Millä laitteella?Mitä ihmettä Amazon tekee äänelle, kun kuulostaa kuin tulisi jostain peltitölkistä. Aivan paska laatu ja rasittava kuunnella.
Itse en ole havainnut mitään ongelmaa (SHIELD TV vahvariin kytkettynä).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 16:40 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Millä laitteella?Mitä ihmettä Amazon tekee äänelle, kun kuulostaa kuin tulisi jostain peltitölkistä. Aivan paska laatu ja rasittava kuunnella.
Hieman kärjistetysti sanottu, mutta kyllä sen eron huomaa. Kaikilla selaimilla sama homma.Millä laitteella?
Itse en ole havainnut mitään ongelmaa (SHIELD TV vahvariin kytkettynä).
Mitä ihmettä Amazon tekee äänelle, kun kuulostaa kuin tulisi jostain peltitölkistä. Aivan paska laatu ja rasittava kuunnella.
Vieläkään tukea chromecastille?
Ensiesitysoikeudet ovat HBO Nordicilla, joten uudet kaudet tulevat sinne ensin ja muihin palveluihin myöhemmin.Mikähän siinä on, että Boschin neloskautta ei näy Suomessa (siis suomalaisella IP:llä)?
Ensiesitysoikeudet taitavat olla edelleen HBO:lla, eli tulee Amazonille vasta myöhemmin.Mikähän siinä on, että Boschin neloskautta ei näy Suomessa (siis suomalaisella IP:llä)?
Toisaalla on lukenut että Ranskan Prime Videoon tulisi kaudet 1-3 heti 30.9.2018 (uutinen ranskaksi) ja Alankomaihin 1.10.2018, joten veikkaisin että kuun vaihteessa tulee Suomeenkin.
Suomen Prime Videon kokeilujakso on 7vrk, mutta ensimmäiset puoli vuotta on puoleen hintaan (2.99 €/kk, normaali 5.99 €/kk).
Sarjatarjonta ei ole kovin laaja, mutta kyllä sieltä on katsottavaa löytynyt.
Tuon jälkeen on tosin tullut UK:n "Coming to Prime Video in October" -listat, ja niissä taas The Expansea ei ole mainittu... Eli ehkä ei olekaan global release lokakuun alussa :/ Mutta odotellaan ja katsellaan.Tästähän löytyi tietoa toisesta threadista.
Ihan hyvä sekin on, Billy Bob Thornton ei petä. Jos jaksot pisteyttää ja laskee keskiarvot, niin ykkönen varmasti voittaa, mutta ottaa vaan kauden uutena juttuna analysoimatta, on se sarjojen parhaimmistoa.Goliath eka kausi menossa. Onko joku kyylännyt tokan kauden? Katsottavaa vai lässähtää toisen kauden kirouksella?
Laitetaan tännekin:
Moniko ottanut tämän? Mulla sanoo että: "Votre adhésion Prime sera bientôt activ" (Premium-jäsenesi on aktiivinen pian.)
Kauanko tuossa menee?
Mulla oli tuo sama ongelma kun otin tuon ranskan primen 6kk aikaisemmin keväällä ja nyt vasta syksyllä raukesi. Twitch Prime tuntuu tarkistavan tuon osoitteen/asuinmaan paljon tarkemmin ja sen takia sitä ei taida pystyä yhdistämään tuohon ranskan primeen.Vastataan itselle että meni parissa päivässä.
Toinen ongelma. Saako Twitch Primen jotenkin aktivoitua? Tulee tälläinen virheviesti:
Oh no! We can’t enable Twitch Prime on your account.
It looks like there was an error activating Twitch Prime.
Common issues include problems with the credit card used to sign up for Prime where the credit card may be invalid or declined. To manage your Prime membership including updating credit card info click here. For other common issues click here.
Otin jopa sen 30-päivän kokeilujakson Amazon Primelle mutta ei nähtävästi auttanut tuohon
Mitä tuossa pikaisesti katsoin, niin suomitekstejä ei näytä olevan. Sisältöä pääsee tutkimaan ainakin Android--puhelimen applikaatiolla kun kirjautuu sisälle Amazon tunnuksella. Sisällön katsominen ei onnistu ilman tilausta.Onko Homecoming-sarjassa suomisubit?
