our Amazon Videos development team.
Thank you for your patience and understanding in this case.
Feel free to write back to us if you have any further queries. I'll be glad to assist you accordingly. You can also contact us via phone or chat using the link below:
Kiinnostaisi kokeilla tätä prime videota, kun vaikuttaisi olevan ainut palvelu mistä voisi katsoa Monk-sarjan kaikki kaudet. Onko väliä minkä maan amazonin sivulta tekee tilauksen, tarjonnan ja hinnan puolesta?
Kiinnostaisi kokeilla tätä prime videota, kun vaikuttaisi olevan ainut palvelu mistä voisi katsoa Monk-sarjan kaikki kaudet. Onko väliä minkä maan amazonin sivulta tekee tilauksen, tarjonnan ja hinnan puolesta?
Tämä Farscape on aika mahtava lisäys. Itsellä jäi kesken kun vuosia sitten jäi se Netflixistä pois ja kotoa löytyy vain R4 DVD:t joita ei ihan toistetakaan joka laitteella telkkarin yhteydessä. Täytyy tänään jatkaa S2E14 johon joskus jäi. Mahtavaa scifiä!
Kiitos vastauksista, laitoin tilaukseen Jatkokysymyksenä: Kaveri tilasi myös prime videon, lähinnä grand touria varten, mutta älytelkulla ja pleikkarilla valikot ruotsinkielisiä ja tekstitysvaihtoehdoista puuttuu suomi kokonaan Pitääkö tehdä jotain muutoksia tiliasetuksiin selaimen puolella?
EDIT: primevideo.comin kautta asetuksia vaihtamalla lähti kuulemma toimimaan.
Ite ainakin kattonut suomi teksteillä kaikki kaudet.Ai grand touriin on tekstitykset? Mulla ei näkynyt valittavissa niin tuli katottua ilman tekstejä tämä viimeinen kausi.
Kyllä on, myös suomitekstit. Ja kyllä mulla ainakin primevideo.comissa toimii hakutoiminto vaikka olen kirjautunut ulos.Onko tuo tänään ilmestynyt Refnin Too old to die young tyrkyllä Suomen Primessä?
Eihän tuo paska anna selata edes valikoimaa ilman tilausta.
Kyllä on, myös suomitekstit. Ja kyllä mulla ainakin primevideo.comissa toimii hakutoiminto vaikka olen kirjautunut ulos.
Näköjään vaihtelee joo, hieman kummallista. Esim. mobiili-Chromessa näkyy hakunappi ja Browse-valikko ihan suoraan, työpöytä-Firefoxilla ja -Chromella taas nuo näkyvät vain incognitossa.Kumma ettei minulla tuota searchia näy lainkaan, ei safarilla eikä chromella, ublock päällä tai ilman. Kysyin kaverilta eikä hänkään nähnyt hakutoimintoa.
Incognito modessa näköjään ilmestyy suurennuslasi näkyviin, ihme juttu.
Grand tour lähinnä.Mitäs hyviä sarjoja täällä nyt on? Tuli otettua tuo tarjousketjussa oleva 2,99€/kk /6kk
Ei löydy.Löytyykö tuolta space 1999 eli avaruusasema alfa?
Tätä on katottukin jo HBO:lta.Bosch on ihan ok poliisisarja.
Löytyy myös loistavat etsiväkomediasarjat Psych (Vihjeet Hukassa) ja Monk - kaikki kaudet.
Psych on yksi omista kaikkien aikojen suosikeista. Alku ehkä vähän varovainen, mutta muuten aivan hulvatonta menoa.Monk on aivan loistava, tarvii katsoa tuota Psychia.
Good Omens taitaa olla katsomisen arvoinen sarja
Jumalanpilkkaa televisiossa! Amazonin hittisarja herätti vastarinnan äärikristityissä – keräävät nyt vetoomuksen nimiä
Netflix on suostunut perumaan Good OmensinVetoomuksessa vaaditaan, että Netflix lopettaa sarjan näyttämisen - kertoo hyvin noiden kiihkoilijoiden fiksuudesta
Chromecast -tuen puute syö koko idean. Kaikki mun telkkarit toimii sitä hyödyntäen, ja menee säädöks alkaa peilaamaan screeniä ihan jo laadun yms takia.
Chromecast -tuen puute syö koko idean.
Jospa tämä ääliömäisyys lähitulevaisuudessa korjattaisiin, kun Chromecast-tukea on jo lupailtu: Amazon and Google Announce Official YouTube Apps to Launch on Fire TV; Prime Video App Coming to Chromecast and Android TV
Eikös tuo Chromecast tuki jo ole? Mulla ainakin on appi telkkarissa ja siinä on Chromecast sisäänrakennettuna.
Puhelimesta ainakin puuttui streamausnappi. Älytelkkareista en tiedä.