Näyttää että Viking:stä pukkaa uusia jaksoja Saksan primesta. Näkyykö noita vielä Suomessa?
HBOlla näyttää uusin olevan 5. kauden 12 jakso.
Ykköskauden ekassa jaksossa ainakin on suomitekstit, kakkoskauden ekassa ei. Kaksi kautta näkyy.Viittiiks joku tarkistaa miten monta kautta This is usia löytyy suomisubeilla?
En osaa kysymykseen vastata mutta Got tulee suomessa ainakin kaapeli tv:n puolella myös cmorelta, luulisi että näkyy heidän nettipalvelussaan myös siis jos se on yhtään toimivampi.Näkyykö suomen primella, tai perus vpn:n kautta Game of thrones s8 sitten kun se tulee. Mietin vaan kun tuo hbo nordic toimii vähän huonosti.
Näkyykö suomen primella, tai perus vpn:n kautta Game of thrones s8 sitten kun se tulee. Mietin vaan kun tuo hbo nordic toimii vähän huonosti.
Juu, 2,99€/kk ensimmäiset 6kk, ja jatkossa 5,99€/kk.Itse mietin Primen hommaamista. Kuulemma hinta olisi jotain 2,99€ kuussa. Pitääköhän paikkaansa.
Onko kellään mitään hyviä sarjoja suositella mitä Amazon Primessä on Expansen lisäksi?
Mikähän siinä on, että Boschin neloskautta ei näy Suomessa (siis suomalaisella IP:llä)?
Itse mietin Primen hommaamista. Kuulemma hinta olisi jotain 2,99€ kuussa. Pitääköhän paikkaansa.
Onko kellään mitään hyviä sarjoja suositella mitä Amazon Primessä on Expansen lisäksi?
Juu, 2,99€/kk ensimmäiset 6kk, ja jatkossa 5,99€/kk.
Heittäisin ekana suosituksena Jack Ryan nimisen sarjan.
Jos Twitchiä satut katsomaan, Prime Video subilla saa myös Twitch Prime ilman lisähintaa. Lisätietoa: Twitch Prime Guide
Prime Video kyllä itse sanoo että:Tuosta Twitch Primestä sen verran ettei sen aktivoiminen onnistu kuin aidolla luottokortilla, debit-kortit eivät toimi. Amazonin tuki näin kertoi kun asian kanssa taistelin hiljattain.
Itse Prime Video kyllä toimii ongelmitta, jää vain tuo Twitch Prime saamatta.
Melko monessa näkyy tosiaan suoran VHS/Betamax-julkaisun laatu myös kuvanlaadullisesti.Onhan siellä paljonkin leffoja, mutta se laatu on hieman arveluttavaa. En tiedä mistä alelaarista on leffat hankittu, mutta halvalla on todennäköisesti ainakin päästy. Toisaalta siellä on myös sellaisia leffoja joukossa joita on mukava katsoa jos pitää esim huonoista scifi-leffoista.
Prime Video kyllä itse sanoo että:
"Amazon accepts all major credit and debit cards."Mulla toi on vieläpä peräti Visa Electronilla juokseva, eli sekin käy.
Kaikilla korteilla toki vaatii että on verkkokäyttö/verkkomaksaminen sallittu. Onkohan nykyään jo vakiona sallittu?
Ja juu, löytyy edelleen Electron vaikka on useampi visa/master credit/debit korttikin lompakossa.
En vaan pääse vieläkään yli siitä, että debit tapahtumat ei välttämättä näy edes samana päivän tilitapahtumissa.
Toki toi nyt on lähinnä köyhän ongelma jos haittaa.
Sitä toki ihmettelen, että miksi Twitch Prime vaatisi mitään korttia aktivoimiseen jos on siis Prime Video tilaus jo päällä? Ohjeessa kuitenkin sanotaan että jos omistaa Prime Videon, niin sitten vaan linkataan tilit Twitchissä ja se on siinä.
Vai onko tämä sitten vice versa tehtynä? Siitä on niin kauan kun ite otin tuon etten enää muista miten prosessi silloin meni.
The Looming Tower kannattaa ottaa katseluun myös. Minisarja keskittyy tapahtumiin ennen WTC-iskuja ja myös iskuihin, sekä CIA:n ja FBI:n nokitteluihin. Erittäin mielenkiintoinen